Szerintetek jó lehet ha középen eltömítem a két kis kabint egymástól?Úgy gondolom elméletben jónak kell lennie.Csak akkor miért nem így gyártották?Mondjuk ez buta kérdés.....Nehogy örökké tartson valami...
196 ezer lassan 197 ezer van a C5 motorjába és szerintem gondok vannak a hidrotőkékkel, mert valami kopog a motorban alig észrevehető de valami hallatszik. 2002 es 2.0 benzinesről van szó. A fogyasztása még mindig 8 alatt van vegyesben így értetlenül állok a dolog előtt de az ördög sohasem alszik...
Mibe fáj egy hidrotőkék cseréje? Vagy akkor inkább motorcsere...Lehet vakláram az egész, de jobb megelőzni a bajt..
Valaki esetleg nem tervezi hogy angliából vagy máshonnan vesz komplett autót egyben alkatrésznek? Mert azon gondolkzom hogy veszek egyet alkatrésznek, elsősorban olyat akarnék ami egyben van.
Ha vannak ilyen oldalak ahol lehet ilyeneket venni azt megköszönném ha valaki belinkelné.
1 hónapja lehet,hogy szétszedtem és eddig volt jó..Pedig rendesen kapott kenést mindent.Most úgy szorult meg,hogy mindkét irányba spriccel pedig csak előre nyomom..Nem értem miért nincs egyszerüen ez a két csonk különválasztva.....Nekiesek ma és elszerparálom a két járatot egymástól,elméletileg így rendesn kellene működnie és e meghíbásodás 0-ra csökken.
Ez egy általános probléma a motor két irányba forog a végén van egy kis dugattyús szelep ez mozog ide oda és elzárja a viz útját, hogy a megfelelő ablakra nyomja a vizet ,ezt a dugattyút a viz mozgatja és a viz irányától függ ,hogy melyik irányba mozog, ez a dugattyú megszorul és általában úgy áll meg ,hogy csak hátra nyomja a vizet ,szét lehet szedni ki lehet pucolni de nem biztos ,hogy tartósan jó lesz.
És tényleg! :D Köszi a felvilágosítást. Arról esetleg valami tipp, hogy a legegyszerűbb levenni a lengőkart elöl? Döglöttek az első szilentek. Nem vagyok láma autószerelésben, de ezzel a gömbfejjel nem bírtam. Hiába próbáltam püfölni, csak nem akart leugrani. Vagy csak türelmetlen lennék? :D