Keresés

Részletes keresés

D55 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 15365

nem érsz le Szekszárdra

Dehogynem :)

 

Palánkon megállhat akkor 1-2 (üf) vonat.

 

Tengelicet és Vajtát sem kell bántani

Mennyi utas van?

 

Usgyi járna (nincsenek 100-as szakaszok, vagy emeletes lj-k?).

Előzmény: Törölt nick (15362)
D55 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 15364

Csak nem jó helyen. Milliméter-papír! :)

Előzmény: v_peti (15363)
v_peti Creative Commons License 2008.01.09 0 0 15363

Órás ütemhez is? Na ne!!! Van egy csomó állomás.

 

 

Előzmény: D55 (15347)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15362

Kajdacs, Kölesd-Alsótengelic, Szedres, Tengelic, Szekszárd-Palánk, Vajta, Sárpilis-Várdomb és Rétszilas röpülhet?

 

No, no, no, no csak lassan a testtel, kezdesz átesni a ló túloldalára:) Kajdacs, Kölesd, Szedres, Sárpilis sztem mehet, de Szekszárd-Palánk kell (8347-ről 30-40 leszálló, mert iskloa van ott és oda sokan járnak Decsről), meg Tengelicet és Vajtát sem kell bántani. A kereszt így meg kijön Tolnára, jó az ott. A következő meg így Pörbölyre. Sztem még ha agyon húznánk akkor sem jönne az ki Szekszárdi keresztre. Mert ugye kb 58-59 perc lenne a menetidő, de még ugye Sárbogárdról sem indulhatsz azonnal, hanem (ha ott egészes kereszt van) csak óra 4-5-kor és azzal már nem érsz le Szekszárdra.

Előzmény: D55 (15303)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15361
Kollega úr ez csak írtam, hogy majd így is mehet és nem az a szerelvény fordulna.

Tehát pazarlunk? :)

 

A töri részemről ok de a magyarnál én is így voltam.

Hát, a középszintes anyagot éppenségel meg lehet tanulni, de néha elég unalmas nekem...

 

Inkább a felsőbb matematika és a mélyebb fizika! :)

(Fizikából ez valamennyire meg is van, mert emelt szintű érettségire készülök.)

Előzmény: V43 1305 (15360)
V43 1305 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15360
Ja a koncepción gondolkodtam én inkább a Sm-Sv szv vonatra szavazok és Cell-Győr-Cell személy maradna.

Magyarán csak annyit változna a helyzet, hogy Sm-Sv szv vontról át kell szállni Győr felé és nem fordítva, hogy Sm-Cell-Győr szv vontról átszállni Veszprém felé.

 

Előzmény: D55 (15358)
V43 1305 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15359
hogy Cellben 3 perc alatt irányt váltunk vele

 

Kollega úr ez csak írtam, hogy majd így is mehet és nem az a szerelvény fordulna.

 

Miért kell nekem magyarból, meg töriből érettségiznem?!

 

A töri részemről ok de a magyarnál én is így voltam.

Előzmény: D55 (15358)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15358

Na itt van a félórás ütem csúcsban, amit mondtam múltkor kollega úr.

Kollega úr, mondtam már, hogy szerintem egyelőre nem reális ott a félórás ütem.

Az OF-i kereszt pedig eléggé ki lenne feszítve. A szilis inga pedig nem metró, még csak nem is villamos, hogy Cellben 3 perc alatt irányt váltunk vele :)

 

Aztán készüljünk arra a fránya érettségire.

Készülünk... :)

Miért kell nekem magyarból, meg töriből érettségiznem?!

Előzmény: V43 1305 (15357)
V43 1305 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15357
Na itt van a félórás ütem csúcsban, amit mondtam múltkor kollega úr.

Aztán készüljünk arra a fránya érettségire.

0          Szombathely06:45                  

8          Vép06:52        06:53  

17        Porpác07:00    07:01  

24        Sárvár07:07     07:08  

33        Ostffyasszonyfa07:14   07:15  

37        Nagysimonyi07:18       07:19  

41        Kemenesmihályfa07:25            07:26  

45        Celldömölk07:29                    

Vissza:08:32 szv.

Kereszt Cell. felöl óra 02-kor induló gyors,személyvonattal   

 

 

0          Celldömölk06:32        

4          Kemenesmihályfa06:35            06:36  

8          Nagysimonyi06:40       06:41  

12        Ostffyasszonyfa06:45   06:46  

21        Sárvár06:53     06:54  

28        Porpác07:00    07:01  

37        Vép07:08        07:09  

45        Szombathely07:16                 

Vissza:07:45  

Előzmény: D55 (15356)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15356

Az az egy Keleti-Nyugati Sv menet meg simán beleférne.

Vagy nem (forgalmilag).

Előzmény: alex_86 (15354)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15355

A 80-ason maradna, majd Kőfelsőnél át a Nyugati felé.

Ja, ha beférne.

Előzmény: D55 (15352)
alex_86 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15354

Egyáltalán a 81-esre a Bz nem lenne jó? Vagy 100-as a pálya?

