Na most én is tanácstalan vagyok. Tavaly feltöltettem a klímát, de kb. 1 hét múlva el is szökött a gáz a betöltő szelepnél. Most, 1,5 hete kicseréltettem a szelepet, feltöltötték, megnézték, hogy csökken-e a nyomás (elvileg nem) és megnézték szivárgásjelző spray-vel is. Minden rendben volt. Örültem, hogy tökély a klíma. Jól is működött, egészen tegnapig...
Most, ha kikapcsolom vagy elindítom a klímát, ismét egy csapágyas, szuszogó hangot hallok pár másodpercig. Gondolom megint el fog tűnni belőle a gáz... :(((
Bár a tél folyamán komoly esélyekkel pályázik rá az autó, hogy kap egy 1.7 isuzu-t, és úgy látom neten, hogy senki nem csinált még ilyen cabrio F Astra-t.. Hivatalosan, lepapírozott lesz.. Ráadásul ha sikerül, akkor még 2 fog készülni belőle 2013 nyárra.. :P
Nekem a cabrio csinálta egyszer, hogy el kezdett ugrálni az alapjárat, majd megállt, alig indult, csak gázzal, aztán megint ugrált, és utána helyrejött.. Ez is alapjárati motor szerencsétlenkedése lehetett? Azóta sosem csinálta.. Néztem azt a folytószelepet, vagy mit, de teljesen tiszta
Álló helyzetben végtelen a pillanatnyi fogyasztás l/100km-ben, ezért vált át olyankor l/h-ra. Ha nemrég nulláztad az átlagot simán lehet 38l/h még több is. Ha gurulsz szépen vissza fog esni normális értékekre.
Egy olyan probléma van az autómmal, 1,6-os B2 vectra hogy hideg inditásnál ingadozik az alapjárat,és menet közbeni sebesség váltásnál nem esik vissza a fordulat,de csak addig csinálja amig bemelegszik utánna már jó minden. Ha valaki tud rá valami megoldást irjon.. Előre is köszönöm..
Kezdek megőrülni :) Nektek ha van fedélzeti computer a kocsiban, az átlag fogyasztást mennyire befolyásolja az álló helyzetben alapjárat? mert tegnap kb 10 percig álltam alapjáraton, a pillanatnyi fogyasztás a szokott asszem 1 liter/h t mutatatt , viszont utána az átlag fogyasztás 38 lieteren állt :( Miután elindultam lejebb ment, de szerintem ez sem normális :( HOgy lehet kiszűrni, hogy ez minek a hibája?
Mindig elszarakodok ilyesmikkel.. :) Mercin egy csomó apróság volt, szerintem több hónapig is azzal foglalkoztam, ha épp ráértem.. :) Elkérnének ilyen aprsóságokért több ezret.. Ha meg időm van, minek.. :)
Gratula! Milyen jó érzés ilyenkor, hogy végre megszűnt a probléma! :) Az meg külön jó érzéssel tölti el az embert, hogy saját maga jött rá és oldotta meg a problémát! :)
Na, nem is jutottam el a tankban lévő szűrő kipucolásáig.. Levettem a repedezett csövem, belefújtam, és hát, szakadt volt.. :) Ott eresztette le a nyomást.. Kicseréltem azt, meg a gázolajszűrőt, makulátlanul indul..
Itt a kép, nem is látszik annyira a repedés, de mégis elég volt ehhez..
Ha cserélek műszerfal egységet, a km óra számlálója mit fog mutatni? A régi, vagy az új óráét? Ha az új szerinti km lesz benne, ki lehet e cserélni csak kijelző részét a régire,
De befejeztem a héten a melót, már hül a kocsi, mindjárt cserélem a szűrőt, pucolom a tank szűrőjét.. Meg van egy cső az adagoló előtt, ami olyan macskás, hogy csoda, nem folyik a gázolaj rajta, kicserélem azt is.. Kiváncsi leszek
Nem tudom melyik henger az, vagy hogy ugyanaz a henger-e.. De nehezen indul a kocsi.. Van, mikor olyan, mintha kettővel indulna.. :) De utána ha megy, akkor olyan mint egy isuzu vectra, nem lomhább, nem füstöl, nem eszik olajat..
Valami gond azzal a hengerrel lehet, ami nem indul, csak nehezen. Vagy az izzítása, vagy a befecskendezése, vagy a kompressziója rossz. Ha eleresztené a gázolajat, akkor minden henger nehezen indulna.