Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84843

Érdekes ! Akkor az önindító bendiksze lehet, vagy a gyujtás kapcsoló ,mind kettőt vizsgáld át.

Előzmény: Mtz 550E (84838)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84842

Hali!

Akkor ami az önindítótól jön piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz abba a vezetékbe kellene betenni egy relét?

 

A képen a piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz!

A vastag kábel az aksitól jön!

A másik vékony kábel az hová megy?

 

Vagy szerinted vigyek két új kábelt és kössem be? Tudnál segiteni mit hova kell kötni?

Előzmény: MTZ Betyár (84841)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84841

Akkor ez megint gyújtáskapcsoló gyanús.

Nem bírja az a kapcsoló a behúzómágnes áramát!

Relé kell a rendszerbe, mert különben évente cserélgeted a gyújtáskapcsolót....

Előzmény: Mtz 550E (84838)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84840

Szép estét Kavicsos64!

 

Nem működik a védőreléd? 

Vagy, én úgy jártam, indítás után összeégett a behúzómágnesnél a főérintkező.

Szintén áramtalanító kinyomás volt a megoldás.

 

Védőrelé, csak a indítókapcsoló és az indító relé hibáját védi ki.

Előzmény: kavicsos64 (84837)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84839

Meg ne a kapcsoló égjen szét a behúzó mágnes áramfelvételétől. (30-40 A)

 

Szép estét kolléga rég beszéltünk. :-)

Előzmény: Törölt nick (84835)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84838

Nekem az önindítótól jövő 1-szál vezeték ami a gyújtáskapcsolóhoz megy ott nincs közte relé betéve ma néztem egyszálból megy a vezeték!

 

Piros vezeték megy a gyújtáskapcsolóhoz!

Előzmény: kavicsos64 (84837)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84837

Azért mert a relé nem húz be, és ez a gyújtás kapcsoló és az önindító között van. Az enyém legutóbb olyat művelt hogy járó motornál ráindított ,ijedtembe aszt se tudtam mit tegyek vele ,végül az áramtalanítót nyomtam ki .

Előzmény: Mtz 550E (84836)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84836

De mikor bentről indítva kattog kiszállok összezárom akkor is indul rendesen olyankor a relé is ki van iktatva mert direktbe indítom!

Nem lehet hogy a gyújtáskapcsoló oxidálódva van belül és nem mindig kap annyi áramot pedig 1 éve cseréltem benne!

 

Ha nyomógombot raknék bele szerintetek? Gyújtáskapcsolót meghagynám a gyújtást ráadni csak!

 

 

Előzmény: kavicsos64 (84833)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84835
Jó estét! Szerintem csak annyiért, hogy járó motornál ne tudjanak rá indítani.
Előzmény: kavicsos64 (84833)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84834

Köszönöm, meg találtam én eszt, csak nem tudok ezen nagyítani annyit, hogy lássam a világítás bekötését.

Előzmény: Törölt nick (84830)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84833

Indító relé keresd meg hol kattog és koppints rá néhányat és helyre jön. Egyébként hogy minek raktak bele ilyen alkatrészt nem tudom ,a zetorokon nincs és gombbal indulnak ,ha baj van nyomógombot kell cserélni és kész.

Előzmény: Mtz 550E (84831)
Rlevi. Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84832

helló

szerintem valahol a kapcsolótábla és az önindító között leesik a feszültség(vagy a kapcsolónak vagy a vezetéknek van baja,de érdemes megnézni az önindítónál és a kapcsolónál levő sarukat(esetleges kilazulás,elkopás végett))

most így hirtelen ennyi jutott eszembe de ha lenne efy feszültségmérőd akkor meg tudnád mérni hogy hol esik a villany le

Előzmény: Mtz 550E (84831)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84831

Hali!

Mi lehet a probléma ha bentről kulccsal indítom a gépet csak kattog de kintről összezárom indul rendesen?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 84830
Előzmény: kavicsos64 (84829)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84829

Helló mtz-sek! Nem lenne valakinek egy használható villamos kapcsolási rajza olyan kéne amin jól látható minden. De még ma kéne ,holnap szerelnem kéne egy 80 mtz.n a világítást ,valami szét égett rajta, előre is köszi!

