Keresés

Részletes keresés

kovecses_a Creative Commons License 2013.05.23 0 0 16996

No, most mondjam azt, hogy ezt mondom 5 éve....vagy még több.

CSak egy gond van. Hogy semmit nem fognak a helyközi menetrenden változtatni, tehát elképezlhető, hogy egy azon irányban egyszerre megy ki 3-4 járat majd legalább fél óra szünet. Szóval nem lenne rossz az elgondolás, de mentrend változás nélkül ennek semmi értelme...Szóval?

 

 

Előzmény: htibor (16995)
htibor Creative Commons License 2013.05.23 0 0 16995

Hozzunk egy kis témát be a topicba. :)

 

Helyi járatcsökkentések, regionális járatokkal helyi utazások végzése, tarifaemelés július 1-től tervezve:

Székesfehérvár, holnapi közgyűlésre előterjesztési dokumentum

 

 

BENczúr utca Creative Commons License 2013.05.21 0 0 16994

Valóban, elvileg valamelyiknek ott kell lennie (talán FLR-454), de több alkalommal is voltam ott, és nem láttam.

Előzmény: Vargabandi (16993)
Vargabandi Creative Commons License 2013.05.21 0 0 16993

Merciből láttam csuklóst is bogárdon.

Előzmény: BENczúr utca (16989)
htibor Creative Commons License 2013.05.20 0 0 16992

Székesfehérvár

Testület: Közgyűlés

Dátum: 2013.05.24.

 

23./ Javaslat a helyi autóbusz-közlekedéssel kapcsolatos intézkedések megtételére

Sorszám: 235/2013. (V.24.)

 

(Előterjesztést még nem tartalmaz a meghívó)

htibor Creative Commons License 2013.05.20 0 0 16991

Kedves Lizkó!

 

"Nevetséges, hogy 2013-ban egyre több járat szűnik meg, pénzhiány és kihasználtság végett,"

Szerintem nem nevetséges. Ha te rendelkeznél a pénztárca felett, amelyben nem hogy csak az alján csörög némi apró, hanem nem lenne semmi, akkor te is átgondolod, hogy mely kiadásból húzod beljebb a nadrágszíjat, hogy kevesebb legyen a kiadási oldalon.

Most különösen ez a helyzet.

 

A tényszerű dolgokat illetően:

Sárbogárd-Szfvár között: 7:42 után munkanapokon 8:45-kor - Pécs-Szfvár -  és 9:21-kor - Tamási-Szfvár - is közlekedik járat Szfvárra.

A délutáni etpaban igazad van. Milyen olyan forgalom, utazási igényről van tudomásod, ami a délutáni 2,5 órás szünetben új járatot igényelne? Mennyi utast érinthet szerinted? Fordultál már ezügyben a Volán felé?

 

Esti időszakban Szfvár-Sárbogárd irányban valóban van 2 órás lyuk 17:35-19:30 között. A 17:35-ös járatot végző autóbusz Sáregresról érkezik Fehérvárra 17:19-kor és indul vissza 16 perc múlva. Kérdéses, hogy variálható-e az indulás és egyéb eljutást/csatlakozást/későbbi járatvégzést borít-e?

Előzmény: Lizkó (16990)
Lizkó Creative Commons License 2013.05.20 0 0 16990

Teljesen elkeserít a tömegközlekedés! Gondoltam itt kidühöngöm magam. Bár ettől nem lesz jobb a helyzet. Nevetséges, hogy 2013-ban egyre több járat szűnik meg, pénzhiány és kihasználtság végett, ezzel ellehetetlenítve a távolsági buszos közlekedést. Rengeteg ember kénytelen ingázni lakóhelye és munkahelye között, ki kevesebb ki több kilométert is akár. Mért odafent a kényelmes székben, az iróasztal mögül kell döntést hozni? Mért nem lehet megkérdezni minket, akik ingajáratban élik mindennapjaikat? Ez lenne a rugalmasság?! Én ha nem is nap mint nap, de hetente többször megjárom Székesfehérvár-Sárbogárd útvonalat oda vissza. A helyzet egyre inkább elkeserít. 

Sárbogárd - Székesfehérvár : 7:42 és 11:35 között valamint 12:28 és 14/53 között nem lehet bejutni. Ez normális?! 

Vonatot is elvették. Napi kettő azt slussz. 

A másik problémám, hogy este 6-kor sincs busz., csak vonat. de az 18:01-kor indul, namár most, kinek van esélye elérni, ha az illető 18:00-ig dolgozik. Várhat másfél órát hogy aztán este 20/30-kor haza érhessen. 

