Tedd az alatta levő helyre. Én is oda fogom tenni, csak nem tudom, hogy fúrjam ki neki a lyukakat. Csak ferdén lehet, akkor meg nagyobb fúró, nagyobb lyuk ...
A központizár gombját (a szivargyújtónál) zárás irányba nyomod folyamatosan vagy 10 másodpercig, amíg bezárja és kinyitja az ajtókat. Elengeded és a kulcson megnyomod a gombot 2x. Elvileg utána rendesen működik.
Nem mondtam, hogy faragd meg. Azt mondtam, hogy vagy feláldozod a vonószem helyét, vagy faragod. Harmadik megoldás, hogy nem akarsz menetfényt. :-) Egyébként faragni nehéz igényesen.
Itt van pár kép a lökös belsejéről is, ott ahol ütközéselnyelő van, ott elfér. A lámpatest méreteit, meg te fogod tudni.
Mint írtam, nincs plusz lámpatest ebben az esetben. Te külön világító testet szeretnél, amire írtam, hogy szabályosan lökös vágása nélkül oda tudod tenni, ahol az alábbi képen látható zöld autón van.
A menetfény és ködlámpa egyben 71900.-Ft, míg a PX-4-es csak 17000. Apró különbség, bár tudom vannak jelentős funkció béli és mint a helyzet mutatja beszerelési (lehetőség) különbségek is. Kinek a pap, kinek a papné.
A távolsági fényszóró fényének 50%-al levétele ??? Gondolom ugyanazt az izzót használja amit egyébként éppenhogy nem akarok, mert sűrűbben kiég és többet is fogyaszt mint a LED. (No és mit szól a rendőr, vagy a forgalmi vizsgabiztos hozzá?)
Igazándiból az lenne a jó, ha olyan mondaná meg a tutit, aki már egyszer is látta leszerelve a lökhárítót (ne adj Isten ezt saját maga tette) és azt is tudja , van-e valami halvány, de reális remény a normális DRL felfogatásnak.
Én is ilyesmire gondoltam, de a vonószem menete pont ott van, ahol a kocsi bal (kép jobb) oldalán felszerelt DRL. Tíz évig egyszer sem kellett a vonószem, de Murphy sosem alszik. A DRL odatelepítése után egy héten belül szükség lenne rá. :-(
Minek neked 1A a gyujtáskapcsolótól? Annak a bekötési szálnak csak vezérlő funkciója van (szerintem). Egyes források az ablakemelő vagy a szellőzés motorjának a táplálását említik, ahol csak akkor van feszely amikor ráadod a gyújtást.
Javítsanak ki a jobban hozzáértők ha nem így lenne.
A PX-5 -nél annyival egyszerűbb, hogy a narancs vezetéket is az aksira kell kötni, ahol "... aktív generátort észlel az ún. „pulzáló egyenáram“ azonosítása során (azaz ahol a teljes áram AC aránya >200mV)."
2 éve 5000HUF-ért lehetett a román csávótól megvenni az elektronikát. A távolsági fényszóró fényét veszi le kb. 50%-ra. De itt egy jobb megoldás. Ködlámpa, DRL egyben.
A nagy problémám a HOVA. (2005-ös dízeles Thaliám van.)
Hol van olyan, a DRL biztonságos, jó, esztétikus, (esetleg kevés v. esztétikusan megoldható fúrással-faragással megoldható) rögzítését lehetővé tevő pont az autón ahol a kocsi vontatására szolgáló vonószemnek sincs útjában.
Köszönöm, ha az ötleteket megosztanátok velem, velünk. Hátha más is kedvet kapna a DRL-hez. :-)
És egy melegebb nyári napon az olaj nem 100 fokos hanem sokkal több. Így ezeknél az értékeknél még hígabb lesz. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem jó bele az 5w30, én is azt használom, hanem azt hogy ész nélkül nem lehet minden motorba beletölteni, csak olyanba ami bírja is, és ott is körültekintően, mert pl egy másik nem gyári olajszűrő lehet pont annyit csökkent az olajnyomáson ami szésőséges esetben baj lehet.