Franky1985 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84828

tulajdonképp ezen gondolkoztam én is mikor az ember pótot vontat és az aszfalton fognia kell akkor ugyan ugy nem kapar a kerék.

Előzmény: Törölt nick (84827)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84827

Azzal mi a szitu aki kampón mindig csak egytengelyes eb s kocsit húz ? ;)

Én nem tartom valószínűleg hogy hamarabb kinyírod a kuplungot 

Előzmény: Franky1985 (84826)
Franky1985 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84826

Sziasztok  keréksúlyozással kapcsolatban kérdeznék ugyanis az egyik kollégám bogarat tett a fülembe ,hogy ha dupla súlyt teszek az mtz-re akkor kinyirom a kuplung tárcsát vele mert amikor fognia kell akkor nem fog kaparni hanem inkább a tárcsa szenved tőle.Vélemény?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 84825

Üdv!

 

Az lenne a kérdésem, hogy szívó mtz motornál mennyi az a kompresszió érték, ami indokolttá teszi a hüvely-dugó cserét? Könyvem nincs mtz-hez, ezért fordultam ide.

Állt a gép 18 órát, úgy mértük ezeket a kompresszió értékeket: 

A négy hengerben (4200 üzemórával):
22bar; 22,5bar; 27bar; 25bar

Adagoló és porlasztó felújítás után egyenetlen a motor járása. Minden fordulaton érezhető, hogy ugrál kicsit a fordulat. Ezért felelős lehet az, hogy van egy kis holtjátéka az adagoló fogaskerekének (kompresszor alatt), de szerintem a kompressziók eltérése is hozzájárul.

 

dracke Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84824

Sziasztok nincs valakinek valami használható Földbérleti szerződés mintája? mert amiket a neten találtam elég érdekessek,  Meg 2 öt találtam csak

 

zil-130 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84823

Üdv!Fontos,hogy mi lenne a zuzni való anyag.Lábon álló kukoricaszár,nád,gaz,vékonyabb bozót,akkor elég az egyszerűbb és olcsóbb függőleges tengelyű is.Ledőlt,letaposott anyagot viszont nem nagyon szereti,oda jobb a vizszintes tengelyű gép,ha elég egyenes a terep is hozzá.Bonyolultabb a vizszintes tengelyű gép,a sok kés miatt főleg,és nagyon fontos a kiegyensúlyozás,mert igen gyorsan forog a tengelye,és nagyon tud rázni,ha elveszik egy kés.Van hajlitott késű,van y-késű,meg kapa forma is,a zuzandó anyagtól függ.Nekem van magyar VZ-3 zuzó,hajlitott késekkel,ismerősnek ugyanez tipus,T-alaku késekkel.Jól dolgozik,de szereti az ezres kardánt,meg a terep jó sima legyen,mert ellenkező esetben képes átmenni rotakapába.Van egy kissebb,1.5-ös RZ-zuzóm,az is jó gép,álló anyagban jól dolgozik,sok egyenetlen terep van,ahol a nagy bajban lenne,oda jó ez a kicsi zuzó is.Mostanában nagy divat a mulcsozás,oda talán jobb a vizszintes,viszont kicsit lassabban tudsz menni vele,mint az RZ-vel.Akadós terepre,viszont az RZ-t inkább ne,ha lehet,görbűlt már el tengelye,pedig nem vékony vasból van.Mivel ötvenes géped van,akkor fontos,hogy passzoljon a kardán fordulat is,mivel annál csak öthatvan van,és mint irtam,néha az kevés ,kellene a gyorsabb kardán fordulat/pl az eredeti VZ-3 gépnél/.

