valila: " Az árfekvés valóban bosszantóan túl magas"
Nekem is ez a benyomásom, az okát nem teljesen értem.
Az oké, hogy "elvileg" ha valóban minőségi alkatrészekből, elméletileg akár kutatási befektetéssel fejlesztett termékeknek meg kell térülniük... Az is rendben, hogy már csak az imázs és bizalom miatt is lehet drágább az árfekvés.
De mintha olyan érzésem lenne, hogy nem magyar pénztárcákhoz van ez szabva. Külföldön is ugyanennyibe kerül (átváltva)?
Ami egy külföldinek "drága" (mondjuk 330 ezer Forint külföldön kb. fél-1 havi fizetés) az egy magyarnak legalább 3-4 havi fizetés.
Azt kellene megtudnia a családnak az OTP-től, (vagy a szerződésből, ha megtalálják), hogy a mama biztosítással kötötte-e a zepteres szerződést. Ha igen, akkor a termék anélkül válik a család tulajdonává, hogy tovább kellene fizetniük a részleteket és vissza kellene adniuk az árut.
Micsoda terelés...! "otthoni balhé után". Tévedsz, kisbarátom... Nincs semmiféle balhé, csak elmúlik a mesterségesen keltett eufórikus hangulat, elkezd a kuncsaft számolni, és rájön, hogy az előadáson jól átb.cták. Pontosan ezért van törvénybe iktatva a 8 napos elállási határidő.
Nem kell tovább istenítened a Zeptert, lerí, hogy te is közülük való vagy!!!!!
Olvasgass egy kicsit marketingpszichológiát, pl. a "láb az ajtóban" effektus - ha esetleg nem lennél tisztában az előadásokon történő masszív manipulációkkal.
A Zepter szerződés egyik példányát megkapja a vásárló, a hátoldalon olvasható, hogy 8 napon belül felmondható. Ez pont azért van, mert sokan a termékbemutatón lelkesen aláírják, majd az otthoni balhé után vissza akarják csinálni.
Elmentünk, végig se.geltük, megettük az ingyenvacsorát /nem egy 10 fogásos volt.../, vettünk 5eHuF-ért 5+1 tégely kencét, ami különbféle trutyi volt, és ajéndékoknak jól jött...
/Kettőt, egy kamillásat, meg egy Q-10-eset megtartottunk. Ez utóbbi borotválkozás után nagyon jó!
:o)
Arra vigyázz, véletlenül se írassanak SEMMI papírt veled alá!
Bármennyire is tetszik, vidd haza az iratokat, hogy az egész család átolvashassa, aludjatok rá párat, és majd utána...
Olyan céggel ne szerződjetek, aminek nincs magyarországon bejegyzett, fizikailag elérhető irodája!
Szia! Mindenképpen vegye fel a kapcsolatot a Zepterrel, kérdezzen rá, hogy milyen konstrukcióban vette fel a hitelt, és hogy mi a teendő. Lehetőleg azzal az értékesítővel beszéljen, akinél vásárolt.
Üdv! A Zepternek keresztbiztosítása van az ilyen esetekre, ha az OTP-nél van a hitel. (Ha Beneficial, akkor nem tudom biztosan!) Tehát ha az OTP a hitelező, akkor az első három hónapot kell csak így vagy úgy kifizetni, utána a termék is az örökösöké lesz, nem kell visszaadni vagy kifizetni.
Szia Mindenkinek ! Zepteres ügyben szeretném kérni a hozzáértők segítségét.
Egy ismerős családnál a mama részletre vásárolt Zepter terméket. Mire megkapta, addigra kórházba került, és rövid időn belül meghalt. A tartozás azonban több százezer forint. A család anyagilag nem tudja vállalni a részletek fizetését,és a terméket sem használták eddig és ezután sem akarják.
Állítólag a bemutatókon elmondják, hogy ilyen esetben a visszavásárlás lehetősége fennáll a cég részéről. (A család beadott egy kérelmet, de eddig választ nem kaptak. )
Van erről valakinek tapasztalata, hivatkozása, ötlete?
Egy kb. 1 órás termékbemutatóra kell majd beülnöd, utána átvehető az ajándék, + ingyen megkezelnek bioptron lámpával ha igényled. Ha szükséged van egy Zepteres pezsgősdugóra, akkor menj el bátran. :-)))
Amúgy nem vagyok Zepteres, tudnék róla mesélni, hogy a cég milyen kamu dumával toboroz értékesítőket, és hogy hazudik a szemükbe az állástájékoztatón, de inkább nem teszem. Csupán arra céloztam, ha valaki aki elmegy egy bemutatóra és vásárol, ott nem az eladó a hibás.
