(A rohadt snowboardok karcolták csak össze hátul az ajtón az ezüst díszlécet (persze, mert mindig a szar suzuki vigye a cuccokat) , a kormányon, kapcsolókon sehol egy kopás...)
Ezt ki mondta? Swift belsejét le lehet persze lakni 10e km alatt is, ha trágyás csizmában rugod, meg 17 gyűrű van a kezeden, meg rendszeresen szögesdrót tekercseket szállítasz benne, meg láttam olyat is 150e km-el, ami szinte makulálatlanul egyben volt, kopásnyomok nélkül.
Antenna csere megvolt, köszi a leírást nem egy bonyolult dolog.
Egy apró tapasztalat:
A neten az antenna alap 4.800 Ft plusz postaköltség. Már úgy voltam, hogy meg is rendelem vagy elmegyek bontóba, de mondom előtte beugrok a suzuki szalonba, csak, hogy önigazolást nyerjek a bontott létjogosultságára.
Gyerekek, 2.700 Ft-ért komplett gyárit kaptam. Mentem is haza aztán 15 perc alatt fenn is volt a helyén! :-)
és nem ez volt az első. haverom pár éve letörte a tükrét, akkor is okoskodtunk, hogy innen meg onnan szerzünk, rendelünk, bontottat színre fújatjuk, stb.
15.000 Ft volt kompletten, színre fújva, gyári a SUZUKI SZALONBAN! Na ezt überelje bármelyik márka... :-)
Van is már vevőjelölt egy mozgáskorlátozott ismerős személyében, csak úgy hírlik, hogy bonyolult ügylet lesz, ha támogatást akar hozzá, állítólag Pécsett nem is lehet intézni, csak Szekszárdon, egy kijelölt kereskedőn keresztül.
Úgy értem a gyanúsat, hogy 100.000 Ft-os szórás van az árban, de azonos felszereltségnél a futott km-ben viszont 2-3×-os eltérés. 60-tól 200e km-ig van minden, nagyjából ugyanannyiért. Ez a gyanús.
Persze a 100e alattiak kb. felének nincs szervizkönyve.
Az is igaz viszont, hogy amióta ejnye-bejnye jár a tekergetésért, azóta megszaporodtak a 150e körüli futásteljesítményű 5-6 éves autók, és a rendszámokkal sem olyan szemérmesek már a kereskedők.
FOMA: automata... manuálist szeretnék. :) Apádék Hyundai-ja meg még bejáratós. :)
Ha minden jól megy, akkor jövő tavasszal lesz egy eladó 2005-ös 1,5 GS automata, jelenleg 106 ezer kilométerrel, vezetett szervízkönyvvel, az összes szervízszámlával. Majd szólok.:-)))
Épp ennyit szánnék rá, és nagyon a swifteket nézegetem, méretük, karbantartási költségük, fogyasztásuk miatt, évi 10-12.000 km-t tennék beléjük...
De mostanában 1 milláért nagyon nagy szórást lehet látni, persze felszereltség függő is. A futott km-nek nehéz hinni, mert ugyebár állapotot veszünk, nem km-t, csak gyanús a hatalmas szórás.
Nincs valakinek megbízható forrásból eladó II-es swiftje? :)
Ez, ahogyan elnézem, nem busz, hanem magas ötajtós inkább. Ha busz lenne, még a hét ülés mögött is lenne raktér nekem. Nem egy kiköpött Sharan, vagy ilyesmi.