Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2012.01.27 0 0 531

most látom, hogy ismétlem magam:P

Előzmény: vwopel (530)
vwopel Creative Commons License 2012.01.27 0 0 530

Égéskimaradásod van.

gyujtás

befecskendezés

szelepleragadás (ez a leggyakoribb) kokszos a szelepszár

Előzmény: doxy24 (527)
wall97 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 529

Sziasztok!

 

2004-es Opel Astra G -ben tegnap óta nem ég a tompított. Minden más ok, azaz minden más világít, csak a két első tompított nem (a helyzetjelzők, reflektorok is jók!).

Kormány alatt a biztosítékok ok, izzók rendben az egyiket ki is cseréltem. Multiméterrel rámérve nem is kap feszt.

Valakinek lenne tippje, hogy merre keressem a hibát? Van a tompítotthoz kapcsolórelé?

 

Köszi!

 

UI: 1998-as kapcsolási rajzot találtam, de azon nem láttam relét, ott direktben a lámpakapcsolóra van kötve, de a helyzetjelző is (az viszont jó!)

wall97 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 528

Vakundok1111!

Nincs jó hírem. Ugyanilyen autóm van, 2004-es Astra G, Z14XE motorral. Eleinte nekem is így kezdte, rángatott, főleg hideg és nedves időben. Először azt mondták, hogy nem megy a 3. henger. (A kocsi akkor 4 éves volt, és igen, én is városban használom, igaz rövidebb távokra!). Aztán amikor meghajtottam kicsit jobban, akkor ok volt 1-2 hónapig. Volt, hogy egy őszi 400 km-es táv után egész télen ment gond nélkül. Nyáron sosem volt gond. A követező ősszel ismét előjött. Cseréltek gyújtótrafót is, gyertyát is, semmi értelme. A probléma egyre súlyosabb lett, a hengerek szinte véletlenszerűen nem mentek. Aztán volt, hogy alig bírtam vele menni, lefulladt, alig akart újraindulni (ekkor már két henger nem ment). Aztán az egyik jóbarát szakértő bennfentes azt mondta, hogy ez tipikus Z14XE motorprobléma, a szelepek besülnek, és ha sokat használom így (próbálva "kihajtani" magas forulaton), akkor a katalizátor is szétmehet, mert gyakorlatilag el nem égett üzemanyagot kap. És ez főleg a városi használatnál fordul elő. Kb egy évvel ezelőtt rávettem magamat, hogy az általa ajánlott javítást eszközöljük: azaz be kellett csiszolni a szelepeket. Ráadásul azt is megsúgták, hogy ez a probléma bizonyos chevy modelleknél gyári gond volt, ott a gari ideje alatt előjött sokszor, és akkor gariban megcsinálták. Ja igen, nekem ez a kis beavatkozás egyéb dolgokkal együtt (pl. vezérműszíjcsere) asszem 150e-be került. De azóta legalább jó.

Erős a gyanúm, hogy a szervizek tudnak a problémáról, de mivel konstrukciós hibának tűnik, inkább mismásolják a dolgot.

Mondjuk azt nem értem, hogy miért épp 4 év után jött elő.

 

Előzmény: Vakundok1111 (515)
doxy24 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 527

Sziasztok!én még uj vagyok itt de segítséget szeretnék kérni!

egy 2004-es g astram van az a gondom vele hogy elindulok és néhány perc mulva 1henger leáll!!!oldalraállok várok egy kicsit utána indítok és minden rendben!!!!szervizlámpa világit de 2nap után elalszik ha leáll a henger akkor villog!!!hibaüzenet kiolvasva azt mondták trafóhiba!én vettem ujjat de ugyan az a hiba!!!gyergya is kicserélve meg a benzinszűrő is!!!!a szerelők csak találgatnak mert ha odaviszem mindig jo ez a hiba heti 3-4-szer fordul elő!!!kérem szépen adjatok tanácsokat nekem arra nincs pénzem hogy most mindent elkezdjek lecserélni!!!!!előre is köszönöm!!!

Lacus VP Creative Commons License 2012.01.15 0 0 526

Opel Astra,Combo,Tigra légtömegmérő Bosch ÚJ! (Alkatrész / Motoralkatrész)

Eladó 1db Bosch gyári új légmennyiségmérő / légtömegmérő.
Astra H-ba, Corsaba, Tigrába és egyéb Opel típusokba jó!
Bolti ára: 96ezer Ft volt, most ugyanez 105ezer Ft körül mozog.

Bosch cikkszám: 0280218119

Posta másnapra megoldható, személyes átvétel: Veszprémben vagy környékén!

Ár: 20000
Elérhetőség: sv1000k5@windowslive.com

vwopel Creative Commons License 2012.01.12 0 0 525

""Szaga nincs ellenben tapintásra olyan mintha olajos víz lenne. (A kezem csúszik tőle mint a fene).""