 

Gondolom, más vonalon is vannak ilyen problémák. Nem tudom, hova vezet ez az ország.. :( 

BENczúr utca Creative Commons License 2013.05.19 0 0 16989

Fedvény: Setrán kívül kocka Merci is helyizik.

Előzmény: BENczúr utca (16988)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.05.19 0 0 16988

Sárbogárd: áthaladóban a főúton azért viszonylag nagy forgalom van. Helyin már nincs 260-as, Setrák járnak. VT-s kocsikból napközben 6 fordul meg Bogárdon (Káloz, Sárszentágota, Sáregres, Siófok, Alsószentiván, Dunaújváros), de ezek között van C56-os is.

 

Mór: igen, 2 után, 14:10-15 és 14:40 körül van műszakváltás. A 280-asok nem Mórra, hanem Pusztavámra járnak műszakváltásra, de mindkettő áthalad Móron.

Előzmény: 266-60 (16986)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 16987

A bogárdi helyijáraton már nincs 260-as, csak egy 200-as Setra, de azt meg ne próbáld kilőni amúgy se, a sofőrje miatt. 

Előzmény: 266-60 (16986)
266-60 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 16986

 

Sziasztok!

 

Nyáron tervezek a térségben több túrát is tenni. Ezekkel kapcsolatban lennének kérdéseim.

 

- Sárbogárd: mekkor mozgás szokott arrafelé lenni? A helyi járatot még mindig vmi 260-as csinálja, ugye? Menetrendje elérhető? A Transmanos 263-asok gondolom, a főúton és a vasútállomás környékén lőhetők. Kb hány van belőlük ott?

- Ez off lesz: Mór. Itt is kettőkor van műszakváltás? Elvileg van ott még két ex cseh 280-as, azok merre szoktak állni, mozogni?

 

Előre is köszönöm a segítséget

htibor Creative Commons License 2013.05.18 0 0 16985

"Ez kb. a teljes helyközi kilométer?"

Nem éppen kb. 12-13%-a.

 

'Ha ez megvalósul nézhetek augusztustól új munkahelyet, esetleg átvesz az alvállakozó?'

Attól függően hogy mely vonal mely járatai szerepelnek a kiírásban és lesz-e nyertes ajánlat.

Előzmény: autóbusz gépkocsivezető (16984)
autóbusz gépkocsivezető Creative Commons License 2013.05.18 0 0 16984

Lehet, hogy kicsit késő van már de ezt jól értem???

Ez kb. a teljes helyközi kilométer?

Ha ez megvalósul nézhetek augusztustól új munkahelyet, esetleg átvesz az alvállakozó? Ezer meg egy kérdésen pörög az agyam....

Előzmény: htibor (16983)
htibor Creative Commons License 2013.05.18 0 0 16983

Hoppá, hoppá...

 

 

HU-Székesfehérvár: Közúti tömegközlekedési szolgáltatások
2013/S 096-164229
Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Alba Volán Autóbuszközlekedési Zrt.

Teljes mennyiség:
I. rész:
Helyközi közforgalmú autóbuszjáratok alvállalkozásban történő üzemeltetése évi 1 200 977,8 - 7,9% km összteljesítménnyel a dokumentációban meghatározottak szerint.
Becsült érték: nettó 1 471 197 805,- HUF
II. rész: Helyközi közforgalmú autóbuszjáratok alvállalkozásban történő üzemeltetése évi 949 651,1 - 5,76% km összteljesítménnyel a dokumentációban meghatározottak szerint.
Becsült érték: nettó 980 514 761,- HUF

A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Kezdés 1.8.2013 Befejezés 31.12.2016

Bírálati szempontok

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. I. rész esetében:
2. 1. Vállalási ár (Ft/km). Súlyszám 75
3. 2. Autóbuszok maximális életkora (hónap, min. 12, max. 72). Súlyszám 10
4. 3. Alvállalkozó forgalmi technológiájának színvonala, megalapozottsága. Súlyszám 10
5. 4. Előleg mértéke (0-5 %). Súlyszám 5

6. II. rész esetében:
7. 1. Vállalási ár (Ft/km). Súlyszám 75
8. 2. Autóbuszok maximális életkora (hónap, min. 12, max. 120). Súlyszám 10
9. 3. Alvállalkozó forgalmi technológiájának színvonala, megalapozottsága. Súlyszám 10
10. 4. Előleg mértéke (0-5 %). Súlyszám 5

