Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21771

Megméred a torok átmérőt és a fúvóka számát és keresel hasonlót !

Előzmény: ChaserHUN (21767)
Csabronc Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21770

Elvileg ha nincs túl sok baja, akkor a karburátor könnyen javítható!

-Tömítés vastag kartonpapírból vágd ki!

- érzékeny a szennyeződésre: öblítsd ki a tankot majd szerelj  be egy benzinszűrőt a benzincsőre (kb 200-Ft-os tétel amit a kétütemű motorokhoz is pl simson, adnak)

- ha mindig túl folyik a benzin az úszó hibára enged következtetni! Lötyög az úszóban a benzin? Ha igen akkor lyukas csere valami hasonlóra ha nem lehet kapni motor boltban (kb 300 Ft-os tétel) és be kell állítani az úszószintet.

 

-ezen kívül ha működik akkor nagyon nincsen más baja (pl gyújtás), a kétüteműek amúgy is strapabírók ezen a téren és sok minden szempontból igénytelenek.

Előzmény: ChaserHUN (21767)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21769

Ismered a srácot aki hozta?

Előzmény: Lki1 (21759)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21768

Szép estét!

Van e valakinek részletes dokumentációja  a T-20-as váltóról?

Csapágy és szimering érdekelne, előre is köszönöm.

 

ChaserHUN Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21767

Üdv!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy kb. 30 éves Csepel-Pannónia kapálógépünk:

Kinézetre ilyen

 

Menne szépen, viszont, a karburátorral nagyon sok a baj, nagyon érzékeny a szennyeződésekre, sokszor csöpög belőle a benzin.

 

Kérdés, hogy fel lehet erre a gépre szerelni valami más jobb minőségűt, amit még be is lehet manapság szerezni?

 

Pénzem nincs sajnos most még egy 50ezres gépet sem venni, szóval jó lenne erre lenne valami viszonylag olcsó és jó megoldás.

sukuru Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21766

Szia. 25x52x10

Előzmény: Bajnok97 (21765)
Bajnok97 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21765

Kössz a könyvet és a tanácsot!!

Kukuma Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21764
Előzmény: Bajnok97 (21761)
Furak Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21763

Nem tudom, hogy mekkora kell bele. De a könyvébe benne van vagy a szimeringre rá van írva. Amúgy csapágyboltba tudsz venni. Érdemes kicsit drágább márkásat venni, hogy bírja vagy 30 évig,

Előzmény: Bajnok97 (21761)
Mátyás55 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21762

Köszönőm úgy tudom, hogy még működik.

Előzmény: gombászok (21757)
Bajnok97 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21761

nem tudja valaki hogy honnan tudnék szerezni rk 02 hajtóműbe szimeringet?

ja és milyen kell bele?_Mert nincs meg a kézikönyve.

kicsikocs Creative Commons License 2014.04.13 0 0 21760

És még egy tipp. A légszűrőd tiszta? No más már nem jut eszembe.

Előzmény: peti2586 (21752)
Lki1 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21759

Nocsak, mire nem teszel szert...! Nekem is van még kettő!

Előzmény: kavicsos64 (21758)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21758

Kaptam , pontosabban cseréltem egy ekéért ,úgyhogy ingyenben van. Kapa van nekünk két garnitúra még sok is .

Előzmény: Furak (21751)
gombászok Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21757

Szarvasi út, MARSO Kft, biztos megvannak még.

Előzmény: Mátyás55 (21756)
Mátyás55 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21756

Hali a segítségeteket kérném 4,00-8 as belső tömlőt keresek rotához.  Békéscsabán hol lehet kapni? Vagy a környéken.

kicsikocs Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21755

Kopott a motor. Talán elég, ha meggyűrűzöd.Azért javasoltam a hengerfej levételt, mert akkor látod a henger belsejét is, hogy az milyen állapotban van. Ha nem érzel semmiféle "hordóságot", vagy "vállasodást", akkor talán nem reménytelen egy új gyűrűgarnitúra.

 

Amúgy a motorod rendben van, mint irod(terhelés nélkül szépen jár)- bár egy kicsit körbenéznék a membránnál is, nem azért kap-e sokat.Meg van ott egy csavarka is, ami ugyan az alapjáratnak "ad, vagy vesz el benzint " dehát azt is elállithattad.(Briggs mociról van ugye szó?) Nézd meg a yutubon a karbi tisztitást, beállitást.(Mielőtt szétkapnád a motort.)

