Sorry mindenkitől,aki eddig írt már a vectra bontás miatt,és nem reagáltam.. de sok sok levél között már néha elkavarodok... Igyekszem vissza nézegetni,és lehet valakinek többször isválaszoltam, de ha írtok akkor inkább adok egy telszámot,és egyszerűbb...
meg csak nem tudok válaszolni... 3az ára. a műszerek meg egyenlőre egyben kérdezett rá valaki az egész műszerfalra.. de amint tudok válaszolni freemailen,írok is!
Eladó egy vadi új ( kb 1 órát volt a kocsiban, hogy kiderüljön, hogy nem ez a baja :( ) utángyártott légtömegmérő. Z18XE hez való, 5WK9606 a száma. 12.000 HUF
Egyébként ha tényleg kell valakinek valami a kocsiból,mond egy árat és viheti.. megeggyezhetünk! Nem meggazdagodni szeretnék :) hamarosan remélem teljesen üresre pakolom a vázat,és lefotózom hogy mik vannak... és lehet csipegetni...
Nekem volt olyan is, hogy valamelyik gyertyakábel volt rossz és 2000 alatt, ha padlógázt nyomtam, majdnem letorpant, megállt az autó. Kábelgarnitúra csere után minden ok lett.
basszus, erre nem is gondoltam... Őszíntén nem tudom mikor lett cserélve.. Amikor megvettem az autót, akkor ki akartam cserélni de elmaradt, azóta 8000km-et bele hajtottam. Gyertyákat pedig megvételkor. Gondoltam, h valami üa ellátás a baj mert néha jó néha nem, és mem csk 2000es fordulatnál csinálja hamem amikor kedve van....
az lehetséges hogy ez a benzin ECU a kocsimban?? http://racing-bazar.hu/alkatresz/gyujtas-gyertya-motorelektronika/opel_motorvezerlo_elektronika_computer_x14xe_x16xel én egy teljesen olyan ecut kerestem mint ami a gázhoz jár.. mivel lebontottam az egész műszefalat,és a motort kivettem,és sehol nem találtam meg a kis lapos dobozt... ami a jobb lábtér szélén van a borítás alatt azt úgy tudom hogy a központi vezérlője,így lehetséges hogy ez az ECU-m?? ez pedig a motor oldalára van rögzítve közvetlen!
Elkezdtük szétszedni a 99 es B2 es vekim, x16xel motorral,és NEM TALÁLJUK AZ ECUT!!! Tud valaki segíteni hogy merre keressük?? a műszerfalat már annyira szétszedtük hoyg szinte végig látni a tűzfalat.. sehol nem találjuk.. MOtor már nincs benne... Valaki tudna segíteni hogy hol van pontosan?????? :O
sziasztok! Nem tudja véletlen valaki, h miért torpan meg a gép olyan 2000es fordulaton??? De elég durván.. Mint ha elvenném a gázt, és egy kis hatás szünet után el kezd húzni mint az állat... Én légtömegmérőre gyanakszom.. De hibát nem dob ki.. Amúgy Z18XE.
Keresek B vekihez, bal első ajtóba központi zárat! Sajnos ez beszart, valami akad benne, és nem lehet zárni az ajtót. Már cseréltem hengerzárat is, de valószínű, hogy ez miatt ment az is tönkte, mert eröltetni kellett.
Amióta kicseréltem azóta 9 litert eszik a 14-15 helyett.
De csak szkóppal lehetett megállapítani. Ha van szkópod vagy ismerősnek van akkor azzal kell megmérni. Ha nincs akkor egy olyan autóvillamosságihoz kell elvinni aki ki tudja mérni de nem multi méterrel. Amúgy tényleg sokat fogyaszt vagy te csak a fedélzeti bődületesen nagy értékéből gondolod , hogy ennyit fogyaszt?
Én nem bízok a hibakódokba mert nagyon megviccelik az embert, és sokba kerül mindig az ilyen szervíz. Egy rossz tömítést miatt is képesek a szerelők 100e forintos alkatrészt kicserélni és amikor visszaviszed , hogy nem jó "jah bocsi lehet a 100 Ft-os "O" gyűrű a hibás."
Igen, benzines 1.8 as, szkoppal nem, csak op com mal lett nézve a lambda. De fura a jelenség, mert nézem a computert pillanatnyi fogyasztással, elindulok egyesbe, szép lasan megy fel normálisan, aztán egyszer csak felugrik 20literre, tovább nyomom és 37-40 litert is kiír ugy hogy azért nem 6000 et forog a motor :( régen nem ilyen volt és az átlag is felment jócskán :(
Nekem is volt olyan szondám amit nem jelzett , hogy hibás és fogyasztott is rendesen nem is ment. Amúgy az olcsóbb szondákat kár megvenni mert csak átverik a számítógépét.
Na ma megjött a utángyári légtömegmérő mivel rajta kivűl minden kizártunk a nagy fogyasztás miatt, mondanom sem kell hogy ezzel is szar :( Ezek után kijelenthetem hogy ilyen kocsim még nem volt, pedig volt már a citroen pallasztól kezdve 22 éves asconáig, kiégett motorterű halálból felélesztett 626 mazda minden, de amivel ennyi gond volt, még soha. Szóval z18xe van 2001 es évjárat, 170e km el, kb 4 éve van meg, azóta a szokásos olaj, gyertya , vezérlés cserén kívül az utóbbi kb 2 évben cserélt dolgok: gyujtás kapcsolo, motorvezérlő computer, trafósor, leömlő javítás, aztán újra computer csere, ac pumpa csere aztán pár hónap múlva tankon belüli gumicső csere kirepedve, aztán most ez a baromi magas fogyasztás, ki lett minden mérve, zárva, légtömegmérő maradt. Az előző A vectrám kétszer ennyi idős volt és csak kopo alkatrészeket kellett benne cserélni, semmi mást, ég és föld a két kocsi közti minőségbeli különbség :( Ha egyszer le tudom cserélni komolyan mondom nem tudom mit vegyek, mert egyik sem jobb már a másiknál, mind tömegcikk :( Sorry a regényért :)
Akkor azt már ne rakd vissza. Az új zárbetétet pedig lamellázd át, hogy az eredeti kulccsalk lehessen indítani az autót továbbra is. Arról, hogy kell, írtam korábban egy elég hosszú képekkel illusztrált hozzászólást.
Nem a szekunder levegő befúvót hallom. Az eddig is úgyan igy zúgott ahogy most zúg. Én generátor csapágyára gondolok vagy a szíjtárcsára. A fesz. szabályozó okozhat hangos működést mert néha 16 V körül mérek az aksinál. Azt mindenképp cserélem holnap. Ja és még egy kérdés a fesz. szabályozó cseréhez kell forrasztó páka?
Biztos, hogy a generátor irányából jön a hang? Nem lehet, hogy a szekunder levegő befúvót hallod? Mivel hidegen megy csak, ezért nem hallod ha már meleg a motor. És igen, elég érdekes hangja van tőle a kocsinak. (Elvileg az akksi mellett van egy fekete, kör alaku izé.)