Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kunci77 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 518

Üdv!

 

Nekem 2001-es Astra G (kombi) -m van ugyan ez a helyzet. Fogalmam sincs honnan kerülhet oda víz. Végigtapogattam már mindent de a box-nál és a pedáloknál csont száraz minden "csak" az ülés előtt középen vizes. Fagyállós víznek tűnik. Szaga nincs ellenben tapintásra olyan mintha olajos víz lenne. (A kezem csúszik tőle mint a fene). A kiegyenlítő tartályból nem fogy vészesen a hűtőfolyadék, úgyhogy abszolút nem értem. Meg hát a hűtővíz mit keresne a sofőrülés előtt, hogy kerül oda a "semmiből"?

 

A küszöb takarót meg a kárpitot csak úgy lehetne elbontani ha kiszedem az ülést is amihez se szerszámom se kedvem nincs hacsak nem lesz muszáj.

Előzmény: tika43 (224)
Vakundok1111 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 517

Köszönöm a gyors reakciót.

Z14XE20EE3831

Az a "jó" benne, hogy csak annyit tudtak kiolvasni, hogy az 1-es henger nem ment. Ráadásul a check engine másnapra kialudt. Most pedig már nem is marad égve. Pihen fél percet, majd utána úgy indul és megy, mintha sosem lett volna semmi baja.

Előzmény: vwopel (516)
vwopel Creative Commons License 2012.01.09 0 0 516

motorkód?

ha visszaolvasol találsz választ, már ami az online hibafeltárást illeti

Előzmény: Vakundok1111 (515)
Vakundok1111 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 515

SEGÍTSÉG!!!

 

van egy 2004-es Opel Astra Classic II, 1.4-es autóm. Kezdetektől az enyém.

Pár éve jelentkezett a következő hiba. Télen, hideg és főként párás időben az elindulás után pár perccel, az 1-es henger leáll és kigyullad a check engine lámpa. Amikor először jelentkezett ez a hiba, rohantam vele a márkaszervízbe, ahol nem találtak semmit és ami legfurcsább, mikor újraindították, mind a 4 henger szépen ment. Azt mondták, ha megint jelentkezik, álljak félre, állítsam le a motort, várjak és utána minden o.k. lesz. Azt is montdták, hogy néha jkól hajtsam meg és pörgessem a motort, hadd égjen ki minden szutyok...

Ez kb. 3 éve tart. Minden nap legalább 100 km-t megyek vele, nem városi környezetben. Legutóbb elvittem szerelőhöz ismét, mert kicsit durvult a helyzet. Miután leállt az 1-es henger, alig tudtam újra indítani, csak köszörült. 5 napig volt náluk és végül arra jutottak, hogy a gyújtótrafó a hibás. Kicserélték, kipróbálták, azt mondták most már rendben van. Tévedtek.

Mi lehet a baj? Miért indul újra simán, mintha mi sem történt volna, ha várok max. 1 percet?

vwopel Creative Commons License 2012.01.04 0 0 514

Nem online probléma az biztos.

A rövid ,,bevásárló,, utak se használnak főleg ha van egr szelep is.

Vissza kel vinni,  ha könnyen lehet produkálni a hibát akkor egy próbakör és kész.

Van hibakód is amikor kigyullad a sárga , ki kell olvasni.

Az alapjárati motor lehet hibás, utángyártottaknál előfordul

 

Egr szelepet kell megnézni, és a légtömegmérőt.

Ezeket kilehet próbálni úgy is ha le van róla húzva a vezeték. Egyiket lehúzni és kipróbálni a kocsit javul, rosszabb, vagy nem változik semmit.

A sárga folyamatosan fog világítani de ezzel addig nem kell törődni.

Ezt Te is megtudod csinálni ha egy kicsit értesz hozzá.

Előzmény: Hannah68 (511)
Hannah68 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 513

X12XE1

Jahh és Corsa A van a forgalmiban:)

Előzmény: vwopel (512)
vwopel Creative Commons License 2012.01.03 0 0 512

motorkód

Előzmény: Hannah68 (511)
Hannah68 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 511

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni, mert már lassan az ingem-gatyám, és az összes idegszálam rámegy az autószerelők próbálkozásaira.

 

OPEL Corsa B 1999-es és fél éve nem tudják a hibát megoldani a szerelők.

