Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek mint hozzáértőktől. Adott egy '93as E34-es BMW. Globoidcsigás kormánygép, ennek "kihajtása" egy bordástengely, amire rá van húzva ugye az irányítókar (bocsi a szakszerűtlen megfogalmazásért). Az irányítókar rögzítése a tengelyre ilyen bilincses jellegű, egy csavar húzásával szorul rá a tengelyre.
Namost. A csatlakozásnál az idők során kikophatott kissé vagy korábban nem volt eléggé meghúzva, nem tudom, de a csavart nem lehet olyan erősen meghúzni, hogy ne kotyogjon (megtéptem rendesen, de mozgatás közben a bordák között ott szüttyög egy kis olaj ki-be, látható módon). Mit lehet tenni? Új irányítókarral gondolom ugyanúgy fog kottyanni, mert a tengely is kopott. Új kormánymű horror áron van.
Hallottam ilyen pasztáról, amivel az ilyen bordás oldható kötéseket bekenve, hagyjuk kikeményedni és utána nem lesz lógás. Ismer valaki ilyet esetleg?
Akkor tételezzük fel, hogy 1 éve van benne ami. Ha nem "alubarát", akkor szerintem már lenne jele, hogy összeférhetetlen a hűtőrendszer és a hűtőfolyadék.
Tisztázzuk. Tavasszal vettem az autót fogalmam sincs, hogy mi az ami bent van. Most mértem, 60 fok körül mutat. le szeretném cserélni alu barát folyadékra.
"mert rámértem, ami bent van olyan 60-70 fokos." az miért baj? ettől még nem kell lecserélni, ha sokallod ereszz le belőle 1-1,5 lityit és önts utána desztvizet. bár ilyen hülyeséget sem hallottam még:-O
"Nem tudom, hogy miért tettek bele töményet."
Azé vazze, mert nem spórolt, és nem akart pancsolni vele....
Össze jött a haverodnak? Szval az a csavar lényegében 1 ,,célszerszám,, de ha nem tudja az ember akkor nem használja, ha tudja és nem használja akkor az meg legyen az Ő gondja.:) A statikus be állítás nem mindig jó , sokszor szoktam ,,fülre,, korrigálni :-)
logikai uton gondolhatja azt, hogy ehez a pedalhelyzethez nem tartozhat olyan szivotorok nyomas * . de mivel nem tudja melyik a hibas, ezert bevagja mindkettot hibanak..
Sziasztok Létezik olyan hogy egyszerre dob két kódot: gázpedál jeladó- és szívócső vákuum szenzor???? Alapjárat lemegy 400-ra, és hidegen teljesen megbolondul.Szuzi-1,3 16V hengerenkéntis.
""azt nem írja, hogy mennyire szabad ahhoz, hogy ne okozzon gondot a rendszerben."" Még jó ,h azt nem irja :-)
Ha azt szeretné ,h a kiváló fagyállónk gondot okozzon a rendszerében akkor ............:-)
Valami ilyesmit vársz? Az é veszel fagyállót ,h ne fagyjon el , akkor csak el tudod dönteni mennyire hígítsd. Ja és szok lenni olyan ,h (jobb esetben )deszt vízzel megy a gép.
Bármennyi vizet hozzátehetsz, maximum nem lesz fagyálló.
A keverési aránynak rajta kell lenni a flakonon. PL: 1:1 -20°C az azt jelenti hogy mondjuk 1 liter fagyállóhoz 1 liter deszt vizet kell öntened, hogy -20°C-os keveréket érj el. De a végén úgyis rá kell mérj, mert gondolom nem engedted le csontra a vizet.
A benzinkutakon meg is tudják mérni, általában van ott refraktométer.