Szia! Elmondom hogyan történik egy Bioptron lámpa értékesítése. A majdnani vásárló kitölt egy kérdőívet vagy kupont, amin megjelöli, hogy érdeklődik a téma iránt. Megadja az elérhetőségét, ami alapján a Zepter egy munkatársa felveszi vele a kapcsolatot és elhívja egy termékbemutatóra, ahol megnézheti, kipróbálhatja a lámpát, majd ajánlanak neki egy árat, ha nincs rá pénze akkor hitelkonstrukciót vagy az előtakarékosság lehetőségét. Természetes, hogy ha valaki egy új dologról hall, akkor csomó kérdés fogalmazódik meg benne, ezekre szeretne választ kapni. És ezt általában a kereskedőtől fogja kérdezni, aki jó ha tud rá válaszolni. Ezért minden ezzel foglalkozó Zepteres részt vesz egy 3 napos alaptanfolyamon, ahol nagy vonalakban megismeri a termékcsaládot és a vásárló előtt nem fog majd bambán nézni, hogy "nem tudom mire jó, de nagyon hasznos".
A Bioptron lámpáról annyit, hogy ez nem az a kategória, amiben hinni kell (lásd egyéb cégek termékei, mágneses takaró és társai...). Ez egy orvostechnikai eszköz, amely bizonyítottan alkalmas sok betegség kezelésére. Egy esetben nem ér semmit, ha a kedves vásárló hazaviszi és elhelyezi a ruhásszekrényben (aztán persze terjeszti, hogy őt átverték, mert nem gyógyult meg...).
Ez éppen olyan, mint ha Te kiállnál egy szál pólóban a -18 fokba, és baromira fáznál. Én meg odaadok egy kabátot, ami majd felmelegít. Hinned kell a kabátban ahhoz, hogy segítsen? Azonnal úgy fogod érezni, hogy meleged van? Hidd el, ez nem kamu, bár azt el kell ismerni, hogy az eladás ösztönzéseként sokan kissé túlmisztifikálják, egyfajta természetfeletti csodának állítanak be egy gyógyászati segédeszközt. Ettől függetlenül nagyon sokan pozitív hatásról számoltak be, már akik használták is, nem csak megvették....
Ha elolvasod nem az edényeseket szidják nagy többség, mert ott logikus amit mondasz, hiszen ne hagyja magát hanem számoljon. A gond a lámpás banda. Ugyanis ott aki már három napja ott dolgozik az is orvosnak képzeli magát. Sehol a világon nincs olyan gyors orvosi képzés mint a Zepternél. A szegény beteges öreg meg pont azért veszi meg a lámpát mert számol, úgy ahogy mondják neki és rájön, hogy jobban jár ha nem a gyógyszerre költ ezentúl hanem a lámpára. Mindezt szinte orvosnak kiadva magukat. Aminek a vége, hogy átvágják. A Zepter ha belebukik akkor az nem az edény hanem a lámpa lesz. Azzal együtt, hogy van amire tényleg jó a lámpa. De csak töredékére annak amit hazudnak róla.
Elnézést, tudom már régi a cikk, de most olvasva úgy gondoltam reagálnék rá.
Nem értem, most miért a Zepter volt szemét. Közölték "Gizellával", hogy mennyibe kerül? Kényszerítették a vásárlásra? Nem írtak le mindent a szerződésben? Akinek kevés a pénze, az miért akar fél millás edénykészletet?
Elnézést, de aki ekkora kapitális barom, mint "Gizella" az meg is érdemli, hogy csúnyán lehúzzák. Miért nem tudott azonnal intézkedni, amikor kijózanodva átszámította az euros árat forintra? Egyáltalán miért nem akkor és ott gondolkodott? Nem olyan nagy dolog két számot összeszorozni és eldönteni, hogy van-e ennyi pénze vagy nincs.
Szerintem semmi kivetnivaló nincs az eljárásban. Ez olyan, mint amikor valaki pizzát rendel, és meggondolja magát. Ok, nem eszi meg, de akkor is megsütötték, a futár kivitte... valakinek ezt ki kell fizetnie, nyilván annak aki rendelte. (Tudom, a példa nem tökéletes, mert a pizza megromlik, az edényeket meg el lehet adni később is).
