Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nick_X14XE Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18093

Ööö, a légzsák ellenörzőlámpa és a motor hibalámpa nem két különböző visszajelző? :)

Előzmény: lifu (18087)
AAAAAAAAAAAAAAA
lifu Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18092

4 vezetékes amúgy a szonda.De már únom ezt a kísérletezést!

 

VauxhallVectra Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18091

Hello,

Hány vezetékes a szonda?

Nincs kizárva , hogy a szigetelő csőben meg van repedve valamelyik vezeték és netalán összeér a kettő. (Vectránál a vezetékek minősége és a szigetelés is szörnyű)

Az szonda is lehet rossz oszciloszkóppal kellene kimérni nekem is a 3. Új szonda lett végül a jó.

Előzmény: lifu (18087)
Riko24 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18090

Mit kérsz érte? 

Ha az én oldalamon lenne rosz unszolgatnám én is . 

 

:D

Előzmény: extrembmx (18073)
lifu Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18089

Ez igaz,hisz közvetlenül utána van.De pár hónapja kicseréltettem a katalizátort

.Ezért is vagyok most már tanácstalan.

szalaiistvan Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18088

Lehet hogy hülyeséget mondok, de nekem most a szerelő azt mondta, mikor átnéztem a kocsimat a horror fogyasztás miatt, hogy a 2. lambda tud hibát jelezni rossz katalizátor miatt is.

lifu Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18087

Sziasztok! Segítség kellene.A 2es lambdaszondám beszart,ezért a check lámpa folyamatosan ég.Kiolvastattam a kódot.3 hiba volt bent:2 es szonda,klíma,Légzsáknál túl nagy feszültség)Bontóból hoztam szondát,újabb mérés még mindig a szar a 2es szonda.Most újat rendelt a szerelő bele(NGK).Ma mentem érte,belecsavarta és megint visszadobja a check lámpát de csak kb.10-15 mp múlva.Az lehet hogy most már jó a szonda,és a légzsák miatt ég a check lámpám?Sajna neki nincs olvasója,így csak a jövő 7en tudom gépre tenni.

 

 

szalaiistvan Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18086

Nekem sima gázadásnál is felmegy sajnos 40 literig és a városi , nem száguldozós átlag kb 11-12 l :( ez nem átlagos sajnos.

Rolika88 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18085

Én vezettem 1,3-as Stiftet amiben volt fogyasztás mérő, és az 35-40Litereket írt ki, szóval szerintem tök fölös nézegetni, úgy is az átlag számít.

Nick_X14XE Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18084

Nem sok pillanatnyi fogyasztásnak, és az átlagod is nagyon jó!

1.9TDI Passat 1-es padlógáz akár 50l/100km-ig is felmehet.

Jaguar XJ6-on pedig kevés lenne a 2 számjegy, 140l/100km is megjelenhet.

Előzmény: wolfhihi (18081)
Sankaka Creative Commons License 2012.07.28 0 0 18083

Szia!

 

Nekem is 2.0 16V vekim van, szerintem teljesen normális az a pillanatnyi fogyi. Nekem 1x "sikerült" 33,6l pillanatnyit produkálni. Az átlag fogyasztást nézd, de azt is maximum havonta nullázni szoktam.

Előzmény: wolfhihi (18081)
AAAAAAAAAAAAAAA
Ricsi89 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18082

Szerintem simán felmehet addig, múltkor egy lagunával mentem, abban is volt ilyen vacak, nem is nyomtam annyira neki, de az is mutatott 16-18l-t.

Előzmény: wolfhihi (18081)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18081

Kiszereltem este a légtömegmérőt.

Jól átfújtam a féktisztitóval.Száradás,visszatettem.

Sokkal gyorsabban reagál az autó a gázadásra.És sokkal jobban húz is.

Eddig ha ráléptem 2-esben a gázra egy kicsit megtorpant,sőt visszaeset  az autó és szépen lassan ment fel a fordulatszámmérő is.

Most beletalpalok és indul a verda.

Tehát tuti,hogy itt van a hiba.Hogy ez a tisztitás meddig oldja meg a gondom az még kétséges,de most jól húz.

Mivel ez az első vectrám,nem tudom,hogy az normális-e,hogy full gázadáskor a kompjuter 25-28 literes aktuális fogyasztást jelez vissza?Rángatás és fordulatszám ingadozás nincs.

Országúti használatban a kompjuter szerint 4,9-5,1 literest produkál a gép.

Városi használatban 7,1-8,5 között vagyok.

