Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59294

Tedd az alatta levő helyre. Én is oda fogom tenni, csak nem tudom, hogy fúrjam ki neki a lyukakat. Csak ferdén lehet, akkor meg nagyobb fúró, nagyobb lyuk ...

 

Előzmény: furifixes (59286)
Papalac Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59293

Beülsz az autóba, kulcs a kezedben.

A központizár gombját (a szivargyújtónál) zárás irányba nyomod folyamatosan vagy 10 másodpercig, amíg bezárja és kinyitja az ajtókat. Elengeded és a kulcson megnyomod a gombot 2x. Elvileg utána rendesen működik.

Előzmény: morgen04 (59290)
Köhike Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59292
Viszont mindegyiket lehet klónozni úgy tudom.
Előzmény: Köhike (59291)
Köhike Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59291
A led a központizár távirányítóé. Az immobiliser teljesen független tőle.
Előzmény: morgen04 (59290)
morgen04 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59290

Csak az a baj hogy ez az egy kulcs van a kocsihoz nemrég vettük és az előző tulajnak sem volt meg a pótkulcsa!és hogy kell szinkronizálni?

Előzmény: Papalac (59263)
morgen04 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59289

A led nem villog de elötte sem villogott mégis müködött a központi az elem jól van benne

Előzmény: Papalac (59263)
furifixes Creative Commons License 2015.01.30 0 0 59288

Köszi, mindkét link sokat segített.

Ezek szerint még egy szerelési kézikönyv is fog kelleni a Thaliához ha magam akarom megcsinálni.

Nincs valakinek egy elfekvő pdf-es link? Angol v. magyar is jó lesz. :-)

Előzmény: ScenicRXT (59287)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59287

Nem mondtam, hogy faragd meg. Azt mondtam, hogy vagy feláldozod a vonószem helyét, vagy faragod. Harmadik megoldás, hogy nem akarsz menetfényt. :-) Egyébként faragni nehéz igényesen.

Itt van pár kép a lökös belsejéről is, ott ahol ütközéselnyelő van, ott elfér. A lámpatest méreteit, meg te fogod tudni.

http://olx.hu/hirdetes/renault-clio-thalia-lokharito-elado-ID2Peyr.html

Egyébként a faragásról. Nem Thalia, de érdekes lehet:

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=hu&prev=/search%3Fq%3Dhttp://renaultscenic.kvalitne.cz/soumrakovy_spinac.htm%26newwindow%3D1&rurl=translate.google.hu&sl=cs&u=http://renaultscenic.kvalitne.cz/Nolden1741.htm&usg=ALkJrhixBiF8Fs1aQlwXYPJj57BiKBzZIQ

Előzmény: furifixes (59285)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59286

De ahol a zöld autón van - a képen, - ott az én ezüst színű csodajárgányomon a vonószem menete van.

Előzmény: ScenicRXT (59284)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59285

OK, megfaragom a lökhárítót.

És mögötte biztosan van olyan hely ahová rögzíthetem a DRL keretét és bepattinthatom magát a DRL-t?

Vagy megfaragtam a lököst és most kérdezgessek másokat, hol van egy jó bontó ... (Na és mit mondok az asszonynak, ez überel mindent.)

Előzmény: ScenicRXT (59281)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59284

Mint írtam, nincs plusz lámpatest ebben az esetben. Te külön világító testet szeretnél, amire írtam, hogy szabályosan lökös vágása nélkül oda tudod tenni, ahol az alábbi képen látható zöld autón van.

Előzmény: furifixes (59283)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59283

Értem én, hogy világít, DE hova tegyem a lámpatestet a Thalián?

Előzmény: ScenicRXT (59279)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59282

A menetfény és ködlámpa egyben 71900.-Ft, míg a PX-4-es csak 17000. Apró különbség, bár tudom vannak jelentős funkció béli és mint a helyzet mutatja beszerelési (lehetőség) különbségek is. Kinek a pap, kinek a papné.

 

A távolsági fényszóró fényének 50%-al levétele ??? Gondolom ugyanazt az izzót használja amit egyébként éppenhogy nem akarok, mert sűrűbben kiég és többet is fogyaszt mint a LED. (No és mit szól a rendőr, vagy a forgalmi vizsgabiztos hozzá?)

 

Igazándiból az lenne a jó, ha olyan mondaná meg a tutit, aki már egyszer is látta leszerelve a lökhárítót (ne adj Isten ezt saját maga tette) és azt is tudja , van-e valami halvány, de reális remény a normális DRL felfogatásnak.  

Előzmény: DGabee85 (59275)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59281

Nagyon máshová nem tudod tenni szabályosan. Ha vágod, faragod a lököst, max akkor...

Előzmény: furifixes (59277)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59280

Nem vakít, jól látszik, teljesen olyan, mint VW-ken a gyári.

