Nincs kizárva , hogy a szigetelő csőben meg van repedve valamelyik vezeték és netalán összeér a kettő. (Vectránál a vezetékek minősége és a szigetelés is szörnyű)
Az szonda is lehet rossz oszciloszkóppal kellene kimérni nekem is a 3. Új szonda lett végül a jó.
Lehet hogy hülyeséget mondok, de nekem most a szerelő azt mondta, mikor átnéztem a kocsimat a horror fogyasztás miatt, hogy a 2. lambda tud hibát jelezni rossz katalizátor miatt is.
Sziasztok! Segítség kellene.A 2es lambdaszondám beszart,ezért a check lámpa folyamatosan ég.Kiolvastattam a kódot.3 hiba volt bent:2 es szonda,klíma,Légzsáknál túl nagy feszültség)Bontóból hoztam szondát,újabb mérés még mindig a szar a 2es szonda.Most újat rendelt a szerelő bele(NGK).Ma mentem érte,belecsavarta és megint visszadobja a check lámpát de csak kb.10-15 mp múlva.Az lehet hogy most már jó a szonda,és a légzsák miatt ég a check lámpám?Sajna neki nincs olvasója,így csak a jövő 7en tudom gépre tenni.
Nekem is 2.0 16V vekim van, szerintem teljesen normális az a pillanatnyi fogyi. Nekem 1x "sikerült" 33,6l pillanatnyit produkálni. Az átlag fogyasztást nézd, de azt is maximum havonta nullázni szoktam.
Jól átfújtam a féktisztitóval.Száradás,visszatettem.
Sokkal gyorsabban reagál az autó a gázadásra.És sokkal jobban húz is.
Eddig ha ráléptem 2-esben a gázra egy kicsit megtorpant,sőt visszaeset az autó és szépen lassan ment fel a fordulatszámmérő is.
Most beletalpalok és indul a verda.
Tehát tuti,hogy itt van a hiba.Hogy ez a tisztitás meddig oldja meg a gondom az még kétséges,de most jól húz.
Mivel ez az első vectrám,nem tudom,hogy az normális-e,hogy full gázadáskor a kompjuter 25-28 literes aktuális fogyasztást jelez vissza?Rángatás és fordulatszám ingadozás nincs.
Országúti használatban a kompjuter szerint 4,9-5,1 literest produkál a gép.
Városi használatban 7,1-8,5 között vagyok.
Átlagos használatban 6,9-7,5 között mér a kompjuter.
Ezek a dolgok reálisak egy 2.0 16 szelepes vectrától?
Szerintetek érdemes eredeti légtömegmérőt vásárolni vagy jók az utángyártottak is?Bontottal nem szeretnék foglalkozni,mert maximum ugyan ilyen ismeretlen esetleg gyötrött darabot kapok ami legalább annyit kapott mint ez a sajátom vagy még többet.
Ugye ne felejtsük el,hogy a bontott termékek sem fiatalabbak,mit az én 14 éves autóm,tehát mitől lenne jobb?Lehet,hogy még többet kapott mint az én jeladóm.
Nálatok mit produkál a gép egy telitalpas gázföccsös gyorsulásnál? Már mint literes fogyasztásra gondolok és menettulajdonságokra.
Szia!Mikor megvttem a kocsit nekem sem működött csak nagyon nehezen->az előző tulaj nem igazán használhatta.WD40-el nyomogattam tele többször, járattam, aztán most már tökéletesen működik a visszahúzás. Húzgáld meg erőszakosan egy-kétszer, és kend. Üdv
Elvileg megjavulna. Egyedül a légzsák hibakódjait kell törölni hogy működjön is a légzsák. ABS- és motorvezérlőnél is eltárolja ha volt hiba, de ha már nincs jelen akkor az nem hat a pillanatyi működésre.
Mondjuk nem volt még a kocsi kopjuteren,tehát az is lehet hogy van benne hibakód.
Ha kicserélem a légtömegmérőt és mondjuk van benne hibakód ami nem lesz kitörölve,akkor attól még megjavul a járgány,vagy mindenképpen töröltetni kell a hibakódokat és csak utána érezhető a különbség?
Én is hasonló cipőben járok, minden átnéztem, op commal ellenőriztem, és semmi hibát nem ír semmire, csak az iszonyat fogyasztás van :( Én is furának tarom, hogy nem irja ki, mivel a régi c20ne mindent kiírt, pl azt is. Olvastam, hallottam tisztításról, kipróbáltam alkoloban áztatni, szárítani, nem ért semmit :(
A: vagy megszokod B: vagy megszokod C: vagy kicseréled,és reménykedsz hogy jól össze is tudod rakni
Javítani senki nem ajánlotta,mert egy olyan elba...t szerkezet,hoyg ha szétszeded nagyon valószínű nem fogod össze rakni,ez pedig akár az életed is megmenthtei szóval nem érdemes játszani vele!
Nekem van épp egy hibátlan jobbos, csak még az autóban,viszont szeretném már végre elintézni a kivonását,és akkor ki is szerelem ha kell... Nekem a bal oldali volt ilyen mint amit te írsz , a jobb hibátlan,de nem fogllakoztam vele ,unszolgattam vissza :)
Ha megyek a kocsival melegben, majd megállok (ahol pl meleg van), aztán, mikor újra beülök, nyomja be a forró levegőt a szellőzőn. Ekkor bekapcsolom a klímát, fél perc után meg kikapcsolom és onnantól rendben van. Engem is idegesít ez a dolog.
Sőt, nekem többször is előfordul, hogy reggeli elindulás után (70-80-nál mondjuk), már keményen jön be a huzat a szellőzőkön, ilyenkor is bekapcsolom a szellőztetőt, majd ki kapcsolom és onnantól már nincs huzat az utastérben.
Szóval engem is érdekel, hogy miért van ez. Álló helyzetben valami légterelő lamella kinyílik valahogy?
Köszönöm a válaszokat a műszerfalon található szellőzőrácsról volt szó. Képekkel már egyértelmű hogy csak be vannak pattintva. Mégegyszer mindenkinek köszönöm.
Ha a hűtőmaszkról van szó (ami a két fényszóró között van az emblémával), akkor azt 3 csavar tartja: Egy középen a zárhídba csavarozva és kettő a két fényszóró műaynagjába csavarozva. Ha ezt a 3 csavart kitekered, akkor még van néhány patent alul ami a lökhárítóba van bepattintva.
Ha a fűtés szellőzőrostélyokra gondolsz, azok be vannak pattintva, nincsenek csavarok.
Sziasztok! Megtudjátok nekem mondani, hogy Opel Vectra B 1,6i -ból a levegő rácsot hogyan lehet kivenni? Van egy szerelési könyven amiben azt írja hogy egy csavar rögziti középen, de én sehol nem találom a csavart. Lámpával is néztem. Lehetséges, hogy másképp van rögzitve? esetleg csavarozás nélkül kijön?
Szombaton megyünk be Vlad-al kicserélni a kormányművet, meg átnézzük még az apróságokat is. Köztük persze meg kell néznem, hogy miért dönt úgy egy idő után, hogy leáll az AC. Tartok tőle, hogy a relé lesz a ludas.
A másik probléma a kipufogó dob, mivel azt a hétvégén nem tudjuk felrakni, mivel nincs hozzá semmi. Kell egy kisebb szakasz cső és hegesztő nincs.
Egyelőre valami ideiglenes megoldáson töröm a fejem, mivel most itthon vagyok szabin pár napig és már szeretnénk menni a családdal. Rám is rám fér és rájuk is.