Keresés

Részletes keresés

Ashton_Price Creative Commons License 2006.09.27 0 0 850
Aha! Értem!
Márpedig az 90 % , hogy az valami ALCO termék!
10 % hogy Baldwin, de azt nem nagyon hiszem...
Előzmény: crash__override (848)
crash__override Creative Commons License 2006.09.27 0 0 849
Én ugyanilyen okokból feladtam a GP38 és GP38-2 kívülről való beazonosíthatóságának felderítését. Más benne a vezérlés... de kívülről... ?
Maradtam a jól megszokott mozdonyszám-lista dolognál, de egy gépelszállás miatt most elveszett a valahonnan netről szedett BN-es listám :-(
Előzmény: RhB (842)
crash__override Creative Commons License 2006.09.27 0 0 848
Lentebb az egyik fórumtárs Kennedy jellegrajzokat keresett, modellreszelés céljából.
Előzmény: Ashton_Price (846)
crash__override Creative Commons License 2006.09.27 0 0 847
Ebbe a "vajon melyik Alco gép lehet" dologba én is belefutottam anno. Kaptam egy N-es "undecorated" egyértelműen Alco forgóvázas gépet, Life-Like "gyártmány", de abból a 10-15 évvel ezelőtti időszakból, amikor még Kato, Bachmann cuccok is futottak Life-Like-ként. Addig eljutottam, hogy inkább 630, mint 628, de sehol nem találtam olyan ajtóosztású gépről fotót, amely megegyezett a modellel...így aztán marad dobozban, pedig reménykedtem, kaphat BN-es mozdonyszámot.
Előzmény: RhB (840)
Ashton_Price Creative Commons License 2006.09.27 0 0 846
Kennedy?? Ööö, bocs lemaradtam... Milyen Kennedy-t kerestek? (volt jugót)
Előzmény: crash__override (844)
Ashton_Price Creative Commons License 2006.09.27 0 0 845
Igen, ott elég szemebtűnő a különbség. (GP vs. SD)

Pedig az egy jó elfoglaltság!
Előzmény: RhB (842)
crash__override Creative Commons License 2006.09.27 0 0 844
Akkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez az Alco gép nem az a keresett GM gép (Kennedy) :-)
Előzmény: Ashton_Price (839)
varjan01 Creative Commons License 2006.09.27 0 0 843
OFF
Mail ment!
ON
Előzmény: RhB (840)
RhB Creative Commons License 2006.09.27 0 0 842
Én is erre tippelek, lehet, hogy az egyes vasúttársaságok kérték másképp. Elvileg ennek is van dinamikus fékes meg anélküli változata, ez nem olyan feltűnő, mint a GP vagy SD sorozatnál. Ha lenne sok időm, elkezdenék fotókat öszehasonlítani, de erről az elfoglaltságról most fájó szívvel lemondok...
Előzmény: Ashton_Price (841)
Ashton_Price Creative Commons License 2006.09.27 0 0 841
Lehet, hogy az ALCO is úgy volt ezzel a típussal, mint az EMD az SD40-essel...
Az évek során készítettek belőle vagy 20 fajta változatot...
Előzmény: RhB (840)
RhB Creative Commons License 2006.09.27 0 0 840
Nekem az biztos volt, hogy C-628-as, mert a többi általam ismert változat ( C-630, M-630, M-636, M-644) egyes részeletekben jelentősen eltér ettől. Az volt furcsa számomra, hogy egy-két apróbb részletben volt eltérés, mint pl. a vezetőfülke mögötti ajtók száma és mérete, a hátsó nagy szellőző előtt fent lévő kis "ajtó" mérete stb.
Előzmény: Ashton_Price (839)
Ashton_Price Creative Commons License 2006.09.27 0 0 839
Sziasztok!

Pedig nagyon úgy tűnik...
Előzmény: RhB (837)
RhB Creative Commons License 2006.09.27 0 0 838
Igen, ez tetszik, bár ezt a modellt nem ismerem. Nekem egy régebbi rézmodellnek tűnik, de majd a kollegák kijavítanak. Sajnos  a képen nem látszik jól a minőség. Nekem a zorwick-nál látott és megcsodált Lionel modell nagyon bejön...
Előzmény: bézés (832)
RhB Creative Commons License 2006.09.27 0 0 837
Ez így ránézésre egy ALCO C-628, bár az általam most hirtelenjében elérhető rajztól több részletben eltér.
Előzmény: etwg (833)
vert Creative Commons License 2006.09.27 0 0 836
Már közeledünk. Köszi a fáradozást, a 6 tengelyes szerintem egy Alco gép a forgóvázából itélve.
Előzmény: etwg (833)
manhattani Creative Commons License 2006.09.26 0 0 835

>A gyártó cég neve helyesen: General Motors Electro-Motive Division alapítva 1922 gyár: London, Ontario. Gyártás éve:1973-74. Vagy még kíváncsi valamire?

