Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

extrembmx Creative Commons License 2012.08.02 0 0 18133

Szia!

Én annyit tudok mondani,hogy van egy bontásra váró vekim,amihez van 2db immos kulcsom,és egy zsír új gyújtáskapcsoló... 
Nos nem tudom mekkora dolog kibontani mindent,de ha érdekel,a 2 kulcsom,és a zárszerkezet megeggyezhetünk.... Ez a gyári kulcsa.

Előzmény: zsadi85 (18132)
AAAAAAAAAAAAAAA
zsadi85 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 18132

Sziasztok!

 

Mostanra végleg megszorult a gyújtáskapcsolóm, ezért ma kiszedtem a zárbetétet.

El is vittem a közeli kulcsmásolóba, de nem vállalta, mert ehez az oldaltmart kulcshoz spéci gép kell, ami neki nincs. Most nem tudom melyik megoldás lenne a legjobb és tegtakarékosabb.

 

1. Keresek egy olyan szakit, aki csinál nekem a kopott zárbetétemhez 1 kulcsot kb.10ezerért.

 

2. Bontó.--> Kopott kulcs, kopott zárbetét.

 

3. Utángyártott zárbetét +2kulcs hozzá.

 

http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__OPEL_s76___VECTRA+__VECTRA+B+(36_)_s46_1995|09+++2002|04+++__5166/Z%C3%A1rrendszer_s69___Z%C3%A1rhenger|-k%C3%A9szlet_s62____s80___.Mind._s74_?gyakori=I&cikkkod=FEB+18675+*BR

 

http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-gyujtaskapcs-zarbetet-IDlih8.html

 

http://bont-opel.hu/gyujtasok/Astra-F-Gyujtaskapcsolo-betet/flypage.tpl.html

 

Ha valaki tudja, hogy pontosan melyik zárbetét lesz jó, ne tartsa magában!

Nem gond, ha nem immobiliseres az új kulcs, azt majd én megoldom.

Ja és a zárbetétnek semmi köze a légzsákhoz ugye? (Az egyik hírdetésnél találkoztam olyan szöveggel, hogy immobiliseres, légzsákoshoz való.)

kiskaldi! Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18131

baaazmeg XD elcsúsztam 1 nappal XD

TEHÁT 18, 19 20 XD

Előzmény: mumtaz (18130)
mumtaz Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18130

21.-e kedd baszki. Van, akinek akkor már melózni kell menni.

Előzmény: kiskaldi! (18129)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18129

Na emberek!

Aug 19, 20, 21! Melyik nap legyen a fórum tali?

Kik jönnének el? Jelezzétek, mert úgy kell szervezni. igény esetén kis grillezés meg hasonlók beleférnek :D

Vlad19 Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18128

Na azért túlzásokba nem kell esni :) Immot nem kell újra tanítani.

Amiket viszont elfelejt:

- Napi km számláló nullázódik

- TID/MID kijelző elfelejti az időt
- Központi zárat újra kell tanítani (beül, ajtó becsuk, gyújtás ráad és utána 30 másodperced van hogy nyomogasd a gombokat a kulcson)

- Elektromos ablakok elfelejtik a végállásukat (ez is könnyen tanítható, nyomva tartod amig teljesen leér az ablak, és itt tovább nyomva tartod a gombot, kb 2 másodperc múlva hallasz egy relé kattanást, ekkor megjegyezte az alsó végállást. Felfele ugyanez.)

- Ha gyári rádiód van akkor viszont jobb ha megvan a kódkártyája, különben sokra nem mész vele már...

 

Asszem ennyi.

Előzmény: wolfhihi (18127)
wolfhihi Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18127

Szia mindenkinek!

Sehitségt és infót szeretnék kérni tőletek.

Mivel ez az első vectrám ismeretlen a téma nekem.

Ha kiveszem az akkumlátort az autóból és áramnélkül marad az aranyom,akkor mire kell számitsak?

Miket kell újra tanitanom az autóval. 2.0 16v járgány?

A régi mitsubishim semmit nem kért,mindent magára tault.

Úgy hallottam,hogy az opellekkel tanitani kell az inmobilájjjjjjzert a riasztót,rádiót ablakokat,stb...... :-)

 

Hogyan és miként és miket kell újratanittani a dögöt?

 

Ezekre a kérdésekre szeretnék választkapni tőletek.

Előre is köszönöm,további szép estét,üdv mindenkinek. :-)

MBman Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18126

18109-es hsz

Előzmény: BoFe24 (18124)
isuzuvectra Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18125

szia, ha nem vagyok indiszkrét mibe fáj egy olyan relé?  Mert az én isuzu motorosom is ugyanezeket a tüneteket produkálja.

