Német IR, München és környéke ARRIVA Taurus vadászat, ALEX Herkulesek, esetleg történelmi látványosággként Berchtesgaden, Hitler egykori sasfészkének megtekintése, csodálkozás a panorámában:) Meg egy ÖBB InterRailt még mindenképp akarok. Svájc sem lenne rossz, de majd a pénz beszél...
Hát lesz egy Luxemburg, OFF járművel oda-vissza, ON vonatkozásban pedig szeretnék onnan kiruccanni egy napra Brüsszelbe egy Luxemburg-Brüsszel IC-vel oda-vissza.
Meg nyár közepén, ha összejön: Csop-Kiev-Simferopol-Odesssa-Csop, persze lehet, hogy belföldi vonatokkal. De ez még képlékeny.
Felháborító. Feladják a pozíciókat a repülés javára, mert nagysebességű pályára arrafelé nem sok esély van? De hát épp intenzíven álmodoznak a Brenner-bázisalagútról.
A "nagy közlekedési hagyományokkal rendelkező Olaszország" (...) Off témában ugyan, de ez a kijelentés hangzott el a Gazdasági Rádióban olyan 15:45 körül ma délután...
Hát - ha így haladnak, lassan nekünk több hagyományunk lesz... Mit akarnak ezek? Felszámolni a nemzetközi vonatokat? Biztos valami fapados reptetős osztja az észt... Ezek után mit is vártunk mi itthon a Bácska nemzetközi vonattól egy Balkáni és egy csak állapotában Balkáni ország között, ha a relative fejlett Italia is már ilyeneket művel... schöööööhnn
Tudna valaki segíteni?Prágától Budapestig szeretnék venni egy menetjegyet,csak BP-re,nem oda vissza,egy diákigazolvánnyal rendelkező 26 év alatti személy részére. Mennyibe kerül? A Start-nál azt mondják,hogy 63,4 euró a teljesárú,kedvezménnyel 50,9.Az egri nemzetközi jegypénztáros az állítja,hogy nincs kedvezmény.
Lehet, hogy így utólag nem, de azért megkérdezem...
05.10.-én utaztam Drezdáig (EC174), és valahol még Prága előtt majdnem másfél órát állt a vonat... Sajnos zenét hallgattam, és nem hallottam a bemondást, hogy mi történt, és akkor nem is érdekelt annyira a dolog, hogy megkérdezzek valakit, de azóta sem hagy nyugodni a dolog. Így is hosszú az út, nem még ezt a plusz másfél órát hozzáadva.... Nem tuja valaki, hogy mi történt?
Nagy kár lenne a Veneziáért... A 30-as vonalról mindíg volt (és van is) közvetlen kapcsolat Velencével. (amikor a Venezia Graz felé járt, akkor a Goldoni EC pótolta)
Egy kevés esélyt látok abban, hogy megmarad - hiszen ahogy a cikk is írja - csak ez az egyetlen vonat maradt, és ez érinti a legtöbb országot, illetve vasúttársaságot.(összesen 8-at: FS-SZ-HZ-JZ-MÁV-CFR-UZ-RZD)
Rossz hír Olaszországból: megszűnt az EC 60/61 Casanova. Vagyis a szlovén-olasz határt ma már csak az EN 240/241 lépi át személyvonatként. Súlyos kérdést feszeget: vajon meddig?