Nehéz ez a motorozás. Ma is egész nap nyomni kellett. Mindenki elfáradt. Olyan szerencsétlen hely az a Korzika, hogy nincs egyetlen egyenes útjuk se. És a fehér aszfalt technikáját se ismerik. Csak brutál tapadós utakat tudnak. Szörnyű :)
És minden második motor GS. Hiába, a GS-esek tudnak élni :)))
Egy igazi üstökössel tér vissza az Olcsó ebéd menő helyen sorozat, a blogon már sokszor emlegetett Wang mestertől jelentkezünk, a szerintünk legjobb kínai étteremből Budapesten. És igen, ebédmenüjük is van. Kínai felfogásban. Ha este érkezünk a Gizella utcai étterembe, balra[...] Bővebben!Tovább »
Hát, az olaszországi 1,8 eurós benzinárakat elnézve nem csodálom, hogy kipróbálta a dízelt inkább... :))) Én pedig még nyugton vagyok Pisa-ban, holnaptól viszont a csapatot boldogítom, ha csak el nem süllyed a komp. ;)
Ha még "csak" kézigránát meg ólom lenne...a várpalotai Európa egyik legnagyobb katonai gyakorlótere, a fél NATO ide jár lövöldözni harckocsival, helikopterrel, vadászbombázóval is...
Megérkeztünk az algajolai bázisra. Az út eseményei közül egy van, ami mindent überel: KTMSzepy fórum bajtársunk mostantól a macsó DízelSzepy nicken jogosult aktívkodni. Ő lehet az első dízelt tankoló KTM-es. :D
Azért teszem hozzá, egy másfél kilós bőrös süldőmalac karajt megsütögetni sem volt itthon unalmas: körbepirítottam a szépen bekockázott bőrös feléből kisütott zsírban, betoltam a sütőbe és onnantól csak a maghőmérőt kellett időnként mintavétel jelleggel csekkolni. :D
Kezdődött azzal, hogy az M7-es 30-as km-énél valami megütötte a combomat, erre realizáltam, hogy a tanktáska egyik oldalcippzárja nyitva van. Arra gondoltam, hogy az oda behelyezett GPS-tok esett ki és keresztet vetettem rá. Aztán most még jobban izgulok, mert az megvan, viszont így fogalmam sincs, hogy mit hagytam el. :))) Utána volt két esemény, egy kecseg öreg 730D béjemvés úgy jött ki elém kamiont előzve, hogy a bal szélső fehér vonalon slisszoltam el mellette, mert lefékezni már esélyem se volt. Aztán meg már Ausztriában a kanyargóson tükörbe nézést mellőzve előztem egy autót, majd a mögülem kb. 190-el érkező helyi GSX-R-es és én is eléggé meglepődtünk, hogy elfértünk valahogy. Majdnem leugrottam ijedtemben, mint amikor Bálna szórakozott az egyenesben Pécsen... :)))) Azután többet néztem a tükröt, mint előre (na meg a GPS-t... :)))
A GPS-es navigáció eddig meglepően jól működött, összesen kétszer néztem el egy-egy fordulót de 30 méter után mindkétszer korrigáltam. Egyelőre tetszik.
Holnap Garda tónál ebédelek, utána Pisában vacsorázok. Csak ne kéne a kettő között ennyit szívni... :)))))
Én megint hosszú napot tartottam, és ma, azaz szombaton szeretnék eljutni arnoldsteini szállásomig. Reggel felkelek, felpattanok a bike-ra aztán meglátom, ha a garázsban nem dőlök el, akkor elindulok. :)
Lehet, hogy csak nekem tűnt fel, de az előörs lelkes bejelentkezése Kranjska Gorát említette, az meg ott van közvetlenül Villach alatt a hátár túloldalán kb. 20 km-re.
Arnoldstein az utsó település az olasz határ előtt egyébként, aztán nagyjából Tarvisionál fut össze az osztrák és szlovén főút. :)
Nyilván ha a GMC az ökörhugyozás, azaz mindenki megy akkor amikor és amerre lát metódust választotta, akkor nincs több kérdés. :))
Ha Livorno-ból mennek át, az amúgy is csak egy nap oda-vissza. Persze autóval, nem egy villámgyors motorral:) Tapasztalat. És az olasz szakaszidőméréses autópályákon lehet gyorsan menni, nem küldenek csekket:))))
Elméletben igaza van biztos, gyakorlat szerint azonban Olaszország vagy Dél-Franciaország (spanyolok) felé a leggyorsabb út az M7-Szlovénia-Trieszt (szlovén határ előtt tankolni!:), és után az olasz autópálya. Ausztria felé hosszabb is, meg lassabb is..