Jó is, hogy figyeltél, mert amit ti Nagypapival előadtatok ott, komolyan kikezdte az egészségemet. Attól feltem egy idő után, hogy el fogok dőlni valamelyik kanyarban.:)))
Hajnalban a GMC-vel nem szabad sehova sem elindulni. Kb. a jogsiért folyó tanfolyam 2. óráján motoroznak ennyire szarul a delikvensek. Vagy elől kell menni, hogy ne lássa az ember.:)))
Ez nem új felfedezés. Néhány 6 szótagnál hosszabb tudományos kifejezés és az átlag user már nem ás le a gyökerekig, ahol általában valami komoly tévedés lapul. :))
A 160-as volt sok, csemmeg. Korosodunk vazze, nem vagyunk mi már olyan hamarik. Meg miért mi szívjunk, ha te cseszed el az időt a különféle üzemanyagok tesztelésével.:)))
Tudtam kamerázni, de csak keveset, mert a gyári akksi keveset bírja. Az általad adottat meg a gyári töltő nem tölti. Arra meg már nem volt idő, hogy beépítsem a kreálmányodat a motorba. De a következőre rendesen megoldom a feladatot.
Akkor tudom majd felrakni a videókat, ha megkapom Szepy gépéről. Oda lettek elmentve.
Csak azt az ijedt tekinteteket ne feledném, mikor kiderült az én útvonalam 2x km-rel hosszabb, mint a leggyorsabb DM GPS-én. Nagy szarban voltatok, ezért mondtam, hogy majd egyedül megcsinálom.:)
Csak ilyenkor az ember elgondolkodik, hogy ha ezek ennyire nem voltak igazak, akkor a többi beírásában mennyi a valóság? Mert olyan tuti biztosan mondja, hogy az ember néha nem is kétlkedik. Aztán tessék.
Végig azt lestem a tükörben, hogy Cé egyre jobban lemarad leghátul, ezért lassítottam mindig a kanyarok előtt annyira. :))) Nem akartam végleg elveszíteni szegényt, neki kellett volna elöl mennie. :))))
Szerintem Cét ne kérd fel tanúnak a vezetési stílusodat illetően.
Mi viszont bármikor tanúsíthatjuk, hogy a gyors közlekedés nagyon távol áll tőled - volt, hogy percekig 30 körül mentünk, hogy végre felbukkanjatok a tükörben. ;)
Ilyen sebességnél veszélyesek ezek a kanyarok, simán eldőlhet az ember... :)
Mi 1:02-kor értünk haza. Úgy volt, hogy Szadától még behozom a 2 percet és direktben 1-re otthon leszünk, de aztán erről Réka lebeszélt + egy vonatot is elkaptunk.
Erősen felül kell vizsgálnom, hogy a GPS mi alapján tervezi az érkezési időt, mert tartós valós 140 körül éppen csak tartottam a szintet, tankolásonként meg simán buktunk 15-20 percet. Nem hiszem, hogy a többség ennél lényegesen jobb átlagot hoz. :)
DM: neked könnyű, nem neked duruzsolta lefelé menet a füledbe a két férfias naked bike-os, hogy túl nagy nekik a 145-ös tempó... ;)
A topkitend most az, hogy a cikimód több hete foglalt, délutánra szóló jegyeinket leszarjuk, ha kedvünk szottyan estére még egy jó kis báránycombra kedvenc éttermünkben. Aztán foglalunk a másnap hajnalira újból, a bárányomb és egy jó vöröbor közül az étteremből, pár órára előre - természetesen szifonon! :-))))))
múlt héten egy béjemvé motor állt be a robesz mellé, és márkához kiss illetlen módon jött belőle Flo Rida vagy vmilyen uptodate disco sláger, már semmi se a régi
Na meg ugye még fél órát hallgattuk utána a sírását, hogy miért nem vettük fel videóra ahogy 10-el levágtatott innen a bontószökevényével ;) Annyi ideig csinálta ezt a képet a hegy mögé elbújva, hogy tényleg azt hittem, hogy a felette keringő keselyűk sasok mindjárt leszállnak lakmározni belőle ;)
mert ha igen, akkor hamar youtube-ra, amíg ti holmi kompokra lődöztétek a pénz, mi beinvesztáltunk egy haldokló rendszerre: tegnap bekonfigoltam a routerre a plazmát. jöhetnek HD-ben a szerpentinek. :)
Nem nagyon látom az endúrós terepet:) Ez egy jó minőségű javított talajút, tán még az M3-as is elmenne. Mondjuk a topik élversenyzői mellett lehet, h endurókiráélynak érezhetted magad még egy R1-el is, de ez nem a te dicsőséged, hanem a többiek szégyene :)))