A HDi nagyon lassan melegszik, ilyenkor meg főleg. (nem véletlenül tesznek bele hidegebb éghajlatra szállított autókba kiegészítőfűtést)
Nem árt, ha indítás után picit járatva van, egy kicsit, de azt írják szakértők, hogy az az igazán jó a motornak, ha emeltebb fordulaton, de nem sz..ápörgetve megy vele az ember. Kb. 2e környékén.
Ma Ilyen kiiras fogadott menet kozbe Depollution system faulty a motor teljesitmenye lecsokkent hiaba nyomtam neki alig akart gyorsulni, max. 90-100 -ig (nincs FAP filterem)
Szia nekem igaz nem kombim van de gyárilag a nyári 17 es és a téli 16 a gumi méret pedig205/60 R16 ha alacsonyabbat teszel rá el fog akadni az alja minden kis buckán
Autóváltás miatt eladó alig használt, profi Thule tetőcsomagtartó és a hozzávaló kerékpártartók (3 db).
A rudak a képen látható, drágább fajták, könnyű és szélzajmentes. 5 perc alatt felszerelhető. A rudak és a kerékpártartók is kulccsal zárhatók.
A hozzávaló konzolok: Renault Grand Scenic II. és Peugeot 407. De más autóhoz is használható, csak akkor kell venni kb. 10 ezer forintért hozzávaló konzolt a kereskedőtől (tudok benne segíteni). A komplett szett ára újonnan 150 ezer forint volt, most egyben, hibátlan állapotban mindösszesen 70 ezer forintért elvihető!
Külön: A kerékpártartók ára: 10.000 Ft/db Konzolok és a rudak: 50.000 Ft
Segítséget szeretnék kérni,hátha találkozott valaki már ilyen problémával.
Hazamentem a kecskével és minden rendben volt vele.Reggel mikor elindultam megdöbbenve tapasztaltam,hogy sehol semmi erő.Hangja rendben minden oké vele,semmit nem ír ki,nem jelez,nem füstöl csak lomha mint a.......
Egy 2007-es 2.0 HDI 6 sebességes automata váltósról van szó amiben pont az ominózus esetnél lépte át a 180ezer km-t.A kilométer valós!!!!!
Sziasztok! 407 2.0 hdi kombira milyen téligumik kellenek lemezfelnivel? Most alu van rajta, de nem arra szeretném, hanem lemezfelnit szeretnék venni hozzá. Több féle is van 407-ekhez? Sajnosakitől vettem nem adta oda a gumikat-felniket mert jó neki az új 508-asra. ( ezen csodálkoztam)
Már sajnos melegen semmit nem lehet látni rajta. Csak azért reménykedtem, hogy lehet valakinek mert egy régebbi hozzászólást találtam ahol ilyen kijelzőről volt szó.
Segitseget kernek az elmult 4 honapban mar harmadszor eget ki a bal felen a tompitott fenszoro egoje....Lehetseges hogy zarlatos valami,vagy nem tudom.....Be azasnak nincs nyoma...
Elnézést,hogy sűrűn vagyok,de akadt még egy problémám.
Ennek az autónak úgy fest,hogy a hűtés a fétise.Véletlenül vettem észre a motortérben való szemlélődésemkor,hogy a hűtővíz kiegyenlítőtartályán van egy lyuk,a betöltőnyílás mellett.Gondolom a szintjelző kapcsolódna oda.Vezetéket,csatlakozót,semmit sem találok a környéken,ami oda szolgálna,így azt sem tudom,kellene-e lennie,de a lényeg,hogy valami hiányzik,mivel belelátni a folyadékba,ami menet közben szépen ki is lötyög.Arról nem is beszélvén,így nem is zárt a rendszer.
Mi ennek a megoldása?Komplett tartály,vagy van egyszerűbb megoldás is?
Még ha lehet egy kérdés egy kalap alatt:A jobboldali ülésfűtés nem működik.Van esetleg külön biztosíték,vagy a kettőnek közös,mert akkor más lesz a gond.
Sziasztok ! Segíts nekem légyszi! 1,6 Hdi 407.Nincs benne erő 2900nál megaakad a fordulat és nincs benne erő.Dombon fel fordulat fel ,sebesség le max 30 km/h.Nem füstöl,nem kormol.Csak az abgassystem defect világít. Osztrákban vagyok.Hivatalos peugeot szervíz meg akart vágni 1100 euróval,lefoglalták a kocsit is.Aki tud segítsen nekem légyszi,mert nem tudok hazamenni!Jah és a kocsi már nálam 2,5hét után.
Szia! Ki kell cserélni a termosztátot, anyaggal+munkával ~30e.
Az RHRH motornál ~85°C-ra kell beállnia a mutatónak.
Előtte diaggal érdemes megnézni a benne lévő hőmérő-szenzor által szolgáltatott hőfokot, hátha csak az a rossz és a mutatódat becsapja. A hűtő felé menő csövet megfogva pár perc alatt egy gyakorlott szerelő azonnal megmondja, hogy termosztát hiba-e.
Diesel autóm eddig csak egyetlen egy volt,Peugeot-om meg egy sem...
Segítséget,illetve véleményt szeretnék kérni az alábbi észrevételemmel kapcsolatban:
Azt tapasztaltam,hogy városi forgalomban a hűtővíz felmelegszik 90 °C-ra,de a várost elhagyva,országúton haladva visszahűl kb 70 °C-ra és úgy is marad a legközelebbi lassú menetig,amikor is újra elkezd melegedni.Érdeklődnék a tapasztaltaktól,hogy ennél az autónál ez természetes viselkedés,vagy lehet termosztát-hibára gyanakodni?
Tudom ez nem mérvadó a dízeleknél,de az összes benzines autóm úgy működött,hogy egyenletesen melegedett az üzemi hőmérsékletig,azt elérve pedig úgy is maradt forgalomtól,sebességtől,külső hőmérséklettől függetlenül.
"Motorháztetőt kinyitod,megkeresni a biztosítéktáblán a kzp-i zár biztosítékját,és rövidre kell zárni,és felnyílik minden gomb,mert zárlatot érzékel. Alulról leszereled a motorvédő burkolatot, és felnyúlsz a zárhoz. :-)''
Ez nem az en otletem ,ugy olvastam .Remelem segit,sok szerencset.
Eladó 2db ! Újszerű gyári Peugeot 407 Michelin 7x17 es lemezfelni a rajta lévő 215/55-17 Pirelli P7 nyári gumival ! Az egyik gumi 8mm es még nem volt használva,a másik 5mm es ! A gumik 2006 os Dot számúak szakszerűen volt tárolva úgy néz ki mint az új ! Az egyik 19 000 ft,a másik 15 000 ft ! A kettő együtt 30ezer ft !
Lenne egy olyan kérdésem hogy, az elektromosan behajló tükröt, kézzel behajtom, ( mert a garázs ajtón csak így fér be) a lezárás pillanatában pattan egyet, illetve mintha kicsit emelne rajta, ez a kis kattanó hang "zavar" engem. Erről esetleg valakinek tapasztalat, vélemény ?? ha minden kötél szakad, max nem csukom be a központi zárat a garázsba tárolva..