A parkolási helye alapján sárosdi fordára került, de keveset vagyok Fehérváron, így csak a kép alapján írom ezt. Jó, a képen is benne van ez az iránytábla, de itt akkor is csak a sárosdi kocsi szokott parkolni. :)
A minap láttam egy sárga háromtengelyes Aabenraa-t a martoni telep udvarán. Ez lenne a másik példány (az MGJ-332-n kívüli), vagy ez egy még újabb beszerzés? Egyébként a fehérvári kereskedésben még mindig itt áll egy ugyanilyen BKV-kék Aabenraa, ami nem is az MGJ-334, hanem egy rendszámra váró példány, szóval akár még arra is le lehet csapni. :)
A felújítás ideje alatt a DUD-858 járt helyette. Ez is az Alba Volán megfejthetetlen titkai közé tartozik, hogy amíg egy 18 éves kocsi fordás, addig egy 3 évvel fiatalabb, sokkal jobb bőrben lévő társa miért tartalék.
Úgy tűnik, végleg átvette az egyik KNR-forda a HIY-428 napközbeni pesti fordulóját, ami férőhelyek tekintetében nem rossz húzás. Eszerint az új forda:
6.20 Szfvár (-> Bpest)
8.00 Bpest (-> Szfvár)
12.35 Szfvár (-> Bpest)
15.00 Bpest (-> Szfvár)
18.15 Szfvár (-> Bpest)
20.00 Bpest (-> Szfvár)
Viszont igen egyedi leépítési stratégia, hogy a Népliget - Szfvár bérleteseket kizárják az albás járatokról (1163-as vonal). Persze, ezzel is meg lehet erősíteni egy egyébként nem létező utasszámcsökkenést...
Ha jól emlékszem, ez a kép az újvárosi helyi nyomtatott újságban is megjelent akkor. Pontos dátumot így nehéz mondani, de az információs táblák jelei alapján kb. 1988 lehet, de az is elképzelhető, hogy az 1987 januári nagy havazás idején készült.
Tegnap reggel az FLX 429 -s helyett egy három tengelyes fehér Volvo-Aabenraa 8500LE volt Elvileg meg is vette a viszló, hallotam olyat is hogy kettőt vett belölük, Sajnos rendszámot nem irtam fel