 

Szét ment a klímád az utastérben, a klímaolaj folyt oda. Ezzel az égvilágon nem tudsz kezdeni semmit, el kell vinned klímáshoz, vagy vele élni.

 

A kesztyűtartót vedd ki, 6 csavar fogja és a lámpa vezetékét kell lehúzni amikor félig kivetted

Utána a pollenszűrőnek van 1 takarója, 2 csavar és alul-felül fülek, ez könnyen letörik de nyugi

A szellőztető motornak van egy zsilipje ami belső keringetésen elzárja a bejövő levegőt és a benti levegő elfogy, ezért párásodik a szélvédő.

Ezt látod, hogy nyitva vagy zárva van és ellenőrízheted is.

szólj ha kell valami még

Előzmény: Kunci77 (522)
Franky30 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 524

Sziasztok!Segítsetek 2002es z14xe G astrám van,üzemi hőmérsékleten alacsony fordulaton rángat minden sebességi fokozatba,kb 3000töl mint az óra úgy jár,gyári vadi új gyertyák,hibakód nincs,rendszeresen karban van tartva mindent időbe cserélek,nem fogyaszt többet,mint eddig,nem fullad le,pillangószelep kitakarítva.Aki tud segítsen köszönöm.

Franky30 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 523
Szevasz Kunci.Nekem ugyanez a hiba 2002es sedanom van,leírom mi a hiba.A szőnyeg alatt van a fütés elosztója ahol be jön a víz,gondolom előremenő meg visszatérő mint a rendes fűtésnél a házaknál.ez egy müanyag alkatrész négy cső megy bele és a tömitések kifingtak ezért van a víz ott.Orvoslás:két első űlés kivesz,box  kivesz,szőnyeg elvág feltárás javítás 3-4nap szárítás majd összerak!Vagy ha nem akarod szétvágni a szőnyeget,ülések ki box ki műszerfal ki,ugyanis a szélvédő aljáig van a szőnyeg.Vagy tömitéseket cserélsz vagy az egészet,a tömitések pár ezer ft-ba kerülnek az egesz 20 ezer ft-ba+munkadíj.Nagyjábol ennyi,az enyémet jövőhéten csinálják.szervízbe kb 40ezerft mindenestől,ha nem javítod meg állni fog a víz,szétrohad a szőnyeg.Remélem segítettem szevasz.  
Előzmény: Kunci77 (518)
Kunci77 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 522

Van az autóban klíma. Májusban még működött rendesen de augusztusban már nem. Feltöltettük, kb. 2 napig megint működött rendesen aztán megint nem hűtötte le a levegőt. Azóta a klíma nem volt kapcsolva. Ez a "rejtélyes" vizesedés november körül kezdődött. Ja és baromira párásodik is az összes ablak. Erről olvastam, hogy meg kell nézni a klímafiltert (amihez meg ki kell szednem majd a kesztyűtartót is), hogy nem vizes-e, illetve a belső keringetőt.

Utóbbi "normális" működését, hogy lehetne leellenőrizni?

Előzmény: vwopel (521)
vwopel Creative Commons License 2012.01.09 0 0 521

Van klímád?

Működik?

Előzmény: Kunci77 (518)
vwopel Creative Commons License 2012.01.09 0 0 520

Előfordulhat egy szoruló szelepszár, vagy elektromos hiba. Ezt látni kell, így csak tippelgetni lehet.

Előzmény: Vakundok1111 (517)
petyka_82 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 519

Sziasztok!

 

Bár nem Astrám van, de mivel a motorok között van átfedés itt is teszek egy próbát a problémámmal. Van egy 97-es B2-es dízel Vectrám, X20DTL, azaz 2.0 DI-s motorral.

 

Megkaptam ajándékként a check engine lámpát. Hiba kiolvasás megtörtént, EGR szelephiba (szakadt membrán). Ezután ideiglenes megoldásként, pénz hiányában ledugózták. De ugyanúgy jelzi a hibát, ugyanúgy leszabályoz a motor, szervízüzemmódba teszi. Tudna valaki segíteni, hogy mit lehet csinálni, hogy legalább a cseréig mi a megoldás, hogy normálisan lehessen használni a kocsit?

 

Köszönöm előre is válaszotokat, már nem tudom mit csináljak.

 

üdv.: petyka82

Kunci77 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 518

Üdv!

