Egyébként a srác nem mondott sokat a conti gumikra, sajna, csak annyit, hogy "nagoyn jó ajánlat", azóta se semmi. Bár azon az áron elpasszolható, trekkingre tökéletes suhanót tesz.
Kíváncsiságból kérdezem, lenne valaki, akit érdekel 8s campa gruppo? Mirage fékváltókarok, szinte újak, Athena hátsó váltó, Mirage Ultra Torque hajtókar angol csészével, veloce kétforgáspontos fekete fékek, a porfújt változat, athena agyas mexico 1968 felnis kerékszett 8as sorral, keveset futott, cst ultra race gumikkal.. vagy ilyen kriptaszökevény alkatrészek eladására ne is számoljak? : D
Írtam Frajti mailt a gumikról. : ) Hátha dűlőre jut a dolog, mert ajándékozós kedvedben vagy, mint látom..
Még mindig nálam porosodik egy teljes Altus A20 váltásszett kifogástalan műszaki állapotában, fékváltókarok. első-hátsó átdobó, ez cakkpóder 4000.
Esetleg a csúnya nagy 21.5 collos MTB váz, nyeregcsővel-nyereggel, kormánycsapággyal, kormányszárral, középrésszel, és dísz hajtókarokkal (utóbbi sajnos kopott fogasú, nem cserélhetőek a lánctányérok...)
a vázszett így mindennel 4.500
Posta élő lehetőség. De mivel az elmúlt hetekben több pénzt hagytama postán és a MÁV-nál, mint amennyibe norm. kéthavi gázszámlám kerül, így érthető módon csak módjával vállalok át belőle, pl. 25%-ot. :( Megszorultam ilen célokra, sajnálom.
Nem mondod, hogy régi ismerős képes durván 7 rugón szarozni, ráadásul úgy, hogy az árút új állapotban kéne visszavennie? Ez azért komoly szintű szarháziság.
Ez egy bonyolult ügy, régi ismerős, nem hittem volna, hogy ekkora tajparaszt tud lenni, de most itt nem elemezném ki a helyzetet, csak egyszerűen áll valamiben a pénzem az ő hülyesége miatt, vissza meg nem veszi a cuccot. Pedig tök új...
Valakit nem érdekel véletlen egy pár supersport plus, full új, 28-622, igen bonyolult módon megszopatott, akitől vettem, de nekem nem jó méretben, 3800/db áron adnám tovább. Köszi.
Eladó a képen látható sérülésmentes KCNC Aero Bar könyöklő (Kormánybefogó: 31.8 mm) + adok hozzá egy bilincs nélküli Vision TT-bar könyöklőt, ami kompatibilis a KCNC bilincsével. Ár: 18000 Ft, alkudozni nem szeretnék, ha kell ennyiért, vidd és használd egészséggel.
Megnéztem, egyben van, 19-es, méretben jó, kormányt kell cserélni, mert nekem keskeny. Városi és kirándulós bringának sztem megfelel, de várok véleményeket....:) A teló nem nagy durranás rajta, de lockolható és elég merev a váz is, igaz a középcsapágy egyszerű négyszöges, azt valszeg cserélném. Az állítható stucni helyett kapna egy 110-es fix-et.
Már javasoltam, de próbálkozz meg ctc meg retrobike fórumokon is, az angolok ilyen téren nem sajnálják a pénzt. Nem tudom, milyen áron kínálhatod, de szerintem 380 euró környékén mindenképp.
Üdvözlet.
Egyébként, úgy néz ki, lesz még 1-2 apróságom..
Vázszett 5ezerbe váltásszett hajtással 5 ezerbe
vagy váltásszett magában 4ezer.
ezek egész jó darabok. a váltásszett hajtással egy első-hátsó átdobó és fékváltókar párt foglal magában, meg egy hajtókart. a vázszett meg természetesen azt, ami a vázon van.. középrész, kormáncsapágy, villa, kormányszár, esetleg kormány-nyeregcső...
