Ezer bocsi a vak kifejezésért illetően, pedig megtanulhattam volna már ha ilyen emberekkel is dolgoztam, gyengéllátók illetve látássérültek a helyes kifejezés...
"Az első és utolsó ajtónál a szokásos burkolattól eltérő, a gyengén látók számára is érzékelhető felületet alakítottunk ki
Vajon a szürkésfehér SZÍNŰ kockák mennyivel érezhetők jobban, mint a barnásfehér színűek...?"
Ezen nagyon el lehetne vitázni de a Moszkván én baromian észrevettem ott más a burkolat persze lehet mert alapjába véve csámpás vagyok és néha a sima burkolaton is el tudok esni :)))
Talán egy vak embert kéne megkérdezni lehet nem szapulná úgy mint mi látók
A Móricz Zsigmond körtér felszíni rendezése a 4-es metró építéséhez kapcsolódik, így a 6-os villamos végállomása is a metró közlekedéséhez fog illeszkedni - ad választ a cég a VEKE felvetéseire.
Nem igazán fogom fel csöpp agymmal, hogy a kib. 4-es metró miatt miért kell mindenhol szétb.ni a meglevő, több-kevésbé jól működő dolgokat. Pontosan inkább javítani kellene, ha már belefeccölünk pár milliárdot a dologba. Legközelebb meg már a kiskunmajsai helyi busz ais a 4-es metróhoz fog igazodni....
Ilyen például a Boráros tér, ahol korlátliftet építenek majd.
A korlátlift mint olyan, már ezerszer kifejtették a legkülönfélébb szakmai fórumokon (de a BKV-hoz hasonló felfogású MÁVnál is) ELVETÉLT GONDOLAT VOLT. A korlátlift nem használható a gyakorlatban! Cseszd meg, nehogy már ennyire legyünk képesek.
VEKE látom nem tetszését nyilvánította a körúti peronok és az egyéb körúti átépítések miatt.
Félre ne értsétek semmi bajom, csak úgy szeretem ha egy egyesület (lehet bármilyen más jellegű) hallatja a hangját de akikhez szólna le se sz...ák....
És ha kiderül tényleg elbaltáztak dolgokat, és még el is ismerik, mi történik? Ki fogják javítani??? Hát én nem hinném.
És mindezt azért mert Magyarországon vagyunk, hiába vagyunk EU-ban én borzasztóan sajnálom hogy kis hazánkban nem hajlandóak az előrelépésben. Vannak egyesületek, magánemberek akik sztem tennének a pozitív változásokért de hát a "vezetői elitnek" ez nem érdeke...
Bocs csak kiakadtam az Index cikkén, hogy a VEKE nem tetszését adta a munkákhoz. Oké rendben és sztetek ha az utca emberéhez eljut a hír, már pedig elszabtak dolgokat akkor ki fognak vonulni az utcára hogy akkor tegyenek rendet.
Velem együtt az emberek többségében még mindig nincs a kellő bátorság, hogy ilyen apróságokért hallassa hangját, főleg hogy küzdenek másféle megélhetési problémákkal.
Csoró Bp-i örülni fog az új villamosoknak van aki nem (ki vérmérséklete szerint) aztán annyi...
fel kellene szerelni egy nagyobb (hangú) kamion-dudát is
Brüsszelben asszem 2db Tram2000esen volt ilyen "teherautó-duda" én is meglepődtem amikor egy forgalmas kereszteződésben beledudált a délutánba vmi és amikor látam nem más az egyik villamos elcsodálkoztam
Lehet, hogy a csengő mellé fel kellene szerelni egy nagyobb (hangú) kamion-dudát is, netán hajókürtöt. Ha meg nem is halljat az ecceri autós, de legalább a hangnyomás eltolja az útból. :) (Az ellenkezője se rossz, amikor egy vidéki országúton hirtelen rádcsörög egy villamos, aztán derül ki, hogy mókáskedvű tehergépkocsi-tuningolóval akadt dolgod. :) ) /a/
A minap a Bartók Béla úton járva láttam egy villamos-lámpát, ami mellett egy kiegészítő lámpa volt, amely folyamatosan világított (legalábbis amíg láttam), és egy X volt látható rajta. Meg tudja valaki mondani, hogy ez mi célt szolgál?
Valaki márt feltalálta a fejhallgatos szirénát (a fontos rendörök számára, akik enélkül el sem tudják képzelni a bevetést), most az ilyen gyerekek számára kellene feltalálni a fejhallgatos villamos csengöt, s amin elinditják a kocsit annak azonnal kötelezöen meg kellene szollalnia....
Ha valakit érdekel, Nagyváradon június 2-töl 10-ig ki lesz állítva a felújított 5-ös számú tehermozdony a városközpontban, illetve a 2 hétvégén az egyetlen kétirányú T4ZR kocsi is ott lesz. Mindez a 100 éves villamosközlekedési évforduló kapcsán, ünnepséggel, beszédekkel összekötve.
Az autósok persze csak azt tudják felhozni mentségül, hogy nem hallotta a tuját (Miért nem nézett körül?). Ha halk a villamos az a baj, ha hangos akkor az a baj
A második bekezdéssel teljesen egyet tudok érteni, manapság minden hülyének adnak jogosítványt. Szerintem kb a jogosítványok felét simán be lehetne vonni, mert a tulajdonosuk alkalmatlan a forgalomban való részvételre...
Meg villanófényeket, fényvisszaverő sráfozást, téli és nyári időben is jól látható pepita festési mintázatot, gyorsításhang-közvetÍtő külső hangszórókat, némi Forma 1-utánérzéssel, és akkor azon nyomban szívrohamot is kap, mert azt hiszi, támadnak az UFO-k!
Én inkább a "Jogosítvány két hét alatt!"-autósiskoláknak néznék a nyomába. Az én oktatóm addig nem engedett vizsgázni senkit, amíg szerinte nem volt alkalmas az önálló vezetésre, de akkor is számtalan dologra felhívta a figyelmet, hogy mit kell még tanulni! Én azóta is minden évbe levezetek szakoktatóval néhány órát, hogy megnézzem, hogy állok. Szívem szerint az orvosi alkamasság mellé ismétlővizsgát is csináltatnék a T. autóssal. És az udvariatlan autósokat szépen kivenném a forgalomból. (és a rendőröket megtanítanám kultúráltan vezetni, végülis egyfajta mintát jelentenek, csak hát milyet...)
Szvsz az ilyen nagyokos autósok (most a legsötétebb "dzsipp csirokkis" én vagyok a király gyerek típusra gondolok) azt szokta volt gondolni, há nekem fürge az autóm átlibbenek a nagy sárga "lomha" vas előtt vazze, mit akar ez az elektromos "kisvasút" tőlem, megszívatom, aztán kiderül az a sárga vas nem is olyan lomha, és erős mint a bivaly aztán rendesen odakenődik még egy Jepp is az elejére ha találkoznak....