Sajnos nincs meg a relé, épp ezért kérdezem. Ami benne volt, az nem belevaló volt. Sajnos törve-javítva vettem a gépet annak idején, és pár dolog eléggé össze volt gányolva benne. Viszont mostanra már csak ez hiányzik, meg pár apróság :)
Ha ez segít, akkor '97-es 2.0 TD, motorszám X20DTL.
Nincs is meg maga relé? mert a láb kiosztásából és számozásából ki lehetne deríteni. Rengeteg gyári opel relém van, tuti van olyan is mai neked kell. Próbáld meg lerajzolni, hogy ha pl 5 lábú, melyik láb a 30-as, a 87-es stb stb
Annak a relédoboznak a belseje, amit jelölsz, a különböző motor típusoknál különbözően van kiépítve. Szerintem vedd ki relét, menj be vele egy bontóba, és kérj egy ugyanolyat. Újat felesleges venni.
3-4 féle relét használ az autó egyébként, és több helyen is vannak ilyenek, van ilyen a biztosítékdobozban is. Van egy barna váltó relé (5 vezetékes), van egy zöld fajta, ami csak egy sima kapcsoló relé (4 vezetékes), és van egy szürke, ami kétcsatornás, 6 vezetékes, amiből az egyik érintkező fele akkora, mint a többi. Ezen kívül még talán egyfajta van ami időzítős, de ez ritka, és nem mindegyik motor típusnál van.
Szeretném kérni a segítségetek. Kellene nekem egy relé, de nem tudom a gyári számát, így szeretnélek megkérni titeket, hogyha valamelyikőtöknek manuális klímás vectrája van, nézze meg nekem az övében legyen szíves, hogy tudjak rendelni magamnak. Nem tudom számít-e, de az enyém '97-es 2.0 TD.
Az alábbi képen piros kerettel jelöltem, hogy melyik relé kéne. Ebből a tartóból, balról a legelső. Elvileg fekete.
Hi,a kar bordás tengelyre van tűzve,amin egy horony van biztosításnak.Ebbe a horonyba tengelyre merőlegesen egy "omega"alakú biztosító van bepattintva.A kar mögé nézve meglátod,és a hajlított része felől csavarhúzóval kihúzod,vagy a nyitott része felől kitolod a biztosítógyűrűt.Ezután levehető a kar.Üdv
Akkor mázlista vagy. Amikor a Kadettba akartam a dízelt beletenni, közölte az NKH, akkor még KPM-nek hívták, hogy mivel a Kadett Cabrio nem rendelkezett dízel motorral, ezért felejtős, igaz rákérdeztem utána, hogy ugyanmár árulják el, hogy az A oszlopig mi különbség a sedan, caravan, 3 és 5 ajtós között, de válaszra sem méltattak...
Lenne egy kérdésem a hátsó ablakemelő karral kapcsolatban. Le szeretném szedni a bal hátsó ajtó kárpitot viszont a "tekerő"-től nem tudom és azt viszont sehogy sem tudom leszedni. Tudtok ebben nekem segíteni mert letörni meg nem szeretném. :/
Valakinek 4db 205/55 R16 nyári gumi ?? 20 a 4db hibátlanok,és még bőven 2 szezonosak... Michelin és bf goodrich ülések? komplett átledezett műszer egység,esetleg műszerfal konzollal mindennel? a műszerfal konzol kicsi pénz :D kormány.. légzsákok... esetleg együtt? középbox..? hátsó lmpák? egyén apróbb kissebb nagyobb kiegészítők?! lökös aljáról gumicsík,koptató, gyári rács a lökös közepéről.. beltérből borítások,köszöb borítás ? van küszöb spoiler de javításra szorul.. Díszcsíkok hibátlanok.. fehér index... F17 váltó? összes ablaküveg az első szélvédő kivételével.. zárak... összes kárpit az ajtókról.. stbstb stb ?!
Na most én is tanácstalan vagyok. Tavaly feltöltettem a klímát, de kb. 1 hét múlva el is szökött a gáz a betöltő szelepnél. Most, 1,5 hete kicseréltettem a szelepet, feltöltötték, megnézték, hogy csökken-e a nyomás (elvileg nem) és megnézték szivárgásjelző spray-vel is. Minden rendben volt. Örültem, hogy tökély a klíma. Jól is működött, egészen tegnapig...
Most, ha kikapcsolom vagy elindítom a klímát, ismét egy csapágyas, szuszogó hangot hallok pár másodpercig. Gondolom megint el fog tűnni belőle a gáz... :(((