Keresés

Részletes keresés

Szatek1990 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 1994

Bocsánat, Kép lemaradt.

Szatek1990 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 1993

Erről a típusról lenne szó. 

hosax Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1992

Neked is azt tudom mondani,hogy tegyél föl képet a gépről és utána tuti,hogy képpel tudnak segíteni a bajodon.

Előzmény: HPál.03 (1986)
hosax Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1991

Képet tegyél föl mert Z Tech-35-ből is van több évjárat. Úgy jobban tudnak segíteni.

Előzmény: Szatek1990 (1990)
Szatek1990 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1990

Ztech 35 tipus

Szatek1990 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1989

Sziasztok! Most próbáltam beindítani a motort,de nem sikerült! Levegő állító csavart állítgattam,de semmi.. Szikra van! Egy két hetes motornál mit érdemes ilyenkor megnézni? 

 

HPál.03 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1988

Köszi a segítséget!

Előzmény: infernus24 (1987)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 1987

Valamelyik gyujtás elekronikán szokott lenni 2db szürke vezezèk ami ha össze van dugva akkor szabályozza a fordulatot ha szèthúzod akkor engedi kipörögni a motort. Viszont van olyan fajta amin csak úgy tudod megszüntetni ezt a tiltást hogy leveszed a gyujtás elektronikát ès raksz rá egy kínai quadèt vagy pitbikeèt.

Előzmény: HPál.03 (1986)
HPál.03 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 1986

Sziasztok.

A napokban vettem egy z-tech 35 robbanómotoros kerékpárt és lenne felétek egy kérdésem.Elektronikus fojtást hol találom meg rajta,vagyis hogy van lefolytva.Ki tudom-e iktatni?

kovari1966 Creative Commons License 2016.12.11 0 0 1985

Igen a hátsó racsnis

Előzmény: infernus24 (1984)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 1984

Akkor neked a hátsó racsnis? Mert olyat még nem láttam amelyiken mindkettő fix gyárilag.

Előzmény: kovari1966 (1983)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 1983

Ilyen a kis fogaskerék  a motoron,kicsit előrébb húztuk két zéger közé most jól áll nem lötyög nem csúszkál,a karbin is lett állítva hát nem az igazi

hosax Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1982

Bocs de elírtam nálam is a bal a keverék a jobb pedig az alapjárati csavar.De a beállítása úgy van ahogy írtam.

Előzmény: imre padar (1979)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1981

Mióta elhoztam a szervízből az enyém sem megy úgy ahogy ment indulásnál joformán csak hörög,rákérdeztem mi a f...szt állítottak rajta aztmondták a levegőn állítottak csak,na most van 3 csavar 1 nagyobb kicsit jobbra és egy kicsi balra közvetlen mellette + 1 alúl az valami leereyztő csavar,a levegőn állítottam befele tekerve kicsit jobb lett de most is hörög a kis csavart nembántottam.

Előzmény: imre padar (1979)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1980

Ezen nem volt zéger csak kívűl holnap kezelésbe vesszük

Előzmény: imre padar (1978)
imre padar Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1979

Egyenlőre nem birok képet a karbirol felrakni.

A keverő csavar az amelyiken nincs rugó.

Amelyik csavaron van rugó,az az alajárat beállító csavar.

Nekem a bal oldali a keverő csavar a karbin.

Az van kettő teljes menetre kicsavarva,ha kintebb tekered,akkor már fullad a motor lefele.

Szívatóval gázadás nélkül,egyböl indul,persze egy kicsivel magasabbra van állítva az alapjárat.

Ma is mentem vele egyhuzamba 40km.távot,50kmh körül átlagba.

Előzmény: hosax (1963)
imre padar Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1978

Belöl is meg kivül is zégergyürűnek kell lenni.Kotyanás max 1-3mm csak a szabadonfutós kisfogaskeréknek.

 

Előzmény: kovari1966 (1977)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1977

Na majd holnap  már nem lesz csúszka a tengelyen 😁 

Előzmény: infernus24 (1976)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1976

Azt nem tudom hogy hány centi de van csúszása

Előzmény: kovari1966 (1975)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1975

Kb 2 centis csúszása van a tengelyen gyárilag? 

