1.) "Állítólag a rendőrök jelenleg kizárólag ezt nézik meg. Amennyiben a rajta lévő dátum lejárt, úgy a helyszínen kötelezően 50.000,- Ft bírságot szabnak ki. "
Na most azt ugye tudjuk, hogy szúrópróba szerűen mindig is ellenőrizték a kresz-tartozékokat (eü-csomag, izzókészlet, elakadásjelző háromszög, stb.). És mindig is volt lehetőség mérlegelni, hogy figyelmeztetés vagy pénzbírság lesz ha nem stimmel valami. Az ORFK szerint nincs és nem is volt kiemelt országos ellenőrzés kifejezetten az eü-csomagra vonatkozóan, több ezer közúti szabálysértési ügyből 100 alatt volt az a szám, ahol az eü-csomag egyáltalán előkerült. A bírság összege - szintén az ORFK szerint - jellemzően a legkisebb kiszabható volt.
2.) "Amennyiben nem tudjátok a helyszínen kifizetni, a rendőrnek kötelessége feljelentést tenni"
Ez tényszerűen nem igaz: a rendőr a helyszínen nem fogadhat el készpénzt, 30 napos fizetési határidővel sárga csekket adnak. Feljelentést akkor tehet a rend derék őre, ha a szabálysértést nem ismeri el az elkövető.
tomcat
ps. az sem igaz, hogy nem kapható a jogszabálynak megfelelő összeállítású "B" típusú, a vaterán 2700 Ft
ps/2. 2013 január 1-től a régi összeállítású EÜ-csomagokat lejárattól függetlenül cserélni kell
Én marha 9:55-től ott vártam a felvezető csapatot :) Sebaj, a 10:40-es indulásotokig megvettem a magyar és szlovén pályamatricákat :)
A mai teszt jól sikerült, semmi olaj szivárgás a blokkon és az első telók is szuper jók lettek! Már csak egy kis euro-t kell vennem. Sokatok ajánlására "Cséndzsd máni, cséndzs máni!" lesz belőle és nem bank :) Holnap délután fogunk beelőzni titeket a pályán :)
szerintem ez a hagyományoknak megfelelően kezdődik, már túl simának tűnt volna minden, ami hibapont, nyilván!
monjduk egy plexi h tud eltörni... amikor fejjel súroltam lepencei földeket, akkor is csak karcos lett, de persze a hülye béjemvéseknek mindent szabad! :)
Épp reccentem dr M-et a kapuban, amikor telefon. Rosszat sejtve felveszem.
Valaki prémium-sisakján eltörött a plexi, ezért még be kellett ugrani a Csapattárs nevét bitorló motorosközértbe venni egyet, de az persze csak 10-kor nyit. Ezért indulás tolva 10:30-ra.
Vetkőzhetek le és mehetek vissza egy kicsit. Gondolom tudjuk, kire kell megint várni...! :-))))))))))))))
A hatra tervezett indulásból lesz este 8. Akkor Aznap már nem hiszem, hogy Mariborba értek... :))) Bár nincs is jobb, mint éjjel egykor fel-alá motorozni egy idegen városban, hogy van-e valahol szállás. :))))
Az előzetes tervek szerint holnap délután 6-kor indulunk és Maribor az első napi cél. Aztán péntek reggel Bálnával kiegészülve tovább megyünk Pisa irányába. Ott már vár az Antera által foglalt szállás. Vajon tényleg van foglalás?
Kevéske eurot váltottam (nem bankban, váltóban), magyar autópályamatrica megvan, szlovén nem kell, mert ott már főutakon megyek, nem pályán. Még két nap meló, aztán szombaton reggel gyíííí! Nagyon várom!
Elolvastam a cikket, mi a gond azzal, hogy értelmesen próbálják szabályozni a kérdést?
"a megye által nemrég alakított Vidékfejlesztési, Természetvédelmi és Hegyi Mentő Központ arra készül, hogy útvonalakat jelöljön ki a terepmotorok számára"
mert
"Az erdőben, a vadcsapásokon pedig még kerékpárral is tilos a közlekedés"
De még csak a konklúzió is teljesen rendben van:
"tanítani, nevelni kellene a motorosokat, hogy tartsák be a terepmotorozás szabályait"
Én holnapra tervezem a motor tesztet, euro vételt (ma "elhajtottak" a bankból, hogy holnap menjek vissza, mert még olcsóbb lesz:D) , valamint a magyar és szlovén pályamatrica vételt.