Egy szó mint száz: aki olyan hülye, hogy nem gondolkodik és nem tud számolni a saját jövedelmével, az ne is menjen termékbemutatóra, vagy ha megy, akkor józan állapotban. A Zepter termékek valóban drágák, ez bizonyos minőség és ugye az ügynöki hálózat következménye. De az árat és a hitelkonstrukciókat közlik a vásárlóval, a szerződás hátán minden le van írva, tehát innentől kezdve nem beszélünk átverésről vagy félretájékoztatásról. Annál inkább beszélünk hülye emberekről akik gondolkodás nélkül vásárolnak.
3. § (1) Az eladó köteles legkésőbb a szerződés megkötésekor a fogyasztót írásban tájékoztatni a 4. § szerinti jogáról, és annak a személynek a nevéről és címéről, akivel szemben e jogát gyakorolhatja.
(2) Az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást keltezéssel kell ellátni. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell a szerződés azonosítását lehetővé tévő adatokat.
(3) Ha az eladó az (1) bekezdésben meghatározott kötelezettségének nem tesz eleget, a szerződés semmis.
4. § (1) A fogyasztó nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a szerződéskötés, vagy ha ez későbbi, az áru kézhezvételének napjától gyakorolhatja.
(3) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja.
Honnan tudhat a fogyasztó a speciális elállási jogáról?
Az eladó köteles legkésőbb a szerződés megkötésekor írásban tájékoztatni bennünket az
elállási jogról, és annak a személynek a nevéről és címéről, akivel szemben e jogot
gyakorolhatjuk. A keltezéssel ellátott tájékoztatásnak tartalmaznia kell a szerződés
azonosítását lehetővé tévő adatokat is.
Mi a helyzet akkor, ha nem kap a fogyasztó tájékoztatást az elállási jogáról?
A szerződés semmis, azaz érvénytelen. Ebben az esetben az áru visszaszolgáltatásával
egyidejűleg a vételár visszajár a fogyasztónak.
Jár-e valamilyen költséggel, ha elállunk a szerződéstől?
Ha nyolc munkanapon belül állunk el a szerződéstől, nem kell megtérítenünk az árunak a rendeltetésszerű használat következtében előálló értékcsökkenését, és használati díjat sem kell fizetnünk.
Anyukámat most vágták át zepter légtisztitóval, biolámpával. Ennek a felháborodott sorozat szövegnek köszönhetően irta meg a levelet a cégnek a szerződés megszüntetésről. Nem vagyok benne biztos, hogy be fog jönni, de hátha! Nem szokott lenni valamilyen irásos forula a bemutatókon a megrendelés alkalmával? Én az anyunál nem találtam ilyen nyomot, csak akor döbbentem meg, amikor az OTP szerződés megérkezett. Rá egy hétre a termék - csomag. Rá 4 napra felmondok (most). Lesz ebből valami?
Végül is bevallom, hazudtam. Asszony szólt rám, anno a biztosításunkat is vigéccel köttettük.
Igaz, mi hívtuk meg. Nem csupán "jó ismerős" volt, de komolyan vigyázott renoméjára! /Tudta jól, ha velem kicsesz nem csupán engem veszít el, de széles körben minden hitelét.
A második telefonos vigéc volt.
Beakciózott egy /olcsó de nagyon sz.r/ telefonszerződés helyett 2,5* akkora havidíjas, de -mint Élet bebizonyította- nagyon bevált rendszerre.
A margaréta csomag gyakorlatilag hívható de nem kezdeményező csomag volt. Baromi drága volt minden hívás.
1* csak jött a telefonvigéc.
A nekem8 -vagy mi- 18-06, és hétvégén díjtalan körzeten belüli beszélgetést tesz lehetővé. Belementem rögvest az elején, mikor még kapcsolási díj nem volt!
Korrekt a cég. Bár atóta bevezették, de a kedvezményt precízen betartják!
Azóta jópárszor próbáltak váltásra késztetni, de csupán a kapcsolás díj többe kerülne, mint a mostani havidíjunk duplája! /Esténként-7végeken anyókám rágyógyul a telefonra.../
Szóval lehet vigécekkel is élni -bár könnyebb nélkülük :o)- de mindenképp alaposan meg kell gondolni: kivel, mit mikor, hol?!
Olyan ez, mint a szex: ha nem figyelsz, elba.zod, és életeden át fizethetsz 5' eszetlenségért!
Köszönöm, de közben más szálon is futott az igényem, és azt meg is vettem. Uolyan mint a tiéd, csak 60e-ért de van hozzá 3 edény, 1 univerzális fedó és 2 dugó. Új ez is, még nem volt használva.