Hatvan Selyp között 100-as a pálya. A Bézé eléggé illúzió-romboló lenne itt, ennyi "kiváltság" azért jár egy megyeszékhelynek...

 

A 80-ason maradna, majd Kőfelsőnél át a Nyugati felé.

Körvasúton? Háát szerintem ha nagyon erőltetnénk, beférne a Keletibe is. Az az egy Keleti-Nyugati Sv menet meg simán beleférne.

Előzmény: D55 (15352)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15353

Nem, mert szerintem nincs. És ez (is) hülyeség. Nem Téged akartalak sértegetni, hanem az ütemelmaráson vagyok kiakadva, arra mondtam, hogy "szamárság habbal".

Előzmény: HLP (15350)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15352

Ha a racionalitásnál maradnánk, szerintem az említett vonaton kívül legalább egy (vagy kettő) késő délutáni/esti közlekedő vonatnak sem lenne értelme.

Racionális=ITF

 

Én nem mondtam, hogy munkanapokon megéri.

Azért mondom, hogy megéri, mert a megszokottól eltérően az eredeti ITF-et jó szakemberek alkották meg és (gondolom) nem miattuk van hérvégén kétórás ütem ezen a két vonalon (a csatlakozásokról nem is beszélve, hogy hétvégén Hatvanban csak Eger felé van csatlakozás, Újhely felé nincs).

 

Így lényegéből a 85-ösről eltűnnének az Usgyik, nem tudom, ezt az utazóközönség hogyan fogadná.

Szerintem annyira nagyon nem forgalmas a 85-ös. Azt nem mondtam, hogy nem maradnának ott usgyik, igaz, szerintem nem érné meg, lenne jobb helyük is.

Így viszont a csíkos inga állna napközben, viszont a szeméyzet ugyanúgy dolgozhatna az usgyin is. Egyáltalán a 81-esre a Bz nem lenne jó? Vagy 100-as a pálya?

 

A 70-es vonalon közlekedés nem tudom, mennyire lenne megoldható.

A 80-ason maradna, majd Kőfelsőnél át a Nyugati felé.

Előzmény: alex_86 (15348)
alex_86 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15351

Akkor csúcsban legalább kétóránként kellene járatni, hogy egy egység elég legyen valamelyik irányban.
De szerintem ilyen célokra lenne ideális az Usgyi, mehet 100-zal a 120-as pályán, a szétkapcsolással sem lenne gond....

 

Viszont lehetne a szlovákok kedélyét borzolni azzal, hogy a gyarmati és tarjáni Usgyikat összehozzuk Losoncon, együtt elküldjük Ipolyságon át Komáromba és onnan Almásfüzitőn át Esztergomba, majd vissza! :)))))

Ááá, Zólyom-Ipolyság között nehezen lehetne már lehozni, újjá kellene építeni Ipolytarnócot :-)

Előzmény: benbe.extra.hu (15349)
HLP Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15350
Te olvastál más indokot?
Előzmény: D55 (15345)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15349
Ügyes szerelők összehoznak négy Usgyit is szinkronba, de kettővel is meg lehet oldani, ha nem háromóránként járatjuk, hanem kicsit más ritmusban. Viszont a ruszki csodákat ismerve az újraegyesítés nem mindig lenne leányálom (de még legényálom sem). Viszont lehetne a szlovákok kedélyét borzolni azzal, hogy a gyarmati és tarjáni Usgyikat összehozzuk Losoncon, együtt elküldjük Ipolyságon át Komáromba és onnan Almásfüzitőn át Esztergomba, majd vissza! :)))))
Előzmény: alex_86 (15348)
alex_86 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15348

Tehát ez majdnem órás ütem, amit nem lenne nagy ügy tényleg azzá tenni.

Eszköz adott, az inga kéznél van.

 

Csak nem racionális :)

Ha a racionalitásnál maradnánk, szerintem az említett vonaton kívül legalább egy (vagy kettő) késő délutáni/esti közlekedő vonatnak sem lenne értelme.

 

A 82-est azért nem kell besorolni az elővárosi, nagy személyforgalmat bonyolító vonatok közé, mérsékeltebb itt a forgalom.

 

Aki nem érti az ütemes menetrend lényegét, az olvassa el még egyszer! Nem hinném, hogy munkanapokon megérni, hétvégén meg nem

Én nem mondtam, hogy munkanapokon megéri.

 

Inkább azon kéne elgondolkozni (szerintem), hogy néhány ilyen kihasználatlan vonatot usgyiból kiállítani, így erre mennének haza Szentesre.

Nem lenne lehetetlen, 100-as a pálya. Így lényegéből a 85-ösről eltűnnének az Usgyik, nem tudom, ezt az utazóközönség hogyan fogadná.

 

Annak lenne értelme, hogy Usgyi menjen Hatvan-Aszód (S), majd Aszód-Bgyarmat-Bgyarmat-Nyugati-Egom és vissza útvonalon? A gyarmati gyors át lenne téve a Nyugatiba és 100-al mehetne és így lenne megoldva az egomi oldalban is az Usgyi-közlekedtetés.

