Keresés

Részletes keresés

Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 831
Ez jópofa :) Mindig is imádtam az ilyen érdekességeket megjeleníteni, más hobbikban is... Viszont asszem mindent be fogok valamilyen mértékben koszoltatni, nem igazán tudok elképzelni egy ilyen csillogó szerelvényt :) Vagyis el tudok, de nem az én asztalomon :D
Előzmény: crash__override (830)
crash__override Creative Commons License 2006.09.26 0 0 830
Sőt... vannak érdekesebb témák is :
BN-es szénszállítót láttam, amely festése igencsak "hámlott" és alulról kipiroslott a Bourlinton-os piros és a fehér betűk. Igaz, nem mostani korabeli a téma...
Előzmény: RhB (828)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 829
Viszont ez sokkal drágább, mint az Atlas, ott olyan 8-9 dollár körül vannak a hopperek, itt meg 20-21. Ekkora eltérés van minőségben?
Előzmény: RhB (828)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 828

Nagyon sok nem átfestett kocsit is látni még, az biztos, hogy nem kapkodják el. Van még Santa Fe is.

 

A belinkelt kocsik szólóban vannak, nem szettben... Ha a megadott katalóguszám "xxxxx" és a Stock # most 44-től 49-ig tart, akkor a tényleges katalógusszám, ami a dobozra van írva, az "xxxxx-44", "xxxxx-45" stb. De valószínűleg a legegyszerűbb - legalábbis a kezdetekben -, ha kérsz 6 különböző pályaszámút, aztán vagy van annyi, vagy csak kevesebb, ha valamelyik számmal már elfogyott...

Előzmény: Seljuk (827)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 827

Az még kicsit odébb van azt hiszem, előbb rendbe kell jönnöm anyagilag... :(

Ennek ellenére mindenképp szólok!!! Ha esetleg te rendelnél ilyet, akkor is szólj nekem, hátha úgy állok majd...

 

Egyébként találtam egy egész jó honlapot!

www.railpictures.net

Csak beírod melyik társaság érdekel és kidob egy adag fényképet! Nekem pl Burlington Northernre kidobott 1000et asszem. Érdekes, hogy rengeteg 2006os kép van köztük, és még mennyire nincsenek átfestve a gépek... Vagy én néztem el valamit? :-/

Előzmény: crash__override (826)
crash__override Creative Commons License 2006.09.26 0 0 826
Ööööö... ha rendelsz ilyen szettet, akkor szólj, én is beszállnék, és felezzük a postát :-)
Előzmény: Seljuk (825)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 825
Megoldjuk valahogy :):)
Előzmény: RhB (824)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 824

Hát sajnos az N-es InterMountain BN gabonaszállítóból még csak a 49 pályaszám létezik/létezett, jelenleg éppen kapható az utolsó hat, illetve ami megmaradt belőlük. Nem tudom, elég lesz-e a vonathoz? :-)))

 

Ilyenek vannak azon a fotón (persze volt van ott néhány másmilyen kocsi is)
Előzmény: Seljuk (823)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 823
Lehet, hogy másik topicban, de már írtam, hogy Nben gondolkodom a hely miatt.
Előzmény: RhB (821)
etwg Creative Commons License 2006.09.26 0 0 822

Idáig én is eljutottam (már a másik kezem ujjait is számlálgatom.....)

 

 

:-D

Előzmény: RhB (820)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 821
Majd igyekszem... Tényleg, te most N-ezel vagy hánullázol? Lehet, hogy írtad, csak nem figyeltem.
Előzmény: Seljuk (819)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 820
Szerintem amit keres, annak kettővel több tengelye van...
Előzmény: etwg (818)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 819
Szerintem egyáltalán nem undorítóak a nagy hegyek-völgyek, sokkal szebbnek tartom őket mint a síkságot, csak tartom magam annyira ügyetlennek, hogy egy ilyen szakaszt könnyebben rontsak el, mint egy síkabbat. Azok a képek is érdekelnének egyébként. Persze ha van rá időd!!! A gabonaszállító csak példa volt, de akkor lehet, hogy ilyennel kezdek :)
Előzmény: RhB (817)
etwg Creative Commons License 2006.09.26 0 0 818

csak ilyenem van:

 

(de esetleg még utánnanézhetek  :-) )

 

 

