Persze én is így gondoltam! Mivel a kert úgy van kialakítva hogy a szőlősorok közé nem lehet "nagy " traktorral bemenni, így valahogy meg kellene oldanom a szántást. Bár én itt a kis gépek esetén inkább felszíni talajforgatásnak mondanám , de nem gond, mert eleve nem tudnék túl mélyre menni a termőréteg vékonysága miatt.
A legfontosabb kérdés számomra az, hogy az 1:28-as hajtás mellé, számomra az lenne a logikus, hogy még kell felező? A gép 3,5 lóerős GCV, azt is tudom, hogy erősebbet javasolnak de megfelelő lassítással kompenzálható!
Ha valaki tud esetleg ilyen beszerzésben segíteni azt megköszönöm!
Motoros rotációs kapa AF200 Eredeti Fuxtec - 196cc motorral szerelt rotációs kapa! Ötlet és újitás a Fuxtec-től. Az ideális partner a kertekben, mivel a motor 6,5Le igy nincs előtte akadály. Megfelelő EU II Motor 500mm munkaszélesség. Massziv kerekek és váz 4 ütemű OHV Motor 350mm munkamélység Technische DATEN.
Modell Fuxtec FX-AF200 Súly 69kg Motor 4-Takt OHV Motor Hengerűrtartalom 196ccm Max. Teljesitmény 6,5PS bei 3.600U/min Vibráció 8 m/sec2 Munkamélység 175 - 300 mm Munkaszélesség 500mm
A Fuxtec kapa a legjobb társ a kertben, akár gyomot irtani, akár talajmozgatásra használja! Az üzemi mélység 100mm és 350mm-ig, állitható attól függően, hogy melyik modellt használja (AF140 és AF200) Könnyű használat és megbizható motor jellemzi.
aprószemü éles kavics vagy 2-3 marokkal bele a tankba meg egy fél liter viz aztán lehet rázni egy órát vagy kettőt garantálom az összes rozsda kijön belöle
Akkor minden átalakítás nélkül ki lehet cserélni a komplett kuplungot. Jó eszt hallani. És mennyi iső lecserélni a felső rést a régi hajtóműről az újra vagy az ujjról a fűnyíróra rárakni? Csak a bilincset kel kitekerni és le lehet emelni a hajtóműről? Egyszer csinálnál fotókat, hogy hogy megy a csere?
Mindenképp érdemes felújítani egy régit, ahogy többen is csinálják a fórum tagjai között. Gondolom meg lehet cserélni a kuplungot nem hiszem hogy külön tengely volna a kis és nagy kuplungoshoz, de a többiek szerintem megmondják. Érdemes úgy csinálni, hogy az újjal rotálsz a régivel meg a kocsit húzod. És így csak a motor részét át kell rakni és nem kell szerelgetni a kapákat.
Furak olvastam, hogy a két félből álló KF-04 hajtómű törik. Örült igénybevételnek nem teszem ki, de szerinted érdemes beszerezni egy régi típusút és felújítani?
Kicsit egyébként gondban vagyok, elvileg a kuplungméretek cserélhetők? Tehát ha jól gondolom a régi nagy kuplungos, ami nekem van pedig kis kuplungos, igaz ezen nincsen fent a kuplung........
Én is egy KF-Quantum 60-at néztem ki. Valójában csak rotálásra használnám (nem kemény talaj), de a KF-Lombardini xt6 is tetszik (olcsóbb :) ). A Kohler motorról esetleg van tapasztalat, vélemény vagy lebeszéltek róla és maradjak az erősebb Briggs-nél?
Ezt nem mondtam de ha nincs vaskerék ez is egy lehetőség.Nekem nyitáshoz dupla gumikerék,takaráshoz széles vaskerék természetesen mindkét esetben felező.