Előzmény: BoFe24 (18124)
BoFe24 Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18124

Most kicseréltem a relét, ami arról gondoskodik, hogy meddig izzon.. Eddig müxik jól a kocsi. Hol találom azt a hőmérőt?

Előzmény: MBman (18118)
isuzuvectra Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18123

Sziasztok! Nincs valakinek eladó távirányítója ami a kulcsba épitett. Bosch tipusu?

AAAAAAAAAAAAAAA
extrembmx Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18122

Sziasztok!


Nagyon úgy fest hogy holnaptól,lesz pár eladó alkatrészem... 
Szal válaszolok mindenki levelére,és ha olyan akkor képeket is teszek fel,hogy mit lehet vinnni,és milyen állapotban van.. 
Bár szinte mindent lehet :D

Üdv :)

novoz Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18121

Köszi.

Találtam használt (de jó állapotú) tetőcsomagtartót  neten 12ezer forintért. Az gyári opel, lehet hogy az lesz.

Igen, a felrögzítési pont ilyen kb 10mm-es menetes furat a gumi kéder (géder?!) mögött.

 

Előzmény: djtoci (18119)
novoz Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18120

Köszi a választ.

Nem is tudtam, hogy egyews gyereküléseknek van így külön övük, de jó tudni.

Előzmény: Rolika88 (18117)
djtoci Creative Commons License 2012.08.01 0 0 18119
Üdv! Az az övcsat szerintem is isofix bekötési pont.
Nem tudom, hogy a B2-es Vectra milyen tetőcsomagtartó rögzítési ponttal rendelkezik, de gyanítom olyannal, minta a B1, meg az A Vectra: nézd meg az ajtók gumikéderei mögött van-e egy-egy csavarhely. Ha igen, akkor jó rá a fent említett típusokra való. Én speciel az A Vectrámról megmaradtat használom annyi különbséggel, hogy az összekötő sinen pár centit szét kellett húznom. Egy biztos, hogy gagyit ne vegyél! Én mindenféle összefonódás nélkül csak és kizárólag a Thule rendszert ajánlom. Nálam már sokszor bizonyított. (Anno 3,5 mázsányi gerendát vittem az épitkezésre, most meg alu állást a házfelújításhoz. Nem beszelve a tetőboxos 170km/h-ás ámokfutásomról...)
Előzmény: novoz (18116)
MBman Creative Commons License 2012.07.31 0 0 18118

Szerintem az izzítás hőfok érzékelője szarakodik. Elvileg annak úgy kell működnie, hogy hidegen szakadás, melegen meg rövidzár. Ha nem így működik, akkor olyankor izzít, mikor nem kéne, illetve fordítva.

Előzmény: BoFe24 (18114)
Rolika88 Creative Commons License 2012.07.31 0 0 18117

Az ha jól tudom az ISOFIX, gyerek üléshez. De nekem mély láda rögzítési pontként tesz szolgálatot :D

Előzmény: novoz (18115)
novoz Creative Commons License 2012.07.31 0 0 18116

...és mégegy kérdés.

B2 Vectrára tetőcsomagtartót mennyiért lehet szerezni. És hol? Ki vett esetleg mostanában ilyesmit?

novoz Creative Commons License 2012.07.31 0 0 18115

Sziasztok.

A Vectrámban a hátsó ülések hátulján (a csomagtér felé) belóg 3 biztonsgáiöv féle csatlakozó. Az mire van? Lenne valami poggyászrögzítő gurtni, amit oda lehetne csatlakoztatni, vagy mi?

 

BoFe24 Creative Commons License 2012.07.31 0 0 18114

Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi a fenétől lehet az, hogy egyszer az izzítás nagyon hamar kikapcsol, egyszer pedig járó motornál is izzít?

 

B Vectra 1.7TD, és az izzítógyertyák hídján mértem az áramot. Nem valami kóbor áram, mert egy első fényszóró izzót is simán felgyújt.

Előzmény: VauxhallVectra (18113)
VauxhallVectra Creative Commons License 2012.07.30 0 0 18113

Igen.

Előzmény: lyvius83 (18112)
AAAAAAAAAAAAAAA
lyvius83 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 18112
Sziasztok!
Vezérmű szettet szeretnék csak nem tudom hogy vízpumpás-e vagy nem!
Motorkód: x16xel
Köszi
kiskaldi! Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18111
Ne b@zdmeg.... Hàt mindenre gondoltam csak a kuplungra nem......Azt szopásabb lesz cserélni mint a kormànymüvet.....
Annak Meg örülök, hogy a jeladò jò lett és gurul a szekér. Majd holnap ha tudsz 9-10 fele msnen dumàlunk és ki ötlünk valamit.
Előzmény: mumtaz (18104)
MBman Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18110