Átlagos használatban 6,9-7,5 között mér a kompjuter.

 

Ezek a dolgok reálisak egy 2.0 16 szelepes vectrától?

 

Szerintetek érdemes eredeti légtömegmérőt vásárolni vagy jók az utángyártottak is?Bontottal nem szeretnék foglalkozni,mert maximum ugyan ilyen ismeretlen esetleg gyötrött darabot kapok ami legalább annyit kapott mint ez a sajátom vagy még többet.

Ugye ne felejtsük el,hogy a bontott termékek sem fiatalabbak,mit az én 14 éves autóm,tehát mitől lenne jobb?Lehet,hogy még többet kapott mint az én jeladóm.

 

Nálatok mit produkál a gép egy telitalpas gázföccsös gyorsulásnál? Már mint literes fogyasztásra gondolok és menettulajdonságokra.

flenfer Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18080

Én hétfőn cseréltem légtömegmérőt, (mert azt mutatta ki hibának a gép), és  ma ugyanaz a hiba jött elő az új ( bontós!!) légtömegmérővel 150 km-után.

errorHUN Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18079

Szia!Mikor megvttem a kocsit nekem sem működött csak nagyon nehezen->az előző tulaj nem igazán használhatta.WD40-el nyomogattam tele többször, járattam, aztán most már tökéletesen működik a visszahúzás. Húzgáld meg erőszakosan egy-kétszer, és kend. Üdv

Előzmény: Riko24 (18072)
Vlad19 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18078

Elvileg megjavulna. Egyedül a légzsák hibakódjait kell törölni hogy működjön is a légzsák. ABS- és motorvezérlőnél is eltárolja ha volt hiba, de ha már nincs jelen akkor az nem hat a pillanatyi működésre.

Előzmény: wolfhihi (18077)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18077

Mondjuk nem volt még a kocsi kopjuteren,tehát az is lehet hogy van benne hibakód.

Ha kicserélem a légtömegmérőt és mondjuk van benne hibakód ami nem lesz kitörölve,akkor attól még megjavul a járgány,vagy mindenképpen töröltetni kell a hibakódokat és csak utána érezhető a különbség?

wolfhihi Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18076

Épp az imént vettem féktisztítót spray-t a boltban.

Este szétkapom az érzékelőt,kifújom vele jó alaposan.

Holnapig száradni hagyom,és majd meglátjuk. Ha ez sem segít ,akkor csere.

Én a fogyasztást sokalom nagyon,de valahogy az egész kocsit erőtlennek érzem.

szalaiistvan Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18075

Szia,

Én is hasonló cipőben járok, minden átnéztem, op commal ellenőriztem, és semmi hibát nem ír semmire, csak az iszonyat fogyasztás van :( Én is furának tarom, hogy nem irja ki, mivel a régi c20ne mindent kiírt, pl azt is. Olvastam, hallottam tisztításról, kipróbáltam alkoloban áztatni, szárítani, nem ért semmit :(

Előzmény: wolfhihi (18074)
wolfhihi Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18074

Sziasztok!

Kérdésem lenne a légtömegmérővel kapcsolatban.

2.0 16v a gépem.1. fokozatban szépen húz a járgány 2. fokozatról ez már nem annyira mondható el.Olyan mintha mázsás terheket cipelne a kocsi.

Ilyenkor a pillanatnyi fogyasztás felugrik 26-28 literig a kompjuteren.

Gondolom a légtömegmérő befolyásolhatja ezt a jelenséget.Alapjárati fordulatszámom stabil.

Ültem nemrég egy másik 2.0-ás kocsiba és az jóval fürgébbnek tűnt,mint az én autóm.Szűrőket és gyertyákat nemrég cseréltem tehát azok tutik.

Ha a légtömegmérő hibás azt kiírja a kompjuteres vizsgálat?

Esetleg tisztítható ez a kis érzékelő vagy csak cserélhető?

köszi a válaszokat

extrembmx Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18073

Szia

Előző kérdésedre is volt válasz :) 

A: vagy megszokod
B: vagy megszokod
C: vagy kicseréled,és reménykedsz hogy jól össze is tudod rakni

Javítani senki nem ajánlotta,mert egy olyan elba...t szerkezet,hoyg ha szétszeded nagyon valószínű nem fogod össze rakni,ez pedig akár az életed is megmenthtei szóval nem érdemes játszani vele!