 

Első hibaként a motor rángatózása volt a probléma, alapjárati motor csere történt, rángatózás megszünt, de az alaphiba ami a mai napig is fenn áll nem szünt meg. 50-60 km , 90-110 km között olyan, mintha beragadna a gázpedál hiába nyomom, lemegy 50-60 km között 40-km-re majd magához tér, és ismét megy, vagy vissza kell váltani. Ez az egyik hibajelenség, amivel még tudnék élni.

Miután az alapjárati motor cserélve lett (nem gyári,  utángyártottra), kb. 1-2 hónapra rá, a Tátrából lefelé önálló életre kelt a kocsi, és magától ment, akkor valami besült rajta egy panelen, (állítólag kicserélték 70ezerért-később kiderült, csak megforrasztották).

Ez a hiba, hogy önálló életet élt a kocsi, megszünt. A fenti hiba (km-es) nem.

Majd múlt héten egyszercsak piros lámpánál leállt a kocsi, 10 perc várakozás után beindult, ment kb. 1-2 km-t ismét leállt ismét várakozás, majd 5x-i próbálkozásánál végképp megadta magát, és nem indult be. Elvontatták a szervízbe. 

A hibakód olvasónál mindig alapjárati motor hibát jelzett ki, így nem tudtak vele mit kezdeni,de most végre kijelezte, hogy jeladó hiba.

Ok. gondoltam, na végre megszűnik a hiba, 36ezerét csere. Tegnap elhoztam szervízből. Hiba ismét fenn áll. Beragad a bizonyos km-nél, és fékezésnél ismét sárga lámpa kigyullad, visszaesik a fordulat, és le akar állni. Ha gyorsan benyomom a kuplungot és váltok egyet vissza életre kel.

Valakinek akinek sikerült hasonló hibát megoldani írjon légy szíves, mert lassan megőrülök. 60ezer km van a kocsiban, anyumtól kaptam, garázsban tartotta, csak vásárolni járt vele, tehát nem egy agyonstrapált autó.

Köszi előre is a segítséget.

Doni_99 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 510

Hali. Kösz a tippeket, sorra vesszük.
Sajnos eddig semmi javulás.

A szénné rohadt bilincs fogságából végül flexszel sikerült kiszabadítani a szűrőt.
Szerencsére le lehetett operálni a felxelés előtt az autóról a konzollal együtt.

 

Azóta kapott új gyújtáselosztót és trafó(?) kábelt, de semmi.

Holnap megy elektronyos szakemberhez.

Az elehet gond, hogy egy korábbi szerelő a 4 közül csak 2 gyertyakábelt cserélt le?

 

Köszönöm és BUÉK Mindenkinek!

D99

 

Előzmény: vwopel (507)
tszb Creative Commons License 2012.01.01 0 0 509

Őszintén szólva nem nagyon hallgatom a Bartókot, de éreztem, hogy keltek némi meglepetést. Köszönöm a segítséget.

Balázs

Előzmény: vwopel (508)
vwopel Creative Commons License 2011.12.29 0 0 508

ha tudom, hogy bartókot hallgatsz nem segítek:P ;)

Előzmény: tszb (504)
vwopel Creative Commons License 2011.12.29 0 0 507

A szűrőt nem tippelni kell hanem megnézni. Ha dzsuvás akkor csere.

Át kell vizsgálni mindent, szonda, egr, benzin nyomás, stb

Erre egy szaki a legalkalmasabb

Előzmény: Doni_99 (505)
Doni_99 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 506

Ja, még annyi adalékot az esethez, hogy olcsó kúton tankolt bele, ezt orvoslandó dyno tabbal etettem a csillagot, de (még) halottnak a csók szindróma esete áll fent...

Előzmény: Doni_99 (505)
Doni_99 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 505

Sziasztok!

 

Nálunk a 92-es 1,6-os Astránk csinálja azt, hogy először is erősen elkezdett gyengülni és kb. 10 litert fogyasztani (a korábbi 6 helyett) kb. 3 hónapja, most meg már ott tartunk, hogy lerobbantunk vele 2-szer.

Amit művel: kb. 20 percig jár a motor, aztán elkezd egyenetlenül járni a motor, kicsit be is remeg, mintha nem minden henger járna, nyeklik-nyaklik, aztán leáll, mintha nem kapna kakaót. Pár perc után újra indítható, de már hamarabb jelentkezik a K.O.

