A monacoi strandos flame-showt egyértelműen Bálna vitte el. :))
Azt érdekes módon nem emlegeted, hogy dh saját bevallása szerint több szezonon keresztül siklóernyőzött a monte carloi(!) strandon (mint kiderült Antera is leszállt ott), aztán Bálna kiguglimapezte, hogy ugyanattól a határtól nagyjából ugyanannyira van. Csak épp a városhatáron kívül, ők a másik irányba tévedtek. Tehát legalább hárman nem tudtuk a topkiról, hol van a városhatár. Te viszont igen, ez kétségkívül dícséretes. Sőt még a Bentley/Ferrari szalonhoz képest is pozícionáltad több hozzászólásodban (bár ennek nem tudom mi a jelentősége).
A szlovén autópálya témához: nem tudom, a szövegértéssel és a településnevekkel miért állsz hadilábon, elhangzott többször is, de lassítva betűzöm: V i l l a c h és A r n o l d s t e i n szerepelt célpontként. Erről a viszonylatról volt szó, nem másról.
Baszki, ha megrendeznék a Magyar Nemzeti Önmarketing Bajnokságot, valszeg nem férnék be az első tízmillióba...
Minden erőmmel azon vagyok, hogy ilyen kiba##&>@#&>tt egyterű világ tévedéseivel ne azonosíthassanak, aztán azt érem el lassan, hogy mindenkinek minden ilyen szarról mégis én jutok az eszébe, wazz... :-)))))))))))))))))
Minek oda térkép? :) Az ótópálya tök egyenes (megint csak te tévedtél el rajta;) aztán eccercsak ki van írva, hogy Koper :) Hol van itt a bonyolultság? ;)
A Császárral mi GPS és térkép nélkül pikk-pakk eljutottunk Pisa-ba ;)
Mondjuk az vicces volt, hogy ott beírta a Szifonba a szálloda címét majd betette a tanktáskája térképzsebébe, hogy oda navigáljon minket, de a G szenzor miatt össze-vissza elforgott a telón a kép :D Amikor oda érve ezt elmondta, egyből megértettem, hogy miért "csiga vonalban" egyre kisebb háztömböket megkerülve értünk a szállodához :DDD
Hát az egy fincsi kis racsing volt! :D Pont elég volt a 71 lóerő :D Egy 100+ lóerős motorral szerintem előbb-utóbb bele robbantam volna valamelyik kanyarban a sziklába vagy a kis kőfalat áttörve leestem volna a szakadékba :) Amikor pár napra rá ugyan arra mentünk csak visszafelé, már nem is adta magát annyira az a szakasz, hogy nem volt a seggemben a Rönyós :D
Ha elől megy, akkor kapaszkodhatunk. Egy ideig nem felejtem el a racsinját a sziklafal és a korlát között az egysávos úton a helyi Meganos ellen. Ahogy ott ment, elég sokan felköthetnék a gatyájukat, ha tartani akarnák. Én megmondom őszintén azt hittem útban lesz az autósnak, és nagyon meglepődtem amikor egyre nőtt az előnye. Pedig a Megane-os nem akkor volt ott először az tuti, ahogy kihasználta az út szélességét. 2-2 centit hagyva a kocsi és a fal között.
Vicces, mert az előző simán beragadt és amikor ránéztem nemrég, azt láttam, hogy nem ment el... Jó, hogy minden előtt másolom a szöveget, így beillesztettem újból.
Szerintem Cét ne kérd fel tanúnak a vezetési stílusodat illetően.
Mi viszont bármikor tanúsíthatjuk, hogy a gyors közlekedés nagyon távol áll tőled - volt, hogy percekig 30 körül mentünk, hogy végre felbukkanjatok a tükörben. ;)
Ilyen sebességnél veszélyesek ezek a kanyarok, simán eldőlhet az ember... :)
Jó is, hogy figyeltél, mert amit ti Nagypapival előadtatok ott, komolyan kikezdte az egészségemet. Attól feltem egy idő után, hogy el fogok dőlni valamelyik kanyarban.:)))
Hajnalban a GMC-vel nem szabad sehova sem elindulni. Kb. a jogsiért folyó tanfolyam 2. óráján motoroznak ennyire szarul a delikvensek. Vagy elől kell menni, hogy ne lássa az ember.:)))
Ez nem új felfedezés. Néhány 6 szótagnál hosszabb tudományos kifejezés és az átlag user már nem ás le a gyökerekig, ahol általában valami komoly tévedés lapul. :))
A 160-as volt sok, csemmeg. Korosodunk vazze, nem vagyunk mi már olyan hamarik. Meg miért mi szívjunk, ha te cseszed el az időt a különféle üzemanyagok tesztelésével.:)))
Tudtam kamerázni, de csak keveset, mert a gyári akksi keveset bírja. Az általad adottat meg a gyári töltő nem tölti. Arra meg már nem volt idő, hogy beépítsem a kreálmányodat a motorba. De a következőre rendesen megoldom a feladatot.
Akkor tudom majd felrakni a videókat, ha megkapom Szepy gépéről. Oda lettek elmentve.
Csak azt az ijedt tekinteteket ne feledném, mikor kiderült az én útvonalam 2x km-rel hosszabb, mint a leggyorsabb DM GPS-én. Nagy szarban voltatok, ezért mondtam, hogy majd egyedül megcsinálom.:)
Csak ilyenkor az ember elgondolkodik, hogy ha ezek ennyire nem voltak igazak, akkor a többi beírásában mennyi a valóság? Mert olyan tuti biztosan mondja, hogy az ember néha nem is kétlkedik. Aztán tessék.
Végig azt lestem a tükörben, hogy Cé egyre jobban lemarad leghátul, ezért lassítottam mindig a kanyarok előtt annyira. :))) Nem akartam végleg elveszíteni szegényt, neki kellett volna elöl mennie. :))))
Szerintem Cét ne kérd fel tanúnak a vezetési stílusodat illetően.
Mi viszont bármikor tanúsíthatjuk, hogy a gyors közlekedés nagyon távol áll tőled - volt, hogy percekig 30 körül mentünk, hogy végre felbukkanjatok a tükörben. ;)
Ilyen sebességnél veszélyesek ezek a kanyarok, simán eldőlhet az ember... :)