Ajánlattételi vagy részvételi határidő
5.7.2013 - 11:00

TED link: ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:164229-2013:TEXT:HU:HTML

Scatty29 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 16982

Ex AIJ-227

 

bpi-119 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 16981

DUD-554 Creative Commons License 2013.05.15 0 0 16980

HHR-811->KÁLOZ, GZH-057->KINCSESBÁNYA, BPG-677->ENYING,DUD-496->ENYING

htibor Creative Commons License 2013.05.09 0 0 16979

Tesztelhetők a Székesfehérvár helyi járati közlekedésére készített menetrendi és térképes kereső programok

Székesfehérvár - menetrendi és térképes kereső

 

htibor Creative Commons License 2013.05.08 0 0 16978

Köszönjük az rdsz. csere infót! :)

Előzmény: Mihál (16977)
Mihál Creative Commons License 2013.05.08 0 0 16977

Ma viszont ismét HIY-428 jött.

 

Továbbá LLB-433 > MJW-671 számra váltott.

Előzmény: htibor (16974)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.04 0 0 16976

Ki vannak vonva a forgalomból! Jó párat szét is szedtek!

Előzmény: Terramoto (16970)
bis1one Creative Commons License 2013.05.03 0 0 16975

KJR-756-ot láttad? Ez egész biztos?

Előzmény: DUD-554 (16973)
htibor Creative Commons License 2013.05.03 0 0 16974

GZH-057 fehérvári kocsi lett.

 

Ma délután 1163-on dolgozott, 12:35-kor Szfvár-Bp, 15:00-kor vissza. :)

DUD-554 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 16973

2 héttel ezelőtt láttam a 756-ot reggel 32-es járatban. illetve egyszer délután egy másikat 16-oson . Most már az SN Volvok dübörögnek, igaz az ex. mórit nem látni... Hiába rosszul áll a helyi állomány, de a helyközi sem tökéletes.

Előzmény: Terramoto (16970)
htibor Creative Commons License 2013.05.01 0 0 16972

Néhány hónapja már nem látom őket közlekedni.

Előzmény: Terramoto (16970)
Balázs1a Creative Commons License 2013.05.01 0 0 16971

Ó, ez meglepett! Rendszeresen megyek arra, de nekem is kimaradt, hogy átkerül a túloldalra a "pályaudvar". Az egyik megállótáblát láttam lentről, de őszintén szólva azt hittem, hogy helyi járatos fejlesztés lesz. A buszállomás mostani helyén pedig vártam a "csodát".

 

Mihál topiktársnak: köszi a pontosítást, én még ott ragadtam le, hogy az FLX helyén jár az MGJ.

Előzmény: htibor (16963)
Terramoto Creative Commons License 2013.04.30 0 0 16970

Valaki esetleg tud valamit a fehérvári DAB-okról? Nincs hadba fogható közülük? Ki is lettek vonva a forgalomból, vagy csak nem használják őket?

Mihál Creative Commons License 2013.04.30 0 0 16969

Igazad van, én is melléfogásnak tartom, gondok lesznek belőle.

 

Az eredeti terv szerint az állomásépület oldalán (Baracska felé, ahol korábban a teherrakodó épület volt) alakították volna ki, a túloldalon szgk-parkoló lett volna. Aztán egyszer csak látom, építenek vmit a túloldalon, és sehogyse akar parkoló kinézete lenni. Akkor beszéltem egy önkorm. képviselő ismerősömmel, h. mi ez, hát meg kellett cserélni - mondja - most már így lesz, nincs mit tenni.

 

Nem szeretnék azoknak a ráckeresztúriaknak a helyében lenni, akik még látják benn állni a vonatukat, de mire a busz körbekacskaringózik, már hűlt helye lesz. Vagy akiknek a jegyvásárlás és a vonatra szállás között kell választani emiatt.

 

Nem tudom, hogyan mennek ezek a dolgok, de el tudom képzelni, hogy a környező települések lakóinak érdekeit senki nem képviseli a martonvásári önkormányzat és a beruházó közti vitákban, amelyek egyébként meglehetősen hevesek, pl. az állomásépület felújítása/fel nem újítása vagy a beázó aluljáró üzemeltetésre való átvétele/át nem vétele tárgyában.

Előzmény: htibor (16963)
DUD-554 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 16968

DUD-497-> Ksláng, LHL-989->DUD-498, DUD-554->Káloz

D 20 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 16967

Az újságban legalább volt kép a 458' pótkocsijáról. :)

Előzmény: HumbiZozo (16959)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!