 

Először az üzemanyagszűrőre tippeltünk, de sztem ha az lenne rommá dugulva, akkor nem lehetne pár perc után újra indítani.

A sógornőmé az autó, már 4 gyertyacserén, gyújtáselosztó relé cserén és egy teljes generátorfelújításon van túl /a kocsi:)/, de egyre csak rosszabb.

 

BITTE HILFE!

 

 

Előzmény: norbi36 (492)
tszb Creative Commons License 2011.12.29 0 0 504

Köszi! Bejött. K. 10 percet kellett várni, aztán kérte a kódot és sikerült is neki megadni a rendes számsort. Újra dübörög a Bartók!

Balázs

Előzmény: vwopel (501)
Davidoff87 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 503

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem! Nem tudom álítani a fényszoró magasságát g astra angel eyes lámpa előre is köszönöm.

tszb Creative Commons License 2011.12.28 0 0 502

OK. Megpróbálom és holnap jelentek. Legrosszabb esetben akkor elfáradok egy Opel szervízbe. 3000 HUF-ot megér, csak én azt hittem klasszisokkal több.

Balázs

Előzmény: vwopel (501)
vwopel Creative Commons License 2011.12.28 0 0 501

Még 7 próbád van

perceket kell várni

amíg nem tuti a jelszód addig ne próbálkozz

Előzmény: tszb (500)
tszb Creative Commons License 2011.12.28 0 0 500

Szia!

Gyári rádió, fekete. :-) Ennyit tudok róla.

Most 7 SAFE-et ír ki, eddig 3* próbáltam, de vszeg rossz kódot néztem a papíron.

Mennyi az a sok, amíg várni kell?

Balázs

Előzmény: vwopel (499)
vwopel Creative Commons License 2011.12.28 0 0 499

Milyen rádió?

Hányszor próbáltad?

Mit ír ki ha bekapcsolod?

10 próbálkozást enged, egyre hosszabb szünetekkel. Bekapcsolva kell hagyni amíg safe át nem vált ---- -ra

Ezután a 4számot a hat gombbal kell beadni, külön külön az 1, 2, 3, 4 gombokkal.* Ezután hosszan AS.

 

*ha a kód 6543 akkor az 1-es gombbal adod be a 6-ot a 2-es 5 stb

 

 

 

 

szervízben kb 3E

Előzmény: tszb (498)
tszb Creative Commons License 2011.12.28 0 0 498

Sziasztok!

Nem pont furcsa és nem is igazán hiba, de ...

Szervízelés után, mivel gondolom kivették, vagy lekötötték az aksik a rendszerről, a gyári rádió elfelejtette a biztonsági kódját, ami kvázi természetes jelenség. (kevésbbé természetes, de megszokott jelenség, hogy a szerelő sosem úgy adja vissza kocsit, hogy 100%-osan tudnám használni).

Próbáltam visszaütni a kódot, de valószínüleg rosszat adtam be, most viszont nem tudom visszacsalogatni a kód beütésének lehetőségét. A szervízkönyv azt javasolja forduljak szakkereskedőhöz, vagy szakszervízhez, ahol pénzzért megoldják. Ezt megelőzendő nincs valakinek tippje, hogy mégis hogyan tudnám elkerülni, hogy súlyos tízezrek helyett milyen módon tudom én vissza lehelni az életet a rádiómba?

Előre is köszönöm!

Balázs

lacca80 Creative Commons License 2011.12.24 0 0 497

Kellemes ünnepeket!

 

Nekem egy olyan problémám volna, hogy tegnap megálltam a kocsival, ma meg se kép se hang. (Astra H 2004-es 1.4) Aksi rendben, de ha indítózók semmi nem történik. Csak a szervíz ikon elkezdett villogni, illetve nagyonmagas hang jön a motor felől indításkor (már majdnem sípoló, olyan 15-20 kHz)

 

Esetleg valakinek volna ötlete merre induljak, mi lehet a gond?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Laci

Davidoff87 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 496

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan problémám hogy nem tudom állítani a fényszóró magasságát(astra g angel eyes lámpa) hogy lehetne megcsinálni. Azt monták hogy valami műanyag kiakadt benne.

előre is köszönöm.

adren Creative Commons License 2011.12.20 0 0 495

Üdv mindenkinek.  Megyek megnézni egy 1.7 isuzu motoros astra f kombit. TD GL. Mit nézzek rajta? Ne írjátok, hogy a színét :-)

Azt hallottam, jó ha gázbowdenes az adagolója.  Nem vagyok fittipaldi, családi autónak kell, és pakolni. Sokat megyek hosszan, 

havi 2500 km.  Eddig Ladám volt 1300 és imádtam bár kényelmetlen, 7l fogyasztott. Köszönök minden infót!!! Laci

 

micura Creative Commons License 2011.12.20 0 0 494

Szia !