GP12
Előzmény: vert (812)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 817
Egy neked tetsző már fotót találtam, de nem tudom, mikor lesz időm beszkennelni. Sajnos a többi kép, amit találtam mindenféle undorítő nagy hegyek-völgyek között készült. Amúgy szerencséd van a gabonaszállítókkal, a BN-nek voltak saját kocsijai, szép zöldek nagy "BN" emblémával az oldalukon. Az ominózus fotón pont ilyen vonat látszik.
Előzmény: Seljuk (811)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 816
Már éppen akartam szólni, hogy találtam oldalnézeti rajzot a GT22CW-ről, de ezek szerint ez pont nem segít... (A 26-ról ott nincsen.)
Előzmény: vert (812)
crash__override Creative Commons License 2006.09.26 0 0 815
Hűűűűűűű..... látom nagyon otthon vagy a témában.
Előzmény: vert (813)
etwg Creative Commons License 2006.09.26 0 0 814

Itt a cim

 

kenedi

Előzmény: vert (812)
vert Creative Commons License 2006.09.26 0 0 813
Szia. én kértem a kollégát a jellegrajz keresésre. A gyártó cég neve helyesen: General Motors Electro-Motive Division alapítva 1922 gyár: London, Ontario. Gyártás éve:1973-74. Vagy még kíváncsi valamire?
Előzmény: crash__override (800)
vert Creative Commons License 2006.09.26 0 0 812

Igazából nem kasznira van szükségem, hanem jellegrajzra, mert felhajtottam egy brazil modellt ami kb GT22CW és nagyjából megegyezik a főbb méreteiben a GT26CW-vel. De ha tudnál valamilyen elérhetőséget a srácról azt megköszönném.

Előzmény: etwg (778)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.25 0 0 811
Valami dombos táj érdekelne, nem túl nagy hegyekkel, viszonylag hosszú egyenesekkel. Előre is köszi!
Előzmény: RhB (810)
RhB Creative Commons License 2006.09.25 0 0 810
Hát, nekem van egy nagy qpac újságom, abban vannak eredeti fotók, meg talán BN terepasztalokról is vannak cikkek. Milyen jellegű táj érdekel? Azt nem igérem, hogy gyorsan keresek meg szkennelek, mert baromira nincs most időm, de ha véletlenül belebotlok ilyenbe, megfontolom a dolgot...
Előzmény: Seljuk (809)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.25 0 0 809

Kár, főleg ez a könyv érdekelne, nagyon jó ötletnek tartom, hogy leírja kb milyenre vegye a tájat aki ilyen asztalt akar építeni, meg milyen házakat szerezzen be... Persze a táj az még egyszerűbb, de pár a tájra igazán jellemző fénykép sosem árthat...

Előzmény: RhB (808)
RhB Creative Commons License 2006.09.25 0 0 808
Nincs meg és nem terveztem asztalt számítógéppel. :-(((
Előzmény: Seljuk (807)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.25 0 0 807

http://index.mrmag.com/tm.exe?opt=I&MAG=BOOK&MO=6&YR=1995&output=5&sort=D

 

Ez a könyv nincs meg nektek véletlenül gépen elfekvőben .pdfben vagy ilyesmi? :)

 

Másik kérdés. Terveztetek már programmal terepasztalt? Milyen tapasztalataitok vannak?

RhB Creative Commons License 2006.09.25 0 0 806
Én nem tudok segíteni, de talán mások, ha felébrednek csipkerózsika-álmukból...
Előzmény: cs1014 (805)
cs1014 Creative Commons License 2006.09.25 0 0 805
Kösz! Sorry, írtam, amit diktáltak.

Szóval, a jellegrajz fellelhető valahol?
Előzmény: RhB (804)
RhB Creative Commons License 2006.09.25 0 0 804

A railfan szerint mindkettő.
...GM-EMD ...

 

Hát ez az, itt GM van, de te GE-t írtál. A GM az a General Motors, a GE a General Electric, vagyis a két konkurrens cég. Szóval a GM a nyerő (General Motors - Electro Motive Division)...

Előzmény: cs1014 (803)
cs1014 Creative Commons License 2006.09.25 0 0 803
Nemtom.

Egy kolléga kért meg, modellt akar gyártani, igaziból a horvát mozdonyról van szó.

A railfan szerint mindkettő.

Was JZ 664, built by GM-EMD (64 built, 55 taken over by HZ, 6 sold to NREC)
Előzmény: crash__override (800)
RhB Creative Commons License 2006.09.25 0 0 802

Semmenyivel sem nagyobbak a távolságok, 1000 km az sivatagban is meg hegyvidéken is 1000 km. Csak az utóbbi egy kicsit hepe-hupás...

 

Amúgy a BN is jó választás, nekem is tetszik. Itt plusz variációs lehetőség, hogy az egyesült társaságok régi festése jó pár évig még látható volt, nem festettek át rögtön mindent. A három nagy előd: Great Northern (GN), Burlington (CB&Q) és Northern Pacific (NP).

Előzmény: Seljuk (801)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!