 

Nekem 2001-es Astra G (kombi) -m van ugyan ez a helyzet. Fogalmam sincs honnan kerülhet oda víz. Végigtapogattam már mindent de a box-nál és a pedáloknál csont száraz minden "csak" az ülés előtt középen vizes. Fagyállós víznek tűnik. Szaga nincs ellenben tapintásra olyan mintha olajos víz lenne. (A kezem csúszik tőle mint a fene). A kiegyenlítő tartályból nem fogy vészesen a hűtőfolyadék, úgyhogy abszolút nem értem. Meg hát a hűtővíz mit keresne a sofőrülés előtt, hogy kerül oda a "semmiből"?

 

A küszöb takarót meg a kárpitot csak úgy lehetne elbontani ha kiszedem az ülést is amihez se szerszámom se kedvem nincs hacsak nem lesz muszáj.

Előzmény: tika43 (224)
Vakundok1111 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 517

Köszönöm a gyors reakciót.

Z14XE20EE3831

Az a "jó" benne, hogy csak annyit tudtak kiolvasni, hogy az 1-es henger nem ment. Ráadásul a check engine másnapra kialudt. Most pedig már nem is marad égve. Pihen fél percet, majd utána úgy indul és megy, mintha sosem lett volna semmi baja.

Előzmény: vwopel (516)
vwopel Creative Commons License 2012.01.09 0 0 516

motorkód?

ha visszaolvasol találsz választ, már ami az online hibafeltárást illeti

Előzmény: Vakundok1111 (515)
Vakundok1111 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 515

SEGÍTSÉG!!!

 

van egy 2004-es Opel Astra Classic II, 1.4-es autóm. Kezdetektől az enyém.

Pár éve jelentkezett a következő hiba. Télen, hideg és főként párás időben az elindulás után pár perccel, az 1-es henger leáll és kigyullad a check engine lámpa. Amikor először jelentkezett ez a hiba, rohantam vele a márkaszervízbe, ahol nem találtak semmit és ami legfurcsább, mikor újraindították, mind a 4 henger szépen ment. Azt mondták, ha megint jelentkezik, álljak félre, állítsam le a motort, várjak és utána minden o.k. lesz. Azt is montdták, hogy néha jkól hajtsam meg és pörgessem a motort, hadd égjen ki minden szutyok...

Ez kb. 3 éve tart. Minden nap legalább 100 km-t megyek vele, nem városi környezetben. Legutóbb elvittem szerelőhöz ismét, mert kicsit durvult a helyzet. Miután leállt az 1-es henger, alig tudtam újra indítani, csak köszörült. 5 napig volt náluk és végül arra jutottak, hogy a gyújtótrafó a hibás. Kicserélték, kipróbálták, azt mondták most már rendben van. Tévedtek.

Mi lehet a baj? Miért indul újra simán, mintha mi sem történt volna, ha várok max. 1 percet?

vwopel Creative Commons License 2012.01.04 0 0 514

Nem online probléma az biztos.

A rövid ,,bevásárló,, utak se használnak főleg ha van egr szelep is.

Vissza kel vinni,  ha könnyen lehet produkálni a hibát akkor egy próbakör és kész.

Van hibakód is amikor kigyullad a sárga , ki kell olvasni.

Az alapjárati motor lehet hibás, utángyártottaknál előfordul

 

Egr szelepet kell megnézni, és a légtömegmérőt.

Ezeket kilehet próbálni úgy is ha le van róla húzva a vezeték. Egyiket lehúzni és kipróbálni a kocsit javul, rosszabb, vagy nem változik semmit.

A sárga folyamatosan fog világítani de ezzel addig nem kell törődni.

Ezt Te is megtudod csinálni ha egy kicsit értesz hozzá.

Előzmény: Hannah68 (511)
Hannah68 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 513

X12XE1

Jahh és Corsa A van a forgalmiban:)

Előzmény: vwopel (512)
vwopel Creative Commons License 2012.01.03 0 0 512

motorkód

Előzmény: Hannah68 (511)
Hannah68 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 511

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni, mert már lassan az ingem-gatyám, és az összes idegszálam rámegy az autószerelők próbálkozásaira.

 

OPEL Corsa B 1999-es és fél éve nem tudják a hibát megoldani a szerelők.

 

Első hibaként a motor rángatózása volt a probléma, alapjárati motor csere történt, rángatózás megszünt, de az alaphiba ami a mai napig is fenn áll nem szünt meg. 50-60 km , 90-110 km között olyan, mintha beragadna a gázpedál hiába nyomom, lemegy 50-60 km között 40-km-re majd magához tér, és ismét megy, vagy vissza kell váltani. Ez az egyik hibajelenség, amivel még tudnék élni.

Miután az alapjárati motor cserélve lett (nem gyári,  utángyártottra), kb. 1-2 hónapra rá, a Tátrából lefelé önálló életre kelt a kocsi, és magától ment, akkor valami besült rajta egy panelen, (állítólag kicserélték 70ezerért-később kiderült, csak megforrasztották).

