Mi 1:02-kor értünk haza. Úgy volt, hogy Szadától még behozom a 2 percet és direktben 1-re otthon leszünk, de aztán erről Réka lebeszélt + egy vonatot is elkaptunk.
Erősen felül kell vizsgálnom, hogy a GPS mi alapján tervezi az érkezési időt, mert tartós valós 140 körül éppen csak tartottam a szintet, tankolásonként meg simán buktunk 15-20 percet. Nem hiszem, hogy a többség ennél lényegesen jobb átlagot hoz. :)
DM: neked könnyű, nem neked duruzsolta lefelé menet a füledbe a két férfias naked bike-os, hogy túl nagy nekik a 145-ös tempó... ;)
A topkitend most az, hogy a cikimód több hete foglalt, délutánra szóló jegyeinket leszarjuk, ha kedvünk szottyan estére még egy jó kis báránycombra kedvenc éttermünkben. Aztán foglalunk a másnap hajnalira újból, a bárányomb és egy jó vöröbor közül az étteremből, pár órára előre - természetesen szifonon! :-))))))
múlt héten egy béjemvé motor állt be a robesz mellé, és márkához kiss illetlen módon jött belőle Flo Rida vagy vmilyen uptodate disco sláger, már semmi se a régi
Na meg ugye még fél órát hallgattuk utána a sírását, hogy miért nem vettük fel videóra ahogy 10-el levágtatott innen a bontószökevényével ;) Annyi ideig csinálta ezt a képet a hegy mögé elbújva, hogy tényleg azt hittem, hogy a felette keringő keselyűk sasok mindjárt leszállnak lakmározni belőle ;)
mert ha igen, akkor hamar youtube-ra, amíg ti holmi kompokra lődöztétek a pénz, mi beinvesztáltunk egy haldokló rendszerre: tegnap bekonfigoltam a routerre a plazmát. jöhetnek HD-ben a szerpentinek. :)
Nem nagyon látom az endúrós terepet:) Ez egy jó minőségű javított talajút, tán még az M3-as is elmenne. Mondjuk a topik élversenyzői mellett lehet, h endurókiráélynak érezhetted magad még egy R1-el is, de ez nem a te dicsőséged, hanem a többiek szégyene :)))
Bakker, Bálna, na ezért nem jutottunk el Bonifacio-ig! Csak hogy ezt a képet megcsinálhassa és betehesse ide! Ment 2x50m-t ezen a földúton, mi meg vártunk rá ezért (már megint) kb. egy órát, aztán meg egész délután rinyált, hogy ő már nem bírja, és menjünk haza inkább... Eszemfaszommegáll, tényleg! :-)))))))))))
Ja, hát ez majdnem bejött TC-nek, mint a monacói strand. Az konkrétan annyira volt, hogy az épület előtt volt járda, aztán egy kétsávos út, megint járda, egy 30m promenádé, aztán homok és a tenger :) Mint ahogy a szlovén autópálya sem létezik, hiába járok arra már pár éve :)
Egyébként Bálna, lenne majd egy feladat, ha ráérsz. Ki kéne szerelni a két erősítőt a kocsiból, mivel a mélyláda utoljára 2009 okt 23-án volt az autóban, amikor megvettem, és foglalja az erősítő is a helyet :) A cél az lenne, hogy szóljanak a kis hangszórók, de ne legyen erősítő az ülés hátulján :)
A tegnapi útról röviden. A szlovák esőig nagyoin szar volt, de amikor abból kikerültünk, hirtelen elkezdtek fogyni a km-ek. Olyan volt, mintha érzetre fele idő telt volna el két tankolás között. Pedig még lassabban is mentünk egy kicsivel talán. Kár lett volna leállni, igaz ha Ljubjanáig esett volna, akkor én is megalszom ott.
Ja, és R1N IZDA, tök jól megy a földutakon is, még a sárban is.:)))
Engem pedig a tegnapi 1000+ km-es menet végén a Széna térnél tett fel majdnem a járdára egy dzsipes fax. Szerencsére lassan váltott rám sávot és ki tudtam fékezni magam mellőle, mielőtt fellökött volna a járdára. Nem sokon múlt.
Kár érte. Hátulról belemenésnél nincs értelme a hátsónak szarakodni. Azt nehéz bebizonyítani, hogy elévágtál és nyomtál egy satut, csak ha van tanu esetleg. De szerintem nem is kell elismerni a felelősséget nem? Le kell rajzolni a helyzetet aztán aláírni és annyi.
Addig is kávézó kontra ferde torony távolság:
Ittunk is ott gyorsan egy kávét, ha már nincs ott kávézó.:)))
A hátulról belemenés annyira egyértelmű, hogy nem szeret rá kijönni a yard, tapasztalat. Azt nem tudom, hogy kötelező-e nekik, ha nincs megegyezés. Gondolom, igen, de biztos nem sietnek.