Én úgy orvosoltam, hogy kiszedtem az egészet, és az oldalsó burkolat lebányászása után derült ki, hogy egy csavar hiányzik, egy pedig kilazult, na most ezeket pótoltam, de ha nagyon meghíztam hogy ne lötyögjön, akkor szorult az ülésmagasság állítás.
Nem kell annyira meghúzni, akkor jó, de az adja is magát, hogy előbb-utóbb kilötyögősödik. szétszedtem megint, raktam a csavarra menetrögzítőt, aztán úgy húztam meg nem túl szorosra, Azóta még működik, ez kb fél éve volt.
2002-es Xsara II 1.6 SX-em van, apróbb elektromos és mechanikus problémáim vannak, amihez szeretnék segítséget kérni. Kicsit visszaolvasva megtaláltam az útmutatást a fűtés panel és a rádió fölötti kijelző világításának helyreállításához, azonban van még egy villanyos gondom, amire nem találtam megoldást. A beltér világítás csak akkor működik, ha az "ajtónyitásra bekapcsol" állásban van a kapcsolója. Ha fixen be szeretném kapcsolni, akkor nem világít. Mind az első, mind a hátsó ugyanígy viselkedik. Lehet az, hogy mindkét kapcsoló elromlott? Izzó és biztosíték problémára nem gyanakszom, mert gondolom ugyanaz az izzó világít ugyanazon biztosíték által védve a kapcsoló bármely állásában.
A mechanikai problémám pedig a következő:
A vezető ülés bal oldalán az ülésmagasság állító valószínűleg széthullott, mert amikor kiszállok, akkor az ülés a felső állásba ugrik, a kar függőleges állásba kerül, ami beüléskor eléggé kellemetlen, ha nem figyelek oda rá. Tudom, nem egyedi a probléma, olvastam róla a topicon, kérdés, hogy mennyire bonyolult ehhez hozzáférni, érdemes-e nekem házilag próbálkozni a javításával (esetleg kiiktatásával)?
Csak azért kérdeztem, mert Opelnél (külön van a ködlámpa) világít tompítottnál is refinél is.
Egy másik kérdésemre lehet, hogy megkaptam a választ... Azt kérdeztem, hogy a gyári kijelző az enyémben nem világít. Hogy ez normális-e, hogy nem világít. De azt mondta egy ismerős, hogy annak bizony világítani kellene, mégpedig olyan zöldes színűen, mint a műszerfalnak.
Szerinte a megvilágításával lehet baj. Hogyan lehetne cserélni, illetve hogyan tudnám cserélni a megvilágítását? Egyáltalán lehet?Vagy ez szakszervizt igényel? Vagy ezt benyeltem?
Valakinek volt már ilyen gondja? Van rá megoldás? Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Az én autón 2001-es gyártmány. Ennél még beépített a ködfényszórója a lámpaburába és nem külön van, mint a 2003-asoknál.
Az normális, ha tompított világítással megyek (hozzá bekapcsolva az első és a hátsó ködfényszórót!) városban, mert annyira ködös az idő, hogy indokolt és mikor kiérek a városhatárhoz, felkapcsolom a refit, akkor az első ködfényszórót lekapcsolja? Ha lekapcsolom a refit, akkor visszakapcsol az első ködfényszóró is.
Ennek így kell működnie? Ez az egybeépítés miatt van? Gondolom ahol már külön van, ott ez a refi és első ködlámpa kapcsolat független. Vagy az autóm világítása rossz?
A képet csak azért töltöttem fel, hogy ilyen kivitelű az én autóm is.
Mi a teendő abban az esetben, ha a fedélzeti computer (és rádió) kijelzőjének csak az egyik fele világít? Az egész kijelző kuka? Vagy csak vmilyen izzót kell cserélni?
Bevallom, mivel gyenge az akksim, a töltőt rajta hagyva indítottam az autót, és mikor beindult, már csak az 1ik fele világított. Lehet ettől? Még javítható?
Hátsó futómű felújításra kit ajánlotok Tolna megyében? Nem emlékszem hogy a harci vagy a kakasdi műhelyt dicsérték-e itt sokan.
Voltam futómű beállításon, és állítólag azért nem lehet egyenesre beállítani a kormányt, mert az egyik hátsó csapágy már kopott, és 1 fokot rosszul áll, ami miatt a kerékösszetartás 0,5 fokot eltér a gyáritól. Emiatt úszik picit az autó. 70 ezer km-mel ezelőtt lett felújítva, akkor mindent cseréltek (tengelyt is). illenék elmenni futóműveshez, vagy hagyjam, amíg nem kezd el terhelésnél terpeszteni?
Hát sajna ki kell szedni hozzá a lámpatestet. A sárvédő felőli hátsó részén van egy torx csavar, ezt be ill ki tekerve állítja a foncsort jobbra ill balra.