A 70-es vonalon közlekedés nem tudom, mennyire lenne megoldható. Gyosított, 100-as menetvonal kellene neki, mert Vác-Nyugati között mindenütt megállva nem lenne rá kapacitás. Meg az is kérdéses, ez hány plusz Usgyit igényelne, de sajnos Szentes kapacitása is véges. Mindenesetre a sv fordulókat a mostaninál egyszerűbben nehezen lehetne megoldani (7206, 7207).

 

Amúgy a gyarmati Usgyizás az én fejemben is megfordult már jópárszor, de Aszódon át, itt kettéválhatna a szerelvény, egyik Balassagyarmatra, másik pedig Hatvanon át Salgótarjánba menne. Csak ezzel megint kapacitás problémák lennének, mert maximálisan három egység közlekedhet, a 78-asra kellene a 2 egység, Salgótarjánba pedig csak egy jutna :( Meg persze Usgyi is kellene hozzá.

Előzmény: D55 (15340)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15347
Rossz helyen vannak az állomások.
Előzmény: v_peti (15346)
v_peti Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15346

Miért nem lehet a 142-n órás ITF? Leszámítva a reggeli érkezést, és délután lenne 1-2 ütemen felüli vonat párosban.

 

Előzmény: HLP (15343)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15345
Szamárság habbal.
Előzmény: HLP (15343)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15344

A 19:30-as monori persze kilóg.

Meg még a zónázók, meg a páratlan Latorca IC és ki tudja még, mi?

 

Úgy tudom, most nincsenek olyan szép vonali menetrendek, amelyeken csak az ütem van feltüntetve, mindenesetre ha lenne (de még így is), meglátásom szerint érdemes lenne a páros 22.56-os veresi személyt Őrbottyánban 2 perccel többet álltatni, mert ez még nem nagy menetidőtöbblet, viszont ütemessé tenné a vonatot.

Előzmény: HLP (15338)
HLP Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15343
A hivatalos indoklás szerint, hogy elérje a KÖKIN a lajosmizseit.
Előzmény: v_peti (15341)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15342
Nem tudom, mi számít siralmas kihasználtságnak, de a hétvégi legkisebb utasszámnak sok bezárt sőt nem bezárt mellékvonalunk is nagyon örülne. Ehhez képest az órás ütemet a 81 és 82 vonalakon több mint támogatandónak gondolom.
Előzmény: D55 (15340)
v_peti Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15341

Az miért akkor megy? Miért nem 35-kor???

 

Előzmény: HLP (15338)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15340

A Vámosgyörk-Gyöngyösön (a délelőtti lyukat leszámítva) nagyjából adott az órás ütem, ez szerintem maximálisan kielégít minden igényt és ahogy az utasszámokat látom, meg is hozta az eredményét.

Tehát ez majdnem órás ütem, amit nem lenne nagy ügy tényleg azzá tenni.

 

A 81-82-esen szerintem reális a jelenlegi (munkanapon órás) ütem

Csak nem racionális :)

 

ott is vannak olyan járatok, amelyek eléggé siralmas kihasználtsággal futnak.

Aki nem érti az ütemes menetrend lényegét, az olvassa el még egyszer! Nem hinném, hogy munkanapokon megérni, hétvégén meg nem.

 

de a 82-esen 20-30 fővel járatni egy 4 kocsis ingát, hát eléggé elgondolkodtató

Szerintem érdemes. Inkább azon kéne elgondolkozni (szerintem), hogy néhány ilyen kihasználatlan vonatot usgyiból kiállítani, így erre mennének haza Szentesre.

 

* * * * * * * *

 

Annak lenne értelme, hogy Usgyi menjen Hatvan-Aszód (S), majd Aszód-Bgyarmat-Bgyarmat-Nyugati-Egom és vissza útvonalon? A gyarmati gyors át lenne téve a Nyugatiba és 100-al mehetne és így lenne megoldva az egomi oldalban is az Usgyi-közlekedtetés.

Előzmény: alex_86 (15330)
v_peti Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15339

Nem kellett volna a fődroidoknak szétvernie az itt jól működő regioonális vasutat!!!

 

Előzmény: benbe.extra.hu (15333)
HLP Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15338
Igen ez hülyeség, nem is értem ezzel mit spórolnak. talán 1-2 ilyen van, de szerintem összességében a 100-ason jó, tipikus ITF menetrend van. A 19:30-as monori persze kilóg.
Előzmény: D55 (15336)
M41 2202 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15337
Meg az se lenne baj, ha kezdenének valamit a kocsik fűtőberendezéseivel, mert az sajnos a Bz-től a gyorsvonati kocsikon át az IC kocsikig mindegyikben szar. Rendszeresek az utasok jogos panaszai, hogy hideg van a kocsikban, pedig a fűtés be van kapcsolva!
Előzmény: benbe.extra.hu (15333)
D55 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 15336
Példa: a páros Ceglédről 12.24-es záhonyi személyen Szolnoktól Debrecenig munkanapi korlátozás van.
Előzmény: HLP (15335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!