Előzmény: DarkMan7203 (84821)
mtz1221 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84822

A vizszintes legalább 3x jobb,de amiket te linkeltél nem tetszenek.Minél nagyobb hely legyen A tengely körül meg a mezgazdaságra L alaku kések legyenek rajta.http://www.kupujemprodajem.com/Tarup-cetvororedni-14247495-oglas.htm?filter_id=1020535

Előzmény: DarkMan7203 (84821)
DarkMan7203 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84821

Sziasztok. Szárzúzó vásárlásán gondolkodom, de nemtudok dönteni... Első kérdésem, hogy függőleges vagy vízszintes tengelyűt kellene inkább, és miért? Az ismerősök inkább a vízszintes tengelyűt favorizálják, de nemtudom hogy jobb-e annyival amennyivel drágább is... Közben nézegettem két zúzót, de nemtudom melyiket kellene, vagy hogy jó-e bármelyik is valamennyire...Persze ha valaki tud olyat linkelni amire ő aztmondja hogy jó, és megfizethető is, azt szivesen fogadom. 50-es Mtz-hez kellene. Tehát itt a kettő amit néztem:

1: http://olx.hu/hirdetes/szarzuzo-vizszintes-tengelyu-160-as-kalapacsos-ID2gRsF.html#8ab9815580 Ezt egy ismerősöm árulja. Viszont nemnagyon akar engedni az árából, és nem igazán tűnnek túl erősnek a kalapácsai...

2: http://www.jofogas.hu/csongrad/Szarzuzo_mulcsuzo_17604870.htm Ez kicsit messzebb van (Miskolc mellett lakom) de a kalapácsok jobbnak tűnnek..

Válaszokat, segítségeket előre is köszönöm! :)

Q-pec Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84820

Értem, köszi az infót! Nem lenne jó, ha lekapná :-/

Ha nem a kupak, akkor jövőre csinálok egy totál hüvelyezést, idén még talán kibírja azt a kb 50-100 üzemórát amit mennie kell.

Előzmény: Törölt nick (84816)
Gyalogakác Creative Commons License 2014.07.26 0 0 84819

Balatoni rózsa UT 2-es vetőnek való krumplim lesz eladó a nálam szokott minőségben. Még 2x elvethető. Akár oda is szállítom üzemanyag árban. Akit érdekel privátban írjon! 

És köszönöm a linkeket, ilyesmikre gondoltam a fene enné meg a sok silány alkatrészt...:o)

GABI033 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 84818

Hát nem akarok beszélni,hogy az mtzvel is huzod az ekét 30cm mélyen és mégis birja a trakesz,akkor miért nem bir egy db vagy 3db fát kihuzni ,azzal nem megy tönkre a gép ,lehet ,hogy hivok egy két gépest és kihuzzuk,ugyis igérték egy ötvenes meg egy 82es és gyerünk ,ugy már nem kapar el ha 3 gép huzza egyszerre egy kemény fát!

Előzmény: ferri72 (84787)
GABI033 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 84817

Sziasztok lenne egy pár kérdésem!

1 lucerna Széna van nekem levágva,milyen árban bálázzák be,mind kocka mind gurigában( Kör)?

2 Szalma hogy bálázzák a kör bálát és hogy ,milyen árban lehet adni?

Köszönöm a választ

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.25 0 0 84816

Ha megcsinálod megúszhatod hüvely dugó . Ha reped és lekapja a hüvelyt akkor könnyen főtengely és hajtókar csere lehet . Nem beszélve arról hogy minden megtelik fém forgáccsal. Ha repedt könnyen összetörhet és akkor visz mindent. 

Előzmény: Q-pec (84815)
Q-pec Creative Commons License 2014.07.25 0 0 84815

Értem!!

Talán a zárókupak, de ha mégse, akkor lehet így használni a gépet huzamosabb ideig? Mármint hüvelyrepedéssel.

A szerelő mindig azt mondja, hogy: mennyé' vele amíg megy!!

 

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.07.25 0 0 84814

Akác úr, próbáld meg a W50-es IFA testkapcsolót. (az 4 csavaros)

Lehetőleg eredeti DDR-t. Széles réz érintkezők vannak benne.

Ha egyik híd esetleg besz@rik, átteszed a másik két csavarra a kábeleket és mehet tovább a menet. Dupla élettartam. :D

Vagy, azt is lehetne, hogy párhuzamosan mindkét érintkezőjén átvinni az áramot.

Azt tuti úgy nem égne be egyhamar.

 

 

Előzmény: Gyalogakác (84784)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!