Előzmény: infernus24 (1974)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1974

Èn amelyikkel találkoztam szinte mind ilyen volt. Szerintem az az alátèt jó ötlet

Előzmény: kovari1966 (1972)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1973

Na majd akkor szét szedem a karbit. Egyebkènt azèrt akarom lejjebb venni az alapjáratot hogy a kuplungot ne gyilkolja

Előzmény: jaklac (1968)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1972

Kép lemaradt 

kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1971

Valaki tudja esetleg akinek ilyen gépe van hogy a tengelyen a szabadonfutó előtt vagy mögötte  kell e lenni valami távtartónak mert ezen nem vólt semmi ide oda csúszkált a szabadonfutó a tengelyen a zégergyűrűig az alátétet én tettem rá

Előzmény: kovari1966 (1970)
kovari1966 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 1970

No hát a fejlemény a következő...nem csapágyas a motor és a fesszabályzót se kell cserélni viszont a kislánckerék lötyögős golyózni kell.Elvittem szervízbe Szegeden első ránézésre megállapították hogy ez egy hulladék....már akkor legszivesebben kifordúltam vólna de mivel nem tudtam máshová vinni így otthagytam,másnap elhoztam úgy eltekergették a karbit hogy alig bírtam hazajönni vele csak hörgött,na ennyit a Szegedi szerelőkről...

 

Előzmény: kovari1966 (1957)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.08 0 0 1969

Felkapcsolt világítással amit amúgy is illik használni, már normális a töltés.

A "gyári" akku 1 évet bírt :-(

Előzmény: jaklac (1968)
jaklac Creative Commons License 2016.12.08 0 0 1968

Tényleg elég nehéz belőni a karbit, de meghozza az eredményt, az úszó úgy álljon mint ahogy lefotóztam, a súbertű rovátkán(középsőn vokt gyárilag), meg a eeverék és alapjárat csavaron már csak idő kérdése belőni. Az alapjárattól nem kell félni ha magasnak tűnik, 4 ütemű motor, sok helyen olvasható a blokk leírásaiban hogy 1500-1700 körül normális. Nekem is jobban tetszik, ha "pötyög", de onnan meg nem harap, ha viszont az előírt van megadva neki akkor szivatóval hidegen indítva is gázadás nélkül jár míg melegszik kicsit, melegen meg nem ingadozik az alapjárat, nem akar lefulladni megálláskor a motor. A töltés feszültsége nálam is 14.8-14.9 V, szerintem még belefér a normál tartományba. 

 

Előzmény: Mnagy (1967)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.08 0 0 1967

A hirtelen gázadásra megtorpanás a kicsi karbi miatt van.Vissza tekerve az oldalt " jaklac " is írt néhány okosságot.

Az alapjárati fúvókát nézd meg "lukas"-e nincs e eltömődve és az úszó szintet is állítsd be.

Előzmény: infernus24 (1966)
infernus24 Creative Commons License 2016.12.08 0 0 1966

Èrtem köszönöm a válaszod. Egyèbkènt a motort most újítottam fel szòval azt tudom hogy nem kopott valamint nem szív falsot. Majd a karbit azèrt átnèzem mert nekem az a bajom vele igazábol hogy kicsit magas az alapjárat ès lejjebb nem tudom venni valamint ha nagyon hirtelen gázt adok kicsit befullad olyan mint ha keveset kapna.

Előzmény: hosax (1965)
hosax Creative Commons License 2016.12.08 0 0 1965

Én oda írtam,hogy milyen fajta a karburátor és úgy láttam,hogy a tied nem ugyan az de lehet,hogy a motor is csak hasonló.Ha valakinek olyan a járgánya mint az enyém akkor nagy valószínűséggel azzal a karburátor beállítással amit leírtam  hidegben is indul.Feltéve ha más baja nincs.Egyébként ha már idősebb illetve kopottabb a motor akkor valószínűleg valamelyest módosítani kell az állításon.Kicsit szarakodós mire a legjobb beállítás összejön.Amúgy Mnagy régebben írta,hogy ha az üzemanyag szint nem megfelelő addig hiába állítunk a csavarokon nem lesz jó előbb azt kell beállítani.No persze átjárhatónak kell lenni a fúvókáknak ne legyen fals levegő.Úgy,hogy elég összetett dolog az utolsó mozzanatok a csavarok tekergetése.

Előzmény: infernus24 (1964)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!