Nagyon úgy fest hogy holnaptól,lesz pár eladó alkatrészem... Szal válaszolok mindenki levelére,és ha olyan akkor képeket is teszek fel,hogy mit lehet vinnni,és milyen állapotban van.. Bár szinte mindent lehet :D
Üdv! Az az övcsat szerintem is isofix bekötési pont.
Nem tudom, hogy a B2-es Vectra milyen tetőcsomagtartó rögzítési ponttal rendelkezik, de gyanítom olyannal, minta a B1, meg az A Vectra: nézd meg az ajtók gumikéderei mögött van-e egy-egy csavarhely. Ha igen, akkor jó rá a fent említett típusokra való. Én speciel az A Vectrámról megmaradtat használom annyi különbséggel, hogy az összekötő sinen pár centit szét kellett húznom. Egy biztos, hogy gagyit ne vegyél! Én mindenféle összefonódás nélkül csak és kizárólag a Thule rendszert ajánlom. Nálam már sokszor bizonyított. (Anno 3,5 mázsányi gerendát vittem az épitkezésre, most meg alu állást a házfelújításhoz. Nem beszelve a tetőboxos 170km/h-ás ámokfutásomról...)
Szerintem az izzítás hőfok érzékelője szarakodik. Elvileg annak úgy kell működnie, hogy hidegen szakadás, melegen meg rövidzár. Ha nem így működik, akkor olyankor izzít, mikor nem kéne, illetve fordítva.
A Vectrámban a hátsó ülések hátulján (a csomagtér felé) belóg 3 biztonsgáiöv féle csatlakozó. Az mire van? Lenne valami poggyászrögzítő gurtni, amit oda lehetne csatlakoztatni, vagy mi?
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi a fenétől lehet az, hogy egyszer az izzítás nagyon hamar kikapcsol, egyszer pedig járó motornál is izzít?
B Vectra 1.7TD, és az izzítógyertyák hídján mértem az áramot. Nem valami kóbor áram, mert egy első fényszóró izzót is simán felgyújt.
Ne b@zdmeg.... Hàt mindenre gondoltam csak a kuplungra nem......Azt szopásabb lesz cserélni mint a kormànymüvet.....
Annak Meg örülök, hogy a jeladò jò lett és gurul a szekér. Majd holnap ha tudsz 9-10 fele msnen dumàlunk és ki ötlünk valamit.
A manuális klímánűl is így van. A levegőelosztó boxban van a fűtő radiátor, amiben a 90 fokos víz kering. Ez ott szépen lassan átmelegíti az egész szellőző rendszert, ha nem hűti folyamatosan a menetszél, vagy a ventilátor. Akkor is, ha el van zárva a csappantyúja. Plusz még a nap is rásegít, ahogy tűzi a műszerfalat. Szóval ott átmelegszik minden, ezért forró először a befújt levegő. Bekapcsolod pár percre a klímát, az visszahűti a szellőző rendszert, utánna már nem 40 fokos a befújt levegő. Ennyi klíma használat meg nem is árt, ha azt akarod, hogy hosszú távon működőképes maradjon, és nem száradajan ki a tömítések a klíma rendszerben
A termosztátház alján van két jeladó egymás mellett. Az egyik a műszernek küldi jelet, a másik az izzító elektronikának. Azt most nem tudom megmondani, melyik melyik, de ki tudod próbálni. Húzd le a vezetéket az egyikről, és nézd meg a hőfokmérő műszert. Amelyiknél nem jelez semmit, az lesz a hőfok jeladó.
Figyi.. Nem tudom milyen a váltód,és hogy a kupplungom Jó e neked,de nekem van ugye egy új szettem az F17 es váltóba... 40 ért eladom.. És van 4 gumim is 205/55R16 azt meg 20 ért a 4 et.. bőven 2 szezon vagy még 3 amit elmennek...
Csak megjegyeztem... :) Ha pedig szükség van rájuk,akkor megoldható az is hogy elviszed,és ha lesz keret akkor fizeted! De ezt csak Neked ajánlom most így fel! Ha más viszi akkor kp-s :)
Ma meg volt az első nagyobb útja a vekinek az új motorral. :-)
Bár a boldogság nem felhőtlen, mert Komáromnál szétment a kuplungom. "Hála Istennek".