 

Majdnem (mondaná néhány MÁVos a Mániás topikban :-)) )

 

1922-ben az EMEC (Electro-Motive Engineering Company) alakult, ami nemsokára EMC-re változtatta a nevét (elhagyva az Engineering-et).

 

Division-né akkor vált, amikor a GM Division-je (osztálya vagy részlege) lett, 1936-ban. Ekkor épült fel a fõ gyára, Chcagotól délre, La Grange-ben.

 

A kanadai Ontario államban lévõ Londonban a gyár csak akkor vált az EMD fõ gyárává, amikor a La Grange-it megszüntették és lebontották, most, a századforduló környékén.

Előzmény: vert (813)
cs1014 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 834
Ezt, ha lehet, kérem emilkében nagyban!

Kösz!
Előzmény: etwg (833)
etwg Creative Commons License 2006.09.26 0 0 833
Nicsak már 6-ig tudok számolni.... (haladás...)CoCo
Előzmény: etwg (822)
bézés Creative Commons License 2006.09.26 0 0 832
RhB! Ilyen gázturbinás tetszik neked?
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 831
Ez jópofa :) Mindig is imádtam az ilyen érdekességeket megjeleníteni, más hobbikban is... Viszont asszem mindent be fogok valamilyen mértékben koszoltatni, nem igazán tudok elképzelni egy ilyen csillogó szerelvényt :) Vagyis el tudok, de nem az én asztalomon :D
Előzmény: crash__override (830)
crash__override Creative Commons License 2006.09.26 0 0 830
Sőt... vannak érdekesebb témák is :
BN-es szénszállítót láttam, amely festése igencsak "hámlott" és alulról kipiroslott a Bourlinton-os piros és a fehér betűk. Igaz, nem mostani korabeli a téma...
Előzmény: RhB (828)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 829
Viszont ez sokkal drágább, mint az Atlas, ott olyan 8-9 dollár körül vannak a hopperek, itt meg 20-21. Ekkora eltérés van minőségben?
Előzmény: RhB (828)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 828

Nagyon sok nem átfestett kocsit is látni még, az biztos, hogy nem kapkodják el. Van még Santa Fe is.

 

A belinkelt kocsik szólóban vannak, nem szettben... Ha a megadott katalóguszám "xxxxx" és a Stock # most 44-től 49-ig tart, akkor a tényleges katalógusszám, ami a dobozra van írva, az "xxxxx-44", "xxxxx-45" stb. De valószínűleg a legegyszerűbb - legalábbis a kezdetekben -, ha kérsz 6 különböző pályaszámút, aztán vagy van annyi, vagy csak kevesebb, ha valamelyik számmal már elfogyott...

Előzmény: Seljuk (827)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 827

Az még kicsit odébb van azt hiszem, előbb rendbe kell jönnöm anyagilag... :(

Ennek ellenére mindenképp szólok!!! Ha esetleg te rendelnél ilyet, akkor is szólj nekem, hátha úgy állok majd...

 

Egyébként találtam egy egész jó honlapot!

www.railpictures.net

Csak beírod melyik társaság érdekel és kidob egy adag fényképet! Nekem pl Burlington Northernre kidobott 1000et asszem. Érdekes, hogy rengeteg 2006os kép van köztük, és még mennyire nincsenek átfestve a gépek... Vagy én néztem el valamit? :-/

Előzmény: crash__override (826)
crash__override Creative Commons License 2006.09.26 0 0 826
Ööööö... ha rendelsz ilyen szettet, akkor szólj, én is beszállnék, és felezzük a postát :-)
Előzmény: Seljuk (825)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 825
Megoldjuk valahogy :):)
Előzmény: RhB (824)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 824

Hát sajnos az N-es InterMountain BN gabonaszállítóból még csak a 49 pályaszám létezik/létezett, jelenleg éppen kapható az utolsó hat, illetve ami megmaradt belőlük. Nem tudom, elég lesz-e a vonathoz? :-)))

 

Ilyenek vannak azon a fotón (persze volt van ott néhány másmilyen kocsi is)
Előzmény: Seljuk (823)
Seljuk Creative Commons License 2006.09.26 0 0 823
Lehet, hogy másik topicban, de már írtam, hogy Nben gondolkodom a hely miatt.
Előzmény: RhB (821)
etwg Creative Commons License 2006.09.26 0 0 822

Idáig én is eljutottam (már a másik kezem ujjait is számlálgatom.....)

 

 

:-D

Előzmény: RhB (820)
RhB Creative Commons License 2006.09.26 0 0 821
Majd igyekszem... Tényleg, te most N-ezel vagy hánullázol? Lehet, hogy írtad, csak nem figyeltem.
Előzmény: Seljuk (819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!