Nekem van épp egy hibátlan jobbos, csak még az autóban,viszont szeretném már végre elintézni a kivonását,és akkor ki is szerelem ha kell... Nekem a bal oldali volt ilyen mint amit te írsz , a jobb hibátlan,de nem fogllakoztam vele ,unszolgattam vissza :)

Előzmény: Riko24 (18072)
AAAAAAAAAAAAAAA
Riko24 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18072

Sziasztok. Megint megkérdezem.....................

 

Lenne egy problémám. Hogyan lehet orvosolni ? 

 

Az anyós oldali övfeszítőm tönkre ment .... nem húzza vissza az övet , csak unszolásra. 

Mit tudok tenni? 

 

Cserélnem kell másikra? Van esetleg valakinek ilyen szerkezete? 

 

novoz Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18071

Kedves Kiskaldi.

 

Meg tudnád mondani mennyibe fáj egy ilyen művelet? Mondjuk így mindennel együtt: anyag, munkadíj stb. És azt is, hogy mennyi munka?

A homokszórás muszáj, vagy a nyereg állapotától függ?

Üdv

Novoz

 

Előzmény: kiskaldi! (18062)
novoz Creative Commons License 2012.07.27 0 0 18070

Hello.

Nekem is ez van báz'

Ha megyek a kocsival melegben, majd megállok (ahol pl meleg van), aztán, mikor újra beülök, nyomja be a forró levegőt a szellőzőn. Ekkor bekapcsolom a klímát, fél perc után meg kikapcsolom és onnantól rendben van. Engem is idegesít ez a dolog.

 

Sőt, nekem többször is előfordul, hogy reggeli elindulás után (70-80-nál mondjuk), már keményen jön be a huzat a szellőzőkön, ilyenkor is bekapcsolom a szellőztetőt, majd ki kapcsolom és onnantól már nincs huzat az utastérben.

 

Szóval engem is érdekel, hogy miért van ez. Álló helyzetben valami légterelő lamella kinyílik valahogy?

Előzmény: ogrelala (18053)
havay4 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18069

Köszönöm a válaszokat a műszerfalon található szellőzőrácsról volt szó. Képekkel már egyértelmű hogy csak be vannak pattintva. Mégegyszer mindenkinek köszönöm.

 

Előzmény: imate (18066)
imate Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18068

Na de aki azt nem lássa a zárhídban az inkább ne nyúljon bele :)

Előzmény: mumtaz (18067)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18067

Na igen. nem egyértelmű a dolog.

Ha a hűtőmaszkról van szó (ami a két fényszóró között van az emblémával), akkor azt 3 csavar tartja: Egy középen a zárhídba csavarozva és kettő a két fényszóró műaynagjába csavarozva. Ha ezt a 3 csavart kitekered, akkor még van néhány patent alul ami a lökhárítóba van bepattintva.

 

Ha a fűtés szellőzőrostélyokra gondolsz, azok be vannak pattintva, nincsenek csavarok.

Előzmény: havay4 (18065)
imate Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18066

Szia!

 

A kérdés nem egyértelmű... estleg belső vagy külső....

 

Ha műszerfalről van szó akkor ennek működni kell:

 

http://www.aty.hu/kek/b/szetszed/szetszed.htm

Előzmény: havay4 (18065)
havay4 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18065

Sziasztok!
Megtudjátok nekem mondani, hogy Opel Vectra B 1,6i -ból a levegő rácsot hogyan lehet kivenni? Van egy szerelési könyven amiben azt írja hogy egy csavar rögziti középen, de én sehol nem találom a csavart. Lámpával is néztem. Lehetséges, hogy másképp van rögzitve? esetleg csavarozás nélkül kijön?

Köszönöm a válaszokat.

 

mumtaz Creative Commons License 2012.07.26 0 0 18064

Szombaton megyünk be Vlad-al kicserélni a kormányművet, meg átnézzük még az apróságokat is. Köztük persze meg kell néznem, hogy miért dönt úgy egy idő után, hogy leáll az AC. Tartok tőle, hogy a relé lesz a ludas.

A másik probléma a kipufogó dob, mivel azt a hétvégén nem tudjuk felrakni, mivel nincs hozzá semmi. Kell egy kisebb szakasz cső és hegesztő nincs.

Egyelőre valami ideiglenes megoldáson töröm a fejem, mivel most itthon vagyok szabin pár napig és már szeretnénk menni a családdal. Rám is rám fér és rájuk is.

Valami ötlet esetleg?

Előzmény: kiskaldi! (18061)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!