Sziasztok! Most próbáltam beindítani a motort,de nem sikerült! Levegő állító csavart állítgattam,de semmi.. Szikra van! Egy két hetes motornál mit érdemes ilyenkor megnézni?
Valamelyik gyujtás elekronikán szokott lenni 2db szürke vezezèk ami ha össze van dugva akkor szabályozza a fordulatot ha szèthúzod akkor engedi kipörögni a motort. Viszont van olyan fajta amin csak úgy tudod megszüntetni ezt a tiltást hogy leveszed a gyujtás elektronikát ès raksz rá egy kínai quadèt vagy pitbikeèt.
A napokban vettem egy z-tech 35 robbanómotoros kerékpárt és lenne felétek egy kérdésem.Elektronikus fojtást hol találom meg rajta,vagyis hogy van lefolytva.Ki tudom-e iktatni?
Mióta elhoztam a szervízből az enyém sem megy úgy ahogy ment indulásnál joformán csak hörög,rákérdeztem mi a f...szt állítottak rajta aztmondták a levegőn állítottak csak,na most van 3 csavar 1 nagyobb kicsit jobbra és egy kicsi balra közvetlen mellette + 1 alúl az valami leereyztő csavar,a levegőn állítottam befele tekerve kicsit jobb lett de most is hörög a kis csavart nembántottam.
Valaki tudja esetleg akinek ilyen gépe van hogy a tengelyen a szabadonfutó előtt vagy mögötte kell e lenni valami távtartónak mert ezen nem vólt semmi ide oda csúszkált a szabadonfutó a tengelyen a zégergyűrűig az alátétet én tettem rá
No hát a fejlemény a következő...nem csapágyas a motor és a fesszabályzót se kell cserélni viszont a kislánckerék lötyögős golyózni kell.Elvittem szervízbe Szegeden első ránézésre megállapították hogy ez egy hulladék....már akkor legszivesebben kifordúltam vólna de mivel nem tudtam máshová vinni így otthagytam,másnap elhoztam úgy eltekergették a karbit hogy alig bírtam hazajönni vele csak hörgött,na ennyit a Szegedi szerelőkről...
Tényleg elég nehéz belőni a karbit, de meghozza az eredményt, az úszó úgy álljon mint ahogy lefotóztam, a súbertű rovátkán(középsőn vokt gyárilag), meg a eeverék és alapjárat csavaron már csak idő kérdése belőni. Az alapjárattól nem kell félni ha magasnak tűnik, 4 ütemű motor, sok helyen olvasható a blokk leírásaiban hogy 1500-1700 körül normális. Nekem is jobban tetszik, ha "pötyög", de onnan meg nem harap, ha viszont az előírt van megadva neki akkor szivatóval hidegen indítva is gázadás nélkül jár míg melegszik kicsit, melegen meg nem ingadozik az alapjárat, nem akar lefulladni megálláskor a motor. A töltés feszültsége nálam is 14.8-14.9 V, szerintem még belefér a normál tartományba.
Èrtem köszönöm a válaszod. Egyèbkènt a motort most újítottam fel szòval azt tudom hogy nem kopott valamint nem szív falsot. Majd a karbit azèrt átnèzem mert nekem az a bajom vele igazábol hogy kicsit magas az alapjárat ès lejjebb nem tudom venni valamint ha nagyon hirtelen gázt adok kicsit befullad olyan mint ha keveset kapna.
Én oda írtam,hogy milyen fajta a karburátor és úgy láttam,hogy a tied nem ugyan az de lehet,hogy a motor is csak hasonló.Ha valakinek olyan a járgánya mint az enyém akkor nagy valószínűséggel azzal a karburátor beállítással amit leírtam hidegben is indul.Feltéve ha más baja nincs.Egyébként ha már idősebb illetve kopottabb a motor akkor valószínűleg valamelyest módosítani kell az állításon.Kicsit szarakodós mire a legjobb beállítás összejön.Amúgy Mnagy régebben írta,hogy ha az üzemanyag szint nem megfelelő addig hiába állítunk a csavarokon nem lesz jó előbb azt kell beállítani.No persze átjárhatónak kell lenni a fúvókáknak ne legyen fals levegő.Úgy,hogy elég összetett dolog az utolsó mozzanatok a csavarok tekergetése.