Szombaton megyünk be Vlad-al kicserélni a kormányművet, meg átnézzük még az apróságokat is. Köztük persze meg kell néznem, hogy miért dönt úgy egy idő után, hogy leáll az AC. Tartok tőle, hogy a relé lesz a ludas.
A másik probléma a kipufogó dob, mivel azt a hétvégén nem tudjuk felrakni, mivel nincs hozzá semmi. Kell egy kisebb szakasz cső és hegesztő nincs.
Egyelőre valami ideiglenes megoldáson töröm a fejem, mivel most itthon vagyok szabin pár napig és már szeretnénk menni a családdal. Rám is rám fér és rájuk is.
Én is pont most festem a nyergeimet :DD igaz én nem szedtem szét őket (ott festem most őket ahol látszik :D ) :$$$ nem akartam annyit szopni vele.. majd ha fékfelújíás lesz akkor alaposabban meg akarom én is csinálni :) Odabasznak azok a Brembo tárcsák :P nagyobb fékezésnél kiszakíjják a futóművet xDDDD
Dehogy is :D. Az első tárcsák csak majd 2mmel kopás határ alatt voltak :D. Még mehetett volna szerintem XD. Meg azt sem értem, hogy hátul hogy volt fékem. Vagy nem is volt? :D. A betéteket kalapáccsal kellett kiverni a nyeregből annyira be voltak szorulva. Gumi fékcsövek is a végüket járták. 1ik be volt repedve elől meg az egyik hátsót valami megvágta, de most dupla szövésű erősitett b@szom fasza gyártatott fékcsöveket kap :D... Fékfolyadék helyett is ilyen szürkés barnás cucc volt... Nem is csoda, hogy megforrt a kuplungom ettől a szartól :/
Amin meglepődtem, hogy gyári kézifék pofák voltak még benne és majdnem olyan vastagok mint az új, de nem nagyon akartak azok már fogni.... Azért azt is kicseréltem, mert ha már új tárcsa akkor dukál hozzá az új pofa is...
De most végülis nagy generált kap a kicsike :D. Most száradnak a nyergek, délután felrakom azokat is, csinálok pár fotót meg megyek vele egy fékpróbálóst :D
Megint az azutó 1/5ödét sikerült hirtelen ráköltenem a gépre XD
Köszi írtam mailt is, érdeklődnék, hogy hol lehetne átvenni megvenni, és van e arra lehetőség , hogy kipróbáljam a kocsiban, gondolom utángyártott (nem tudom milyen gyártmány, gyári beszállító ilyesmi), vezérmű tengely jeladóval már sajnos jártam úgy, hogy az új utángyártott ugyan olyan rossz volt, mint a hibás gyári :(
Innen érdekelne valakit a komplett motorom? x16xel+ váltó + a zsír új kupplung... Úgy 130.ezer cakk pakk... Lehet tud mindenki olcsón meg még olcsóbban dolgokat,de én ahogy átfutottam a dolgokat motort olyan 80-100 között találtam,váltó 25-30 , a kupplungom meg több mint 70 volt... ... így a 130 sztem korrekt lenne
Nekem is ilyen, én is észrevettem már, hogy meleg jön be szép lassan, ha ki van kapcsolva, függetlenül az utolsó állástól. Lehet be kellene kapcsolni a belső keringtetést.
Esetleg valaki nem tudja miért fúj befele meleget a ventillátor ha ki van kapcsolva a digit klíma? Ha meg bekapcsolom jól hűt, de ha nem megy, forró lesz a lábtérnél a hőcserélő és elkezdi benyomni a meleget. Tuti a klímarendszerben van a hiba, de hibakódot nem lök rá. Ötletek? 2001. B Vectra Z16XE.
Cserélhető. B oszlop aljában van egy gumidugó, azt kiveszed, és azon a lyukon keresztül elvileg hozzáférsz az alsó csavarjához a biztonsági övnek. Felül nem emlékszem hogy van, de úgyemlékszem az alsót jóval trükkössebb visszavarázsolni
Nem tudom aktuális -e még neked a sportdob, nekem van egy sedan-ra való dupla kocka véggel nagyon jó állapotban, alig használt. Ha érdekel teszek fel képet.
Igen ezt nemrég ki is próbáltam... Szép nyomott hagyott az öv... Én tuti nem szedném szét,mert elég sokan lebeszéltek róla! Egyébként mint egység cserélhető?
Egyébként a biztonsági öv feszítőre nekem anno azt mondták,hogy inkább szokd meg a lassú visszahúzást vagy a noszogatást,mert annyire egy elvetemült szerkezet ,hogy ha szétszeded javítás vagy tisztítás miatt 90% hogy nem fogod össze rakni! Viszont van egy jobbosom ,amint kikerül a kocsiból,lehet vinni... ( csak azt sem tom hogy hogy jön ki ,mert épp a fentiek miatt sosem néztem meg ,bár nekem a balos volt egyszer hogy lassú volt,de valami miatt magához tért )
Nem csak a dob hanem az egész kocsi eladó lesz... folyamatban a kivonás. Addig meg pihen egy garázsban...
Egyébként úgy mindenkit kérdek,hogy mennyiért lehetne eladni a motorom?
X16xel motor + váltó+ vezérlő ( és ugye egy vatta új kupplungal szerelve,ami maga egy kissebb vagyon volt ) + van 4 liter oljam is amit már előre megvettem majd ha cserélni kell ezért így egyben mi az amit kérhetnék? nem nézelődtem de egy 130 környéke az reális? csak abból kiindulva hogy több mint 70 volt a kupplung maga, akkor 20-30 sztem van egy váltó,10 körül sztem van egy ECU és a maradék meg a komplett hibátlan motor...
EGy kis segítséget kérnék. Nem tudja valaki hogy isuzu motoros vectránál, melyik jeladó az ami a hőfok alapján vezérli az izzítást. Mert egy autóboltos valami olyasmit mondott, hogy van egy jeladó a termosztát háznál és az küldi a jelet ami vezérli az izzítást.
Igen befolyásolja, meg a fogyasztást is, a beszívott levegő mennyisége alapján számolja ki a computer, hogy mennyi üzemanyag kell az adott pillanatban az ideális keverékhez, én a héten cserélem ki másikra, mert vagy ez a rossz vagy a lambda szonda, de mivel főként gyorsításoknál megy fel iszonyatosan, így nagyobb az esély a légtömeg mérőre, amúgy ha nem indiszkrét a kérdés hol mennyiért vetted? :) nekem z18xe kéne :(
A légtömegmérő befolyásolja a teljesítményt? Tegnap végleg megadta magát, kicseréltem egy bontottra, és észrevehetően jobban megy az autó. Vagy csak nekem tűnik úgy? Amúgy a gumibak nem rossz megoldás, nekem is benne vannak egy jó ideje, csak 1 kifordult, és elhagytam. Kifúrtam a többit, kötegelővel odakötöttem a rugóhoz.
Köszi a választ! Ma voltam egy cégnél, vettem is elvileg benzinálló csövet, de az autószerelő azt mondta, hogy szerinte 2-3 nap alatt szétmarja a benzin. Kinézetre olyan külsőleg, mint ami a tankba van. Fényes felületű. Az lesz hogy kicserélem rá, majd meglátom mi lesz.