Ez a hiba, hogy önálló életet élt a kocsi, megszünt. A fenti hiba (km-es) nem.

Majd múlt héten egyszercsak piros lámpánál leállt a kocsi, 10 perc várakozás után beindult, ment kb. 1-2 km-t ismét leállt ismét várakozás, majd 5x-i próbálkozásánál végképp megadta magát, és nem indult be. Elvontatták a szervízbe. 

A hibakód olvasónál mindig alapjárati motor hibát jelzett ki, így nem tudtak vele mit kezdeni,de most végre kijelezte, hogy jeladó hiba.

Ok. gondoltam, na végre megszűnik a hiba, 36ezerét csere. Tegnap elhoztam szervízből. Hiba ismét fenn áll. Beragad a bizonyos km-nél, és fékezésnél ismét sárga lámpa kigyullad, visszaesik a fordulat, és le akar állni. Ha gyorsan benyomom a kuplungot és váltok egyet vissza életre kel.

Valakinek akinek sikerült hasonló hibát megoldani írjon légy szíves, mert lassan megőrülök. 60ezer km van a kocsiban, anyumtól kaptam, garázsban tartotta, csak vásárolni járt vele, tehát nem egy agyonstrapált autó.

Köszi előre is a segítséget.

Doni_99 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 510

Hali. Kösz a tippeket, sorra vesszük.
Sajnos eddig semmi javulás.

A szénné rohadt bilincs fogságából végül flexszel sikerült kiszabadítani a szűrőt.
Szerencsére le lehetett operálni a felxelés előtt az autóról a konzollal együtt.

 

Azóta kapott új gyújtáselosztót és trafó(?) kábelt, de semmi.

Holnap megy elektronyos szakemberhez.

Az elehet gond, hogy egy korábbi szerelő a 4 közül csak 2 gyertyakábelt cserélt le?

 

Köszönöm és BUÉK Mindenkinek!

D99

 

Előzmény: vwopel (507)
tszb Creative Commons License 2012.01.01 0 0 509

Őszintén szólva nem nagyon hallgatom a Bartókot, de éreztem, hogy keltek némi meglepetést. Köszönöm a segítséget.

Balázs

Előzmény: vwopel (508)
vwopel Creative Commons License 2011.12.29 0 0 508

ha tudom, hogy bartókot hallgatsz nem segítek:P ;)

Előzmény: tszb (504)
vwopel Creative Commons License 2011.12.29 0 0 507

A szűrőt nem tippelni kell hanem megnézni. Ha dzsuvás akkor csere.

Át kell vizsgálni mindent, szonda, egr, benzin nyomás, stb

Erre egy szaki a legalkalmasabb

Előzmény: Doni_99 (505)
Doni_99 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 506

Ja, még annyi adalékot az esethez, hogy olcsó kúton tankolt bele, ezt orvoslandó dyno tabbal etettem a csillagot, de (még) halottnak a csók szindróma esete áll fent...

Előzmény: Doni_99 (505)
Doni_99 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 505

Sziasztok!

 

Nálunk a 92-es 1,6-os Astránk csinálja azt, hogy először is erősen elkezdett gyengülni és kb. 10 litert fogyasztani (a korábbi 6 helyett) kb. 3 hónapja, most meg már ott tartunk, hogy lerobbantunk vele 2-szer.

Amit művel: kb. 20 percig jár a motor, aztán elkezd egyenetlenül járni a motor, kicsit be is remeg, mintha nem minden henger járna, nyeklik-nyaklik, aztán leáll, mintha nem kapna kakaót. Pár perc után újra indítható, de már hamarabb jelentkezik a K.O.

 

Először az üzemanyagszűrőre tippeltünk, de sztem ha az lenne rommá dugulva, akkor nem lehetne pár perc után újra indítani.

A sógornőmé az autó, már 4 gyertyacserén, gyújtáselosztó relé cserén és egy teljes generátorfelújításon van túl /a kocsi:)/, de egyre csak rosszabb.

 

BITTE HILFE!

 

 

Előzmény: norbi36 (492)
tszb Creative Commons License 2011.12.29 0 0 504

Köszi! Bejött. K. 10 percet kellett várni, aztán kérte a kódot és sikerült is neki megadni a rendes számsort. Újra dübörög a Bartók!

Balázs

Előzmény: vwopel (501)
Davidoff87 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 503

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem! Nem tudom álítani a fényszoró magasságát g astra angel eyes lámpa előre is köszönöm.

tszb Creative Commons License 2011.12.28 0 0 502

OK. Megpróbálom és holnap jelentek. Legrosszabb esetben akkor elfáradok egy Opel szervízbe. 3000 HUF-ot megér, csak én azt hittem klasszisokkal több.

Balázs

Előzmény: vwopel (501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!