 

2001-es Opel Astra G-m van.Hosszú ideje ilyen hibával kínlódtam.Múlt héten lett kész az autó,ami most működik. Pár szelepet kellett cserélni,mert szorultak. Azóta rendben van.

Remélem így marad.

Üdv.

Előzmény: norbi36 (492)
vwopel Creative Commons License 2011.12.14 0 0 493

Ne ragozzuk:-)

Kell a kód.      megpróbálhatod: fék-gáz benyom-gyujtás ráad-mil vilog. Ha villog akkor számold meg a vilogásokat

Előzmény: norbi36 (492)
norbi36 Creative Commons License 2011.12.14 0 0 492

Szia vwopel!

 

Köszi a gyors választ!

 

Én is gondoltam a hengerekre, csak nem értem akkor, hogy mitől van az, hogy leállítom a kocsit és újra indítom akkor megszünik a probléma. Nyáron nem csinálta ezt az autó. Lehet, hogy a hideggel van összefüggésben?

 

Ha régi kocsim lenne akkor a szivatóra gondolnék, csak az már autómatikus..

Előzmény: vwopel (491)
vwopel Creative Commons License 2011.12.14 0 0 491

Kiolvasod a hibát.

Amelyik hengernél gond van ott kell keresgélni.

Ha égéskimaradást észlel akkor elveszi a befecskendezést.

Jobb esetben szorulnak-nem zárnak a szelepek.

Előzmény: norbi36 (490)
norbi36 Creative Commons License 2011.12.14 0 0 490

Sziasztok!

 

Nekem is hasonló henger problémám van, szintén 2004-es évjárat, 1.4 Opel Astra G.

 

Amikor beindítom a kocsit akkor megy mind a 4 henger, aztán 2-3 perc után már csak 3 henger megy.

 

Ezután jön a "trükk" ami segít. Amikor már kicsit be van melegedve a kocsi, leállítom a motort és újraindítózom, ezután már megy mind a 4 henger. Minden reggel ez megy..

Sajna fogalmam sincs mi lehet a baja.

 

Trafósor és az összes gyertya ki lett már cserélve. Én a motorvezérlőre gyanakszom, de az elég drága dolog lenne.

 

Valami ötlet?

 

Köszönöm előre is!

 

Üdv

16XEL'96 Creative Commons License 2011.12.08 0 0 489

Üdvözlet,

 

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy egy 1.6i 16v F Astra Caravan (16XEL, '96-os évjárat) egyik hengere szinte folyamatosan áll. A gyertya mindig ugyan annál a hengernél kormolódik (vezérléstől nézve az első), a többi jó. Gyújtótrafó szinte teljesen új, gyertyák jók, trafó és a gyertyák közötti kábelek is újak, olajcsere fél éve volt kb (előtte is csinálta ezt a hibát, de az olajcsere segített rajta egy pár hónapig), injektorok porlasztása is jónak tűnik (nyomja is rendesen a benzint), a szelepek (injektoroknál) tiszák. Egyedül ami szemmel látható, hogy az a szelep (kb 10 cm széles, nem tudom mi a neve, talán a kartel megy oda), ami a motor mellett van, 1-2 napon belül tiszta olaj lesz. Mértünk kompressziót is, mind a 4 hengernél hibátlan volt. Benzinszűrő ki lett cserélve. Eddig egy olajcsere segített valamennyi ideig, és ha pl a benzinhez szeleptisztítót töltök, vagy E85-öt, akkor 1-2 napig szépen megy, aztán újra kezdi. Mit lehete még megnézni rajta? Már tényleg csak a hengerfej felújítás segít rajta?

 

Előre is köszi a válaszokat!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!