Nem rossz darab egyik sem, igaz, a hajtás igazi low-end Altus A20, de tök jól működik, semmi gond nincs vele. A vázszett meg csúnyácska már, de nem rossz darab, nem igénytelen hi-ten acél, a hegesztések is finomak.
Ilyen téren szerintem nem rossz ajánlat, de lehet, túláraztam : -|
Szia, tudod, sokszor nem ilyen egyszerű a helyzet a jelenlegi keresetekhez, tehát úgy általánosságban véve a lehetőségekhez képest. Próbáld meg a vaterán kívül felrakni több oldalra, biztos, hogy jelentkezni fognak idővel. Általában azok, akik eladták előző bicajukat, azok fognak, a nulláról nem nagyon szoktak ilyen árban venni, esetleg cserélni akarnak sokan (90%-ban olyanra, aminek semmi értelme senki számára).
Remélem sikerül eladnod, ha nem, legutolsó lehetőség az Ebay! :) Üdv
Úgy látszik kishazánkban az Olmo márka nem igazán ismert. Hiszen nincs nagy érdeklődés erre a kerékpárra, ami nem átmatricázott valami, hanem eredeti. Összes látható felirat gravírozott klasszikus cr-mo vázú olasz kerékpár.....
2013. április 6-án egy Árpád utcai társasház közös, LEZÁRT tárolójából elloptak egy teljesen egyedi építésű, fekete színű ÖSSZECSUKHATÓ mountain bike-ot. A kerékpár feltűnő fényvisszaverő matricákkal volt felszerelve. Aki látja vagy akinek felkínálják megvásárlásra, kérem, értesítsen a publikus e-mail címemen! Köszönöm!
2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!
Maradunk az új helyszínen: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-) Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu
http://wheeldoctor.hu/ náluk van minden amit megkívánsz. Ami nincs, arról érdeklődj mélben-telón.
Vagy ha tudsz szerezni régi, jó minőségű menetes agyat (pl. maillard agyakat sokat nyűztem, nagyon jól futnak.. vagy campy) akkor arra kiváló 1sebis vagy fixi kerékszettet lehet építeni masszív erős felnikkel. Sőt, ha fikszest készítesz, akkor nyugodtan használhatsz membránvastagságú oldalfalú régi országúti felniket is, mert erősnek erősek, csak épp' fékezőfelületük nincs, de az meg egy fikszin kit érdekel? :-)
Kerékszettekről, ha kompromisszummentes megoldást akarsz, akkor Wheeldoctor.
Olcsón jó, új, gyári, kézzel fűzött, minden.
Egyébként van egy-két dolgom, értékfelmérés kéne..
van egy Patai Szabó vázas MTB Alivio 3*7es szettel, (váltók-fékváltókarok-hajtás) alhonga v-fékekkel, miche nyeregcsővel, kormánycsapággyal, kormányszárral. Mennyit érhet?
Van egy lepukkant francia középrésszel, francia fejcsapágymenettel, 24-es nyeregcsővel bíró peugeot vázas 1sebim, hájtenacél (karbolite 103, de szép muffolású, friss festésű, króm villás) nem túl régi építés, nem túl régi alkatrészek (egy telet használtam, csak sárban-hóban-esőben, így értelemszerűen strapabringa). Ez mennyit érhet? (gyári alkatrészek, váltók, ilyesmik megvannak)
Meg van egy télies kerékszett is raktárban, shimano 105 agyak, hetes sor, felniszalag, mavic ma2 felni, viseletes küllőzés, de felütés-nyolcas nincs, szép állapotú agy-felni.
Ez a három portéka milyen értéken kelletheti magát?
igazából a kerékszett még használható, az mtb nagyon jó, a pezsó is, mert hibátlanul megy, gyors, könnyű (a szar csövek ellenére is), csak hosszú távon szívás lenne megtartani, mert csak rossz időben, csak mocsokban megyek vele, s azért a franciaságokat nem olyan könnyű pótolgatni, ha esetleg elszakadna valami a középrésznél, netán kikotyogósodna a kormánycsapágyam. : -)