Pedál egy váltás után könnyeden bement, csak épp a kuplung nem emelt ki teljesen. Álló helyzetben sebességbe sem lehetett tenni. Még kiemelt valamennyire egy darabig, de később már pég puhább lett a pedál, akkor már semennyire. Mondanám, hogy "csak" kinyomócsapágy, DE:
Hazafelé eljöttünk (tudok kuplung nélkül le-fel váltani, csak megállni ne kelljen) az M0-ás felé, hogy ne kelljen szeretett fővárosunkon keresztül jönni. A 0-ás új szakaszán Kistarcsa előtt egy emelkedőnél kicsit nagyobb gázt kellett adnom ugye emelkedőn felfelé és egy ponton hirtelen megcsúszott a kuplung. Na ez viszont már nem lehet kizárólag kinyomócsapágy. Ez már kinyomószerkezet (is), vagy a kinyomócsapágy munkahengeréből került olaj a tárcsára.
"Szegény embert az ág is húzza" szokták mondani.
Egy merő cumi volt az egész project és egy rakat pénz vándorolt ki az ablakon. A régi kormánymű felújítás olajjal és anyaggal együtt 13000 körül fájt és sz@rnak a pofon, nem lett jó. Tegnap Kiskaldi-val és Vlad-al beraktuk a kormányművet (ugye ahhoz is szinte csak egy NASA kiképzés mérhető). Utána elindultunk Vlad cartársal, de 1km-re leállt az autó. OP-COM kiderítette, hogy főtengely jeladó. Plusz korábbról volt egy vez.tengely jeladó hiba is. Emlékeztem, hogy Kiskaldinál van a régi motorom vez.tengely jeladója, így éjfélkor Kiskaldi után eredtünk Monor-ra, majd vissza az autóhoz. Betettük azt a jeladót és HALLELUJAH, működik a gép. Igaz, megint csak gázon, de azon gyönyörűen. Ma meg elindultunk Sopronba, és jött a kuplung.
Kicsit már sok a jóból. Viszont már annyira kimerítettem minden forrásomat, hogy gumikat sem tudtam venni az autóra. Használtat sem. Hogy férhetne most még bele a kuplung is.
Félek, hogy 1 napi használat és két taliga beleölt pénz és munka (köszönet mindenkinek, aki segített) után újra hosszabb pihenőre megy az autó.
Mondjuk jó lenne tudni gyárilag milyen márkájú lambdaszonda van benne?Esetleg ha valaki ezt tudja,az jól jönne.Bosch a tippem,de az unix oldalán annak is 2fehér,fekete,szürke vezetékei vannak.
Kikaptam a bal első ajtómból a zárat, és a 7 lamellából csak 2 volt benne, de azok is összehajtogatva, szétbarmolva. Valószínű, valaki rendesen megfeszegette. Mibe kerűl egy új zár? Vagy esetleg egy bontottat érdemes tenni bele?
Az a hátsó légterelő szárny ára igencsak brutális! Nekem is van egy eladó, csak sajnos nem jó a B vekire, hanem az -A ra. 10 ezerért adom.
Nem is kell kisírletezni elviszed egy olyan autóvillamosságihoz aki ki tudja neked mérni és kész. Ha olyanhoz viszed aki meg tudja csinállni de nincs szerszáma akkor nem vagy előrébb.
Az új szondára is hibát fog jelezni ha nem a megfelelő kerül bele. Megkell figyelni a vezetékek szinét rajta. Ha piros, sárga, zöld kék (ha jól emlékszem a szinekre) akkor ilyennek kell lennie az új szondának is. Nem helyettesithető az univerzális 4vezetékes szürke, fekete, fehér, fehér tipusúval. Kb az első 100km után újra világitani fog a hibalámpa meg visitani, hogy lambdaszonda fűtés szakadt...
Azzal sajnos addig kell játszani még ki nem nyilik valahogy és utánna szétszedni. Kivülről nem lehet oldani a reteszt mechanikusan csak elektromos úton pl táirányitó vagy vezető oldali ajtó lenyomó gomb mozgatásával. Ha kinyilt akkor nem szabad újra reteszelni!!!
Kis sgítséget szeretnék kérni, mert sajnos nem találok semmi hasznosat a témában. A bal hátsó ajtóm sajnos bereteszelve maradt, és szeretném valahogy kinyitni. Az ajtókárpit eltávolítása után meglehet oldani manuálisan, hogy a reteszelést kioldjam, vagy mi lehet a megoldás a dologban?