Nekem a Proxxon is nagyon bevált. Egy Beta adapterrel és légkulccsal egy 1988-as Ivecot kaptam darabjaira, majd teljes felújítás után össze. Nem egy 10-12-es csavart tört el, de a Crovafejeknek semmi baja. www.proxxon.hu
A beta sztem 1 kalap szar (legalábbis amiket vettem) A facom drága mannesman gyengének bizonyult :-( A kingtony viszont elég jól bírja a gyűrődést próbáltam extolt ,olcsó de elmegy fortum nagyon jó KS-tools is oké hirtelen amik vannak :-)
Akkor most már ezt is tudom :-) 1 boltos ismerősöm mondta ezt az infót Kingtonynak még csak az ütvecsavarhúzó bit hegyeit bírtam eltörni :-) Hans-ból van 1 pár krova de még nem ,,szóltak,, Vaterán szoktak lenni olcsóbb kingek v keress 1 számla éhest :-)
Szia Rob! Ugy tudom annál a motornál ha nincs gyujtás valamelyik hengerben, ott leállitja a befecskendezést hogy ne sérüljön a kat. Szerintem a javitóig mehetsz vele.
Szia! Zárás előtt érkezett, éppen csak ránéztem hogy legyen min gondolkodni a hétvégén. :-) Amikor leemeltem a motorburkolatot mindjárt láttam hogy Ford motor van benne. a diagomban nincs Jaguar a Fordnál felkinált cr motorvezérlőknél egyik sem csatlakozott hozzá. (vagy nem voltam elég türelmes) Diesel OBD-n megtalálta, de pont a rail nyomásérték teljesen falsnak tünt. Multival a gyujtásráadáskor 0.5 Volt, alapjáraton 1.5 Volt, 3000-nél 1.9 Voltot mértem. Inditózáskor a kulcsnál voltam :-( Szkópolni kellett volna... :-( A konkrét hibajelenség: Döcögve nehezen beindul, rázkódva kis fordulaton jár, gázra nem reagál. Aztán egyszercsak életre kel, rendesen fut, pörög a motor. Innentől jó! Ebből gondolom hogy az inditózási fordulaton elveszik a nyomás, vagy fel sem épül rendesen. Ezért kellene a pontos adata a vezérlőnek, hátha a Fordok között megtalálható, na meg ha porlasztóhiba lesz esetleg kódolni is kellene...