Előzmény: ScenicRXT (59279)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59279

Tessék ingyen az én megoldásom, ugyanezt csinálja, pár éve használom, tökéletesen működik:

Viszont hivatalosan nem szabályos, bár számos igazoltatása volt már az autónak, még nem szóltak sosem érte.

Előzmény: DGabee85 (59275)
Köhike Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59278
Szivargyújtó gyújtásra kapcsol.
Előzmény: furifixes (59277)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59277

Én is ilyesmire gondoltam, de a vonószem menete pont ott van, ahol a kocsi bal (kép jobb) oldalán felszerelt DRL. Tíz évig egyszer sem kellett a vonószem, de Murphy sosem alszik. A DRL odatelepítése után egy héten belül szükség lenne rá. :-(

 

Minek neked 1A a gyujtáskapcsolótól? Annak a bekötési szálnak csak vezérlő funkciója van (szerintem).  Egyes források az ablakemelő vagy a szellőzés motorjának a táplálását említik, ahol csak akkor van feszely amikor ráadod a gyújtást.

 

Javítsanak ki a jobban hozzáértők ha nem így lenne.

 

A PX-5 -nél annyival egyszerűbb, hogy a narancs vezetéket is az aksira kell kötni, ahol "... aktív generátort észlel az ún. „pulzáló egyenáram“
azonosítása során (azaz ahol a teljes áram AC aránya >200mV)."

Előzmény: Papalac (59273)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59276

OK. Értem én, hogy DRL, de nem tudni milyen típus.

Viszont tuti nem Thalia, nem Osram és legfőképp nem felel meg a magyar előírásoknak, mivel az eredeti világítás megváltoztatásával járna.

Előzmény: DGabee85 (59274)
DGabee85 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59275

2 éve 5000HUF-ért lehetett a román csávótól megvenni az elektronikát. A távolsági fényszóró fényét veszi le kb. 50%-ra. De itt egy jobb megoldás. Ködlámpa, DRL egyben.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/01/29/beszerelheto_nappali_menetfeny_es_kodlampa_egyben/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

Előzmény: DGabee85 (59274)
DGabee85 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59274
Előzmény: furifixes (59272)
Papalac Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59273

Hi-hi. Én is itt akadtam el.

Valahogy így kéne elhelyezni ?

Ott fúrni lehetetlen :D

A másik problémám a bekötéshez, a motortérben valami jó vezeték találása a gyújtáskapcsolóról jövő 12V-nak, ami 1A-t még elvisel.

 

Előzmény: furifixes (59272)
furifixes Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59272

DRL - Nappali menetfény kérdésem lenne.

Az utolsó 30ezer hozzászólást (és a net más bugyrait) végigkeresve sajnos nem találtam olyan ötletet amely a nappali menetfény elhelyezésében segítene.
Felszerelni az Osram LEDriving PX-4 -esét szeretném, a magyar előírásoknak való megfelelése miatt.
Leírása a http://www.osram.com/media/resource/hires/345124/led-daytime-running-light-kit-leddrl401---installation-manual.pdf címen.

A nagy problémám a HOVA. (2005-ös dízeles Thaliám van.)

Hol van olyan, a DRL biztonságos, jó, esztétikus, (esetleg kevés v. esztétikusan megoldható fúrással-faragással megoldható) rögzítését lehetővé tevő pont az autón ahol a kocsi vontatására szolgáló vonószemnek sincs útjában.

Köszönöm, ha az ötleteket megosztanátok velem, velünk. Hátha más is kedvet kapna a DRL-hez. :-)

Papalac Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59271

:D

Ahogy elnézem ez nem is a gagyi kategória.

Előzmény: Airbag. (59270)
Airbag. Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59270

 

itt a párja....

:D

Előzmény: Papalac (59263)
Köhike Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59269
És egy melegebb nyári napon az olaj nem 100 fokos hanem sokkal több. Így ezeknél az értékeknél még hígabb lesz. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem jó bele az 5w30, én is azt használom, hanem azt hogy ész nélkül nem lehet minden motorba beletölteni, csak olyanba ami bírja is, és ott is körültekintően, mert pl egy másik nem gyári olajszűrő lehet pont annyit csökkent az olajnyomáson ami szésőséges esetben baj lehet.
Köhike Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59268
5w30 100 fokon 9.9 mm2/s 5w40 pedig 13.6. Szóval nem felejtjük el.
Előzmény: nagya2 (59266)
Köhike Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59267
Akkor töltsd le a gyári pdf-eket és hasonlítsd össze.
Előzmény: nagya2 (59266)
nagya2 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59266

Naszóva hogyasszongya gyerekek!!!!!

Ezt a sürübb, meg higabb olaj na eztet felejtsük el!!!!, nincs ilyen.

Ha megnézitek az olajok melegoldali viszkozitását, az minden olajnál szinte ugyanannyi.

Herótóm van mikor a szerelők is ezzel gyünnek.

Üdv Nagya

Papalac Creative Commons License 2015.01.29 0 0 59265

Szeretem a kihívásokat :-)

Előzmény: Köhike (59264)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!