Hüha nagyon sok MTZ van amit eddig gyártottak a 1960 évektól ha jól emlékszem,még van olyan is ami nem ide gyártották hanem Amerikába Svédbe vagy Németbe Lengyelbe!
Minek neked ezek a sok adatok kutato vagy Gyüjtö vagy?
Nekem olyan van, negyedik éves 401 óra van benne és nagyon szeretjük. Nqagyon keveset fogyaszt a Lombardini motorral. Vasárnap tudok a kérdéssel foglalkozni, addig meg nézd meg a videoimat a youtube-on patogen felhasználó névnél. MÁSNAk is segítettem már. Szlovákiából kell behozatni, onnan hozza az Agrosat és más is. A Lombardini motort Martinban gyártják és ott szerelik össze a gépet készre Győrtől 20 km-re . A többit majd privatban. Én kb 800 ezret nyertem azon, hogy nem a hivatalos mtz-sektől vettem, hanem onnan hozattam be és az Auditker vizsgáztatta és végül tőlük jött, mert ők is ismerős cég. :o)
Wühlmaus 410, vagy 411-est, esetleg Apple, Grimme, stb korai krumpli kombájnt keresek megvételre. Jófogást, olx-et, agroinformot, agrárkeresőt, tempelt, déliaprót már néztem. Más nem jut hirtelen eszembe. Nem ilyet, de hol vagyunk mi ezekhez??????
üdv segítséget kérnék melegszik a traktor 82es ről van szó szivatyút lecsereéltem már a 2. új van rajta 1 év alatt ugyan azt csinálja továbbra is a szíjat levettem és úgy is hajtattam 1 buborék sem jőtt ki a hűtő szétszedhetős elvittem kitakarítatni és utánna is fojtatta mi lehet a gond mega termosztátot is kivettem és utánna is
Tisztelt fórumozók,márkatársak! Segítségre lenne szükségem,mtz hátsósárvédő alakjában nagyfűlkés 80as, a leghátulsó kis toldalék kellene a jobb oldali, ami magába foglalja a lámpát. Sajna az enyém összegyűrődött. Segítségeteket előre is köszönöm. Tisztelettel Püski István! 06304364005.
nagyon nagy segítségre lenne szükségem , azt szeretném töletek kérdezni hogy cikszámos alkatrész katalógust honnan tudnák letölteni az adagolóhoz ( jazda , motorpal ) turbós illetve szivóhoz
Tudni nem tudok eladót, csak azt mondanám, hogy annak erősített tartója van, plusz felfogatásokkal is a hídház oldalára (régieken is megvan a helye) és az olyanoknak gyárilag külső feszítésesek a karjaik.
ha megváltoztatod ay üzeman polarizácioját,vagyis egy töltésü lesz és azt igy a vascsöveken vezeted tovább akkor az olyan lesz végig?nem fog véletlenül visszapolarizálódni?
a leirás szerint pozitivra polarizálodik a fémrész pedig ugye negativ akkor az első érintkezésnél visszaveszi a negativ töltéseket?
javitson valaki ki mert nem biztos hogy igy van
ha erre nem tudsz szépen válaszolni kérlek ne jelenj itt meg többet
Na már itt is nyomod nem csak az Agrón? Kis pénzű embereknek hiába mi azt szeretjük ami olcsó és jó ! Ha húsz ezer forint lenne mindenki meg venné ,de ez itt nem a tele shop így ezt be szívtad!
Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi egy MTZ tengelyterhelése (nem terhelhetősége!)? Tehát arra lennék kíváncsi, hogy az önsúlya hogy oszlik meg a tengelyek között? Elsősorban régi 50-es, 80-as érdekelne, de ha más típusét tudjátok, tájékoztatásul az is jó lenne!
Elösszöris köszönöm a gyors válaszokat, és problémamegoldási lehetőségeket.
Kapott új tárcsákat a szerkezet pedig rugót, valamint minden alkatrészt letakarítottam. Az eredmény nem váratott magára összerakás után tökéletesen működik, ezek után a másik oldalt is rendbe raktam ugyan így (úgyhogy ismét lehet biztonságosan közlekedni).