 

Szelepek rendben? Mennyit ment egyébként a motor élete során?(Állitólag 2000 óra a futásidő. De ha nem Te vagy netán az első tulajdonos, akkor nem tudod, mire is használták és mennyit, karbantartották-e ,stb.)

Előzmény: peti2586 (21752)
CsThomas Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21754

Bocsi. cs_intarzia (kukac) tvn.hu

CsThomas Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21753

Üdv mindenkinek!

 

Van egy Robi66 közdarabom eladó. Kiemelőgyűrűvel és rövid kuplungfelsővel együtt, + ék + ültető alátét. Kiemelő gyűrű magassága 19mm. Használata lehetővé teszi, hogy a kapcsolóházra (mely része a közdarab is) feltegyünk  52mm-es tengelycsonkkal szerelt motort. Ezen gyárilag 32mm-es tengelycsonkkal szerelt motor volt kiemelő gyűrű nélkül. Minden motor alá kompatibilis, amit a hajtásházra fel lehet szerelni. Kormányrúd felszerelhetősége 4db M10-es csavarral történik. Rezgéscsillapító szilent blokkok nincsenek hozzá. Szilent 9mm magas 25/19/14mm és 8db kell bele. Utóbbi három méret a szilent külső mérete/kormányrúdba ültethető rész átmérője/bele való persely külmérete. Nyilván a persely belseje 10mm átmérőjű. Ha érdekel valakit, akkor küldjön mailt és megbeszéljük. Átalakítás miatt vált feleslegessé.

 

     

peti2586 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21752

Helló!

Az olajat nem eszi, a gyertyát kormolja, a benzin fogyasztása elég nagy.

Előzmény: kicsikocs (21745)
Furak Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21751

Tűgörgőket csak találsz csapágyboltba. Ha esetleg van más baja esztergályos megoldja. Utána kel nézni, hogy árulnak-e hozzá alkatrészt. mennyiért vetted? Kapasor van hozzá?

Előzmény: kavicsos64 (21737)
studiod1 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21750

Ezt nem értem, a röpsúly a csapon elfordul a lecsúszás ellen seeger, ha a kuplung felsőre gondolsz ott természetesen csavar,de szerintem inkább retesz s nem ék szokott lenni.

Előzmény: Bajnok97 (21746)
Furak Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21749

A hozzászólás alján mármint a keret alsó részébe oda van írva, hogy előzmény: egy fórumtag. Itt el tudod olvasni, hogy kinek a hozzászólására válaszoltál. Én Luximen hozzásólásáraz-ára válaszoltam.

Előzmény: Bajnok97 (21748)
Bajnok97 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21748

Én??

Furak Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21747

Hello!

 

Küldj már egy üzenetet facebook-on!

Előzmény: Luximen (21739)
Bajnok97 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21746

bocsesz srácok de én csak most kezdtem el rotákkal foglalkozni és azt szeretném kérdezni hogy a röpsúlyt fel kell e csavarozni a tengely végére vagy csak elég az ék??

kicsikocs Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21745

Olajfogyasztása milyen?  Mennyit ment a gépezet? Benzinéhes? Gyeretyakép?

 

Ha nem nyűgös, kapd le a hengerfejet és nézd meg a hengered belsejét! Tippem, hogy kopottak a gyűrűk, nincs ereje.

Előzmény: peti2586 (21735)
Dániel Mittli Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21744

Szántani tudok vele, ezt használom pár éve, mondjuk igaz, hogy inkább én szántok... :) Csak az érdekelne, hogy nem e ártok ennyi súllyal a gépnek?

Előzmény: biji (21743)
biji Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21743

Szia!

 

Egy 4LE-s váltó nélküli gép szerintem nem alkalmas szántásra, esetleg homokban.

 

jani

Előzmény: Dániel Mittli (21740)
Dániel Mittli Creative Commons License 2014.04.12 0 0 21742

Köszönöm szépen! Tehát akkor nem árt ennyi súly a gépnek?

Előzmény: studiod1 (21741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!