Mindenesetre a gyári relatív összetett hajlítási munkákat igényel, mert több helyre is csatlakozik, viszont bitang erős, huszon kilókat szoktam vinni, és azon aggódtam már, hogy a monolockos doboz bírja-e, de a vasban biztos vagyok. :-) Dinnyét is úgy szoktam venni, hogy belepróbálom vásárlás előtt a dobozba (ezen jókat szoktak mosolyogni az árusok), és a jó alakúból majd 20 kilós belefér a dobozomba. :-)
Jártam egy hetet az új Innovával, és tök érdekes mennyivel puhább a rugózása, főleg hátul. Valamint hosszabb is a rugó kirugózva, az újabb kerekei majdnem leérnek középsztenderen, a "régi" kerekeinél már van vagy 3 centi. A rugóstag menetszáma, az rugóanyag átmérője azonos, ez nem is csoda, cikkszám szerint azonos a kettő. De menetben a különbség óriási. Nyilván idővel összeül a rugó, gondolom jobban dolgozik a progresszív része, de akkor sem értem teljesen, hogy a 80.000 km-el többet futott rugózása miért keményebb. :-)
Én egy robogóbontós ismerőstől vettem egy nagyjából jónak tűnő konzolt, aztán egy lakatos haver áthegesztette a füleket rajta, végül kapott egy matt fekete festést. Így kevesebb, mint tíz Mátyás királyból megvolt a kiwire a tartó. (Gyári sajnos nem volt elérhető hozzá)
Persze hogy sok, 300e nem kevés pénz. Csak hát sajnos nincs más, pedig a világ legnagyobb darabszámban gyártott motorja, ennek ellenére hozzánk mégis csak a szoci vackok jutottak el. Most meg az olasz bontószökevények, amiket ott kidobnak.
Amúgy injektoros CUB-ot be lehet vállalni? Vagy inkább a karbis? Az a baj vidéken lakom, ha bármi van itt nincs minden sarkon szerelő :).
Illetve még annyi hogy a 3 és 4 sebességes esetén a végáttétel változatlan csak beszúrtak egy köztes fokozatot, vagy a 4. sebesség áttétele is változik?
azert mert egy simot 100e-ert hirdetnek meg nem jelenti azt hogy jobb lesz mint 20-30 eve, amikor tizedet se erte (no meg hirdetni lehet, kerdes talal e ra madarat).
most is van aki mz-vel nosztalgiazik mer az meg hogy meg volt csinalva abban volt anyag es hasonlo baromsagok. de ilyenkor mindig azt mondom hogy ingyen se kene, orulok hogy mar kivesztek es nem kell azzal xarakodni, naponta gyertay smirglizni, olajat pancsolni karbit piszkalni es tarsai. ma mar megvehetunk normalis dolgokat is.
no meg hogy 300e egy 50ccm-es mociert kinek sok kinek keves az viszonylagos, nekem eleg sok :)
Arra gondolsz aki közel 300ért hirdeti őket? Képek alapján nagyon szép állapotban vannak, illetve elvileg házhoz is viszi.
Ha azt nézzük hogy lassan a rom Simsonok is már majdnem 100ért mennek, akkor ez nem olyan sok. Viszont másik oldalról már ennyiért lehet kapni 125-ös papiros gépeket is.
nem olyan ritka, jofogason volt nemreg jopar darab, valaki hordja be oket. igaz ha aranybol ontenek a vazat meg az is olcsobb lenne mint amennyit ker ertuk ;)
Üdv! Komoly olajszűrő nincs benne, csak egy szita. Vannak alkatrészek az oemparts.hu-n, de nem gombokért. Izzó, légszűrő, olaj, gyertya van mindenhol. Ha nem túl leharcolt a gép, akkor más nem is kell. Max. ebay... :-)
Idehaza az 50es CUB-hoz lehet kapni motorikus (henger, dugattyúszett, főtengely, stb.) alkatrészeket valahol? Vagy pl. olyan egyszerű dolgot mint az olajszűrő.
Tudom nem egy javítgatós típus, de azért az alkatrész utánpótlással is számolni szoktam vásárlás előtt.
F15-ös Malagutim volt, az elég volt erre teljes mértékben. Letettem a motorjogsit, és vettem egy Atlantic 500-at meg egy SST 350-et. Amire használok motort arra az atlantic túl nagy, az SST pedig túl öreg. Ha elbír, és tud menni 50-el az már elég lenne, nem vagyok egy száguldozós típus. Ezek szerint nem egy babetta, vagy choinori méretű motor :)
nem a kuporgas lesz a bajod hanem a loerok, vagyis azok hianya. 50-es 4t az ekkora tomeget nehezen visz, plane ha forgalom van es tolnak a lampatol vagy egyenesebb uton.
egyebkent sztem a nagy cub az emberi meretu, nyilvan egy 2m-es embernek minden otvenes kicsi de azert nem veszes, probalj ki egyet, a red-ben talan ra is lehet ulni.
Tudom, hogy nem teljesen vág a topik témájába, de talán tud itt valaki segíteni. Szeretnék vásárolni egy Honda Super Cubot, esetleg tud valaki valami típushibát írni, 120kg vagyok és 196 cm magas. Mennyire lesz ez kuporgós, szerintetek? Boltba-munkába járós motornak kellene a napi táv maximum 10-12 km.
Én se akarok mindig leszállni, de 130 km-enként tankolni kell. A tempóm 80 km/h, és az már "erős" fogyasztással jár. Kamiont pont nem tudok vele előzni, cserébe kicsi a tank.
Ha tudná a 90-100 utazót és kétszer ekkora lenne a tankja, tényleg profi lenne.
A mai napon tulajdonos a lettem egy 2006-os megkímélt Innovának. Gyari kulcsok User Manual...stb
Ez a 6. Motor a garazsban minden féle egykerekező gépek (400-as), és rakéták (1200-as) között. Mondhatom, hogy ez a jópofa tradicionális gyartmány viszi el a "kedvenc" kategoriat a többi közül.
Ebben pont annyi van, amennyit jó kimotorozni...
HA nem lenne a többi motorom nem lenne olyan szép állapotu, és veteran korú, mint amilyen, akkor megvállék mindtöl és maradna ez a kis piros ékszer.
Ledes izzókról sok rosszat hallani. Nem pontszerű a fényforrás, mint egy hagyományos izzónál, emiatt nem úgy dolgozik együtt az izzóhoz tervezett tükörrel és a búra bordázatával.
Régebbi motoromban 2 db 21/5W-os ledes rázódott szét, a nehéz ledes fej kiesett a foglalatból.
Pár hete lecseréltem a még gyári, 11.-ik taposó évét, de még működő fényszóró izzót az előírt 30 wattos helyett 40/45 wattosra. Ég és föld a különbség fényerőben. Lépjétek meg nyugodtan - bírja a rendszer. A kínai oldalról rendeltem ledes izzót - kíváncsi vagyok az milyen lesz.
Nem bont valaki Innovát ? Kellene nekem egy műanyag, az a kormány takaró, ami a műszerfalat is tartja. A régi Innován csúnyán elrepedt, ha lenne valakinek érdekelne.