Engem pedig a tegnapi 1000+ km-es menet végén a Széna térnél tett fel majdnem a járdára egy dzsipes fax. Szerencsére lassan váltott rám sávot és ki tudtam fékezni magam mellőle, mielőtt fellökött volna a járdára. Nem sokon múlt.
Kár érte. Hátulról belemenésnél nincs értelme a hátsónak szarakodni. Azt nehéz bebizonyítani, hogy elévágtál és nyomtál egy satut, csak ha van tanu esetleg. De szerintem nem is kell elismerni a felelősséget nem? Le kell rajzolni a helyzetet aztán aláírni és annyi.
Addig is kávézó kontra ferde torony távolság:
Ittunk is ott gyorsan egy kávét, ha már nincs ott kávézó.:)))
A hátulról belemenés annyira egyértelmű, hogy nem szeret rá kijönni a yard, tapasztalat. Azt nem tudom, hogy kötelező-e nekik, ha nincs megegyezés. Gondolom, igen, de biztos nem sietnek.
óóóó megtanultam amikor elütöttek zebrán 2 hete, rendőr, mentő, végig mindent csinálják, ha 2 óra, akkor 3, mind1, mert amúgy utána mindenki letagad mindent... meg persze sajátos kresz értelmezése, nem láttam, úgy láttam mintha, szerintem úgy volt stb...
a Mazda MX5-re annyit hogy
szal ha lesz Euroringes tesztnap, nehéz ügy lesz itt bármivel megfogni, legyen az európa legjobb M3-asa vagy bármi...
Sosem értettem, miért nem lehet kiszállni és azt mondani: bocs, elkúrtam...?
Az ehetiekből kiindulva is Te lehettél a ludas, ha a Mazdával is úgy nyomtad, mint a Vifferrel: életszerűtlen tötymörgés, váratlan baszmargás, indokolatlan fékezés és feltételezhetetlen lassúmenet lehetett, amiket elkövettél...
"Boldog anyád napját", gondoltam, miután ma hátulról belejöttek a Mazdába. Személyi sérülés nem történt, az egyik hátsó lámpa és a lökhárító kuka, ha minden igaz, akkor a fémlemezek megúszták. Mázli, mert ott van alatta a tank is, ha az kilyukad, lett volna tűzijáték. A legszebb az volt, hogy eleinte elég erősen vitatta a vétkes fél a felelősségét, főleg az anyósülésen utazó feleség. Mert én hirtelen álltam meg, sőt, eléjük csúsztam!
Nakérem, az Átlagemberz Racsni Tím a HGMC hagyományokhoz híven Ljubljanában további két frakcióra szakadt.
Míg Császárék édes álmukat aludták, a szemerkélő eső leple alatt elhagytam a várost. Mariborig zuhogó eső és hideg (szentségeltem nagyon), de utána száraz utak és meleg.
Magyarország napfénnyel és a határtól kb. 100m-re, -ahol ugye a szlovénoknál végig sztrádát nekünk nem sikerült tovább építeni, és dupla záróvonalas tizenix km halálút van helyette- természetesen lézersóval (szerencsére szemből) fogadott. (A korzikai rendőri viselkedés után letaglózó, de jót röhögtem rajta közben C!-re gondolva szeretettel... :-))) )
A Pisában nincs kávézó az ugye hasonló okosság, mint a Monacóban nincs strand?:) (bár az idén én már voltam ott, az apartmantól úgy 20 méterre volt a homokos strand, a városhatáron belül, 300 méterre egy Ferrari, Bentley, Mclaren szalontól :))))
A vifferrel nem lehet olyan lassan menni egyenesen. Különben sem tetszett Szepy stílusa, egyenesben túl lassan ment, kanyarban meg túl gyorsan... :))))
Engem kétszer 5 percre kapott el az eső, egyszer pont egy olasz megálláskor, utána pedig az olasz-szlovén határon, de kb. 15 perc alatt kimentem belőle és végig száraz volt.
Pedig Ljubljana után végig 17-18 fokban jöttünk full száraz utakon! Egyedül a vége felé a magyar részent volt itt-ott 13-14 fok az is csak "foltokban". Szél volt, de eső már semmi. Szerintem jönnötök kellett volna tovább.
Átlagemberz team papírkutya az éjszakai 13 fokban motorozáshoz, úgyhogy mi még a ljubljanai szálláson ébredezünk.
Anyuuuuúúú! Nem akarok hazamenni és dolgozni mennnniiiííí! :)))))))
Na kérem, 23:31-kor begurultam a garázsba. Az 5:45-ös induláshoz és az 1100 feletti km-hez képest egész fitt voltam. Hat vagy hét megállásos taktikával jöttem, a végén a kávé és redbull miatt 10 km-enként lett kicsi a tankom. :)))
Három rekordot is megdöntöttem: én értem utolsóként a csapatból a szigetre, én értem elsőként haza, és mégis rám várt legtöbbet Cé. :)))))
- vagy az van, hogy egy nap (24h) x kétpálcás lajos árama (200-300 mA) a közel mélykisütött akksit kb. fele töltöttségig vitte csak fel (24h * 0,3A = 7,2 Ah)
- vagy simán kinyírtad a mélykisütés közeli akksit a korábbi többszöri indítózással
Mindenképp user error. :)))
tomcat
ps. mentél volna fél órát városon kívül, simán feltölt
Biztos hogy nem, az E39 télen 11,5V-ról még simán indult (igaz 95 Ah volt az akksi). :)
A töltés, kapacitás (ólomakksiknál savszint), feszültség, áramsűrűség és ezek hőmérsékletfüggése, stb. továbbá a mértékrendszerek ismerete fájóan távol áll a hétköznapi gyakorlattól (pedig a nagyobbik része középiskola második-harmadik osztályban legkésőbb ismételten megtanítódik).
Teszem hozzá, hogy a a háziállatok néha okosabbak, mint a felnőttek. Megkérdeztem a macskámat, hogy mit gondol az LHC legutóbbi eredményéről? Felvonta a szemöldökét. Hát amikor először olvastam, én is.
Megkérdeztem egy-két embert, ők csak értetlenkedtek, onnantól, hogy eleve mi az az LHC.
A macskák sokat tudnak...
tomcat
ps. hozott nemrég a tengerentúli pósta gyanús smd soklábú izéket, a jóég tudja, hogy nem kerültek karanténba ;)