A manuális klímánűl is így van. A levegőelosztó boxban van a fűtő radiátor, amiben a 90 fokos víz kering. Ez ott szépen lassan átmelegíti az egész szellőző rendszert, ha nem hűti folyamatosan a menetszél, vagy a ventilátor. Akkor is, ha el van zárva a csappantyúja. Plusz még a nap is rásegít, ahogy tűzi a műszerfalat. Szóval ott átmelegszik minden, ezért forró először a befújt levegő. Bekapcsolod pár percre a klímát, az visszahűti a szellőző rendszert, utánna már nem 40 fokos a befújt levegő. Ennyi klíma használat meg nem is árt, ha azt akarod, hogy hosszú távon működőképes maradjon, és nem száradajan ki a tömítések a klíma rendszerben

Előzmény: novoz (18070)
MBman Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18109

A termosztátház alján van két jeladó egymás mellett. Az egyik a műszernek küldi jelet, a másik az izzító elektronikának. Azt most nem tudom megmondani, melyik melyik, de ki tudod próbálni. Húzd le a vezetéket az egyikről, és nézd meg a hőfokmérő műszert. Amelyiknél nem jelez semmit, az lesz a hőfok jeladó.

Előzmény: isuzuvectra (18042)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18108

Sajnálom :( Pedig szívesen oda adtam volna ,hogy ne álljon Neked is a vas :S

Előzmény: mumtaz (18107)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18107

Az a gáz, hogy ez egy X20XEV F18-as váltóval. Ahhoz az sajna nem jó.

Előzmény: extrembmx (18106)
extrembmx Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18106

Szia!

Figyi.. Nem tudom milyen a váltód,és hogy a kupplungom Jó e neked,de nekem van ugye egy új szettem az F17 es váltóba... 40 ért eladom..
És van 4 gumim is 205/55R16 azt meg 20 ért a 4 et.. bőven 2 szezon vagy még 3 amit elmennek...

Csak megjegyeztem... :) 
Ha pedig szükség van rájuk,akkor megoldható az is hogy elviszed,és ha lesz keret akkor fizeted! De ezt csak Neked ajánlom most így fel! Ha más viszi akkor kp-s :)


Krisz

Előzmény: mumtaz (18104)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18105

Ja bocs. Ami kormánymű bekerült tegnap, az egy bontott kormánymű.

Előzmény: mumtaz (18104)
mumtaz Creative Commons License 2012.07.29 0 0 18104

Ma meg volt az első nagyobb útja a vekinek az új motorral. :-)

Bár a boldogság nem felhőtlen, mert Komáromnál szétment a kuplungom. "Hála Istennek".

Pedál egy váltás után könnyeden bement, csak épp a kuplung nem emelt ki teljesen. Álló helyzetben sebességbe sem lehetett tenni. Még kiemelt valamennyire egy darabig, de később már pég puhább lett a pedál, akkor már semennyire. Mondanám, hogy "csak" kinyomócsapágy, DE:

Hazafelé eljöttünk (tudok kuplung nélkül le-fel váltani, csak megállni ne kelljen) az M0-ás felé, hogy ne kelljen szeretett fővárosunkon keresztül jönni. A 0-ás új szakaszán Kistarcsa előtt egy emelkedőnél kicsit nagyobb gázt kellett adnom ugye emelkedőn felfelé és egy ponton hirtelen megcsúszott a kuplung. Na ez viszont már nem lehet kizárólag kinyomócsapágy. Ez már kinyomószerkezet (is), vagy a kinyomócsapágy munkahengeréből került olaj a tárcsára.

 

"Szegény embert az ág is húzza" szokták mondani.

Egy merő cumi volt az egész project és egy rakat pénz vándorolt ki az ablakon. A régi kormánymű felújítás olajjal és anyaggal együtt 13000 körül fájt és sz@rnak a pofon, nem lett jó. Tegnap Kiskaldi-val és Vlad-al beraktuk a kormányművet (ugye ahhoz is szinte csak egy NASA kiképzés mérhető). Utána elindultunk Vlad cartársal, de 1km-re leállt az autó. OP-COM kiderítette, hogy főtengely jeladó. Plusz korábbról volt egy vez.tengely jeladó hiba is. Emlékeztem, hogy Kiskaldinál van a régi motorom vez.tengely jeladója, így éjfélkor Kiskaldi után eredtünk Monor-ra, majd vissza az autóhoz. Betettük azt a jeladót és HALLELUJAH, működik a gép. Igaz, megint csak gázon, de azon gyönyörűen. Ma meg elindultunk Sopronba, és jött a kuplung.

Kicsit már sok a jóból. Viszont már annyira kimerítettem minden forrásomat, hogy gumikat sem tudtam venni az autóra. Használtat sem. Hogy férhetne most még bele a kuplung is.

Félek, hogy 1 napi használat és két taliga beleölt pénz és munka (köszönet mindenkinek, aki segített) után újra hosszabb pihenőre megy az autó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!