Elvileg ha nincs túl sok baja, akkor a karburátor könnyen javítható!
-Tömítés vastag kartonpapírból vágd ki!
- érzékeny a szennyeződésre: öblítsd ki a tankot majd szerelj be egy benzinszűrőt a benzincsőre (kb 200-Ft-os tétel amit a kétütemű motorokhoz is pl simson, adnak)
- ha mindig túl folyik a benzin az úszó hibára enged következtetni! Lötyög az úszóban a benzin? Ha igen akkor lyukas csere valami hasonlóra ha nem lehet kapni motor boltban (kb 300 Ft-os tétel) és be kell állítani az úszószintet.
-ezen kívül ha működik akkor nagyon nincsen más baja (pl gyújtás), a kétüteműek amúgy is strapabírók ezen a téren és sok minden szempontból igénytelenek.
Nem tudom, hogy mekkora kell bele. De a könyvébe benne van vagy a szimeringre rá van írva. Amúgy csapágyboltba tudsz venni. Érdemes kicsit drágább márkásat venni, hogy bírja vagy 30 évig,
Kopott a motor. Talán elég, ha meggyűrűzöd.Azért javasoltam a hengerfej levételt, mert akkor látod a henger belsejét is, hogy az milyen állapotban van. Ha nem érzel semmiféle "hordóságot", vagy "vállasodást", akkor talán nem reménytelen egy új gyűrűgarnitúra.
Amúgy a motorod rendben van, mint irod(terhelés nélkül szépen jár)- bár egy kicsit körbenéznék a membránnál is, nem azért kap-e sokat.Meg van ott egy csavarka is, ami ugyan az alapjáratnak "ad, vagy vesz el benzint " dehát azt is elállithattad.(Briggs mociról van ugye szó?) Nézd meg a yutubon a karbi tisztitást, beállitást.(Mielőtt szétkapnád a motort.)
Szelepek rendben? Mennyit ment egyébként a motor élete során?(Állitólag 2000 óra a futásidő. De ha nem Te vagy netán az első tulajdonos, akkor nem tudod, mire is használták és mennyit, karbantartották-e ,stb.)
Van egy Robi66 közdarabom eladó. Kiemelőgyűrűvel és rövid kuplungfelsővel együtt, + ék + ültető alátét. Kiemelő gyűrű magassága 19mm. Használata lehetővé teszi, hogy a kapcsolóházra (mely része a közdarab is) feltegyünk 52mm-es tengelycsonkkal szerelt motort. Ezen gyárilag 32mm-es tengelycsonkkal szerelt motor volt kiemelő gyűrű nélkül. Minden motor alá kompatibilis, amit a hajtásházra fel lehet szerelni. Kormányrúd felszerelhetősége 4db M10-es csavarral történik. Rezgéscsillapító szilent blokkok nincsenek hozzá. Szilent 9mm magas 25/19/14mm és 8db kell bele. Utóbbi három méret a szilent külső mérete/kormányrúdba ültethető rész átmérője/bele való persely külmérete. Nyilván a persely belseje 10mm átmérőjű. Ha érdekel valakit, akkor küldjön mailt és megbeszéljük. Átalakítás miatt vált feleslegessé.
Tűgörgőket csak találsz csapágyboltba. Ha esetleg van más baja esztergályos megoldja. Utána kel nézni, hogy árulnak-e hozzá alkatrészt. mennyiért vetted? Kapasor van hozzá?
Ezt nem értem, a röpsúly a csapon elfordul a lecsúszás ellen seeger, ha a kuplung felsőre gondolsz ott természetesen csavar,de szerintem inkább retesz s nem ék szokott lenni.
A hozzászólás alján mármint a keret alsó részébe oda van írva, hogy előzmény: egy fórumtag. Itt el tudod olvasni, hogy kinek a hozzászólására válaszoltál. Én Luximen hozzásólásáraz-ára válaszoltam.
bocsesz srácok de én csak most kezdtem el rotákkal foglalkozni és azt szeretném kérdezni hogy a röpsúlyt fel kell e csavarozni a tengely végére vagy csak elég az ék??