Persze értem a lényeget! Azért felénk van többféle föld is. Vagy agyagos, fekete, és homok. Én álltalába fekete földbe dolgozok, de néha van hogy homokba. Amúgy nem olyan puha a föld, Ahol egy kicsit meg volt taposva ott az F600as Honda szeletelte a földet szárasságba! Szó szerint szeletelte és még tett a szárasság is rá egy lapáttal össze se bírta verni a földet. Idáig az esőt vártam, hogy lehessen valamit csinálni.
Ezek szerint te is az Alföldön laksz, vagy maximum olyan helyen, ahol hant van :) . Röviden eleve köves a talaj, és ez ellen nem tudok mit tenni, állandóan "percenként kétszer" beakadtak a sárvédő és a kapák közé.
Okés ! Az a kérésem, hogy mérd le, mekkora súlyú a lendkerék ! Meg légyszi irj összeget is.csejkei@t-online.hu az elérhetőségem. Ha megegyezünk, akkor számlaszám is kéne az utaláshoz. Előre is köszi a jelzést,
Igazából ha jól össze van rakva a gép akkor nem szabad, hogy tönkremenjen előbb a csapágy! De a sárvédőnek mikor neki csapódik a föld akkor az is üt rajta és hamarabb porhanyósodig a föld. Amúgy meg mit rotálsz, hogy kövek verik a gépet?
üdv!Ez gyári kefés vetőgép,csak nem tudom hogy vetni lehet-e vele!?Mert volt már nekem gyári toli vetőgépem többféle vetőtárcsával,de azzal is lehetett mindent csinálni csak vetni nem!Énmeg 40-60ezer Ft-ot soha nem fogok adni egy vetőelemért mikor már 100ezer Ft-ért 4soros kukorica vetőgépet veszel az Mtz után!
Én nem gondolom, a felső csapágy az lehet előbb tönkremegy,de nálam ez nem jelentkezett,(porvédős a csapágy felülröl) pedig több mint 10éves, és a kerten kívül még minden évben 6000 illetve 10000 m2 simítózás után végigrotált. A csigahajtásnak alig van holtjátéka. Kf04 gcv160, eddig csak szimeringcsere volt a kihajtásnál.
Most beszélgettem a szerelő ismerősömmel délután, tényleg gáz az, hogy a kőbeakadás miatt le kellett vennem a sárvédőt a gépről?
Mármint a retek "állítólag" bemegy a motor és a váltó (bronzkerék és csapágy) közé és tönkre teszi. Azt aláírom, hogy a retek tönkre vágja de, hogy így több megy be azt jelen esetben nem tudom elképzelni....
Én is szívtam egyszer (nem is nagyon rég) egy fűnyírómotor rotára szerelésével. Mondjuk azon máshogy van a berántószerkezet és tudtam rá rakni súlyt. Úgy indult, de vissza alakítottam mert nem volt rá szükségem. Most tavasszal meg már betegeskedik is a motor. Az is békebeli darab.
No még egyszer le írom ,hogy van benne egy kocka és ebben az MPM logó.Ez így talán eredeti ,akitől vettem ő a 90 nes években vette és még akkor talán nem volt elterjedt a utángyártott. Tel.sz 06 20 80 11 859 Kosd a település ahol én lakom.