Főleg a Pestiektől kérdezném, hogy hol lehet a nagyfaluban jó áron kapni Castrol Taf-x 75-90-es váltóolajat. Ugyani lassan elérkezik az ideje a cserének és itt vidéken 3200-3500e ft alatt nem nagyon lehet kapni literjét. Így a "jó árat" 2500 ft körül értem.
A gyári botot én is eltörtem. Nem vettem le a mélygarázs parkolójában,és gondolom a liftajtó letörte.:-(( Próbáltam mán pár darabot,hosszabbat,rövidebbet,simát,spirálost,de mind rosszabb az eredetinél. Majd nekem is a bontóban,vagy amit mán ráköltöttem,lehet olcsóbban kaptam volna a márkaszervízben is.
Na ja. Csak egy kisebb helyen, ahol egymás nyakában vannak, még hülyébben néz ki, egy cégen belül. Meg kellett volna néznem, mert pár kilóméterrel bentebb is van egy harmadik Lukoil kút.
Nem csak autópályán. Egyszer néztem, Kecskeméten, az 44-es főút melletti Lukoil-nál volt 10 Ft-al drágább a benzin, mint a tőle 3 km-re , a békéscsabai úton lévő Lukoil kúton.
Semmi, ősi benzinkutas divat, hogy az autópályák közelében, első sorban kifelé irányban akár 20-30%-kal is drágább a benzin. Ez Németo.-ban is így van, nem csak itt Balkánon.
Még 10ft bevételt a zsebedből a semmiért :) Ez a 100-as oktán még mindig eladható drágáért úgy tűnik... De miért jobb, hogy nagyobb a kompressziótűrése, mint ami kell? Hacsak nincs emelve a motor kompressziója, semmit sem ér.
A Készenlétiekkel szemben lévő Shell kúton tankoltam nitro+ racing-et..(swift 1.5 GS 2005)... az Egérúton kifelé látom a MOL totemoszlopán, hogy az EVO 10 Ft-al drágább, mint a Shell legdrágább 100-asa...
Bár amikor én mentem, nem semi slick gumik voltak rajta, hanem utcai sport gumik, így a célegyenes végén pont ledadogott 3.ba már nem érdemes felváltani 4.be, de slick gumival úgy hallottam akkora különbség van a célegyenesre fordító kanyarsebességekben, hogy felváltanak 4.be a célegyenes végén.
Nem megbántani akarlak de nem lehet, hogy éppen Te ülsz fostalicskában, aminek tök mindegy milyen minőséget vagy éppen moslékot adsz úgyis mindig ugyanannyit zabál? :)
Attól tartok, hogy Nachstern olvtárs fizetése nagyságrendekkel kevesebb a 200 ezernél.:-)) Bár euróban azért az semhangozhat rosszul.:-))) Mellesleg a Százhalombattáról Ausztria felé járó mozdonyokból legfeljebb 25 kV-ot lehet csapolni gázolaj helyett, és ez elég megrázó élmény lehet.:-)
Igazad lehet, Budapest-London odafele 2:10 perc, ott megtankol a gép (nyugati kerozint), hazafelé 1:50 perc a menetidő!!! Ugyanez Budapest-New York viszonylatban majdnem 2 óra különbség! Mi lehet az oka? Nem, nem az időzóna, ez csakis az üzemanyag lehet! :-)
Dehát ha a rossz üzemanyagtól megy tönkre? :) Akkor nem az autó a szar hanem az üzemanyag :). De ha jól értem te sem vagy elégedett a külföldi üzemanyaggal.
Nekem mindenesetre eddig nagyon bejött a német "Super" az itt a normál benzin, de az osztrák is nagyon jó volt. A 90-es években emlékszem, hogy egyik rokon hozott haza osztrák gázolajat, egész más volt mint nálunk, szagra is, színre is, élénk zöld volt és állítása szerint kevesebbet evett a kocsi belőle mint a magyar sárga gázolajból. Persze ennek már sok-sok éve, nekem meg diesel kocsim nincs, gázolajról nem tudok érdemben nyilatkozni...