Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy osszátok meg velem véleményeteket, mert felesleges munkába nem akarok fogni. Kérdés: át lehet-e alakítani aspera(tecumseh) függőleges tengekyű motort vízszintessé? A motor négyütemű. Előre is köszi!
Nekem van választék a Hondán sebességek terén! 6.-ba megy mint a golyó sárvédő nélkül nem lehet vele dolgozni. Amúgy meg az F600-ason amúgy is kicsi a sárvédő igazából semmibe sem akadájoz(persze csináltak hozzá toldás rotáláshoz, de nekem nincs). Az a kis darab meg kell ami megvan mert jól néz ki tőle meg rotálásnál hasznos is.
Kb így vagyok én is ,az az első hogy leszerelem és eldobom ,ezek a négyütemű gépek már lassúak alig forognak. A babetta motoros robit nem lehetett lemez nélkül üzemeltetni mert a tanra is hányta a földet ,a terrát se lehet anélkül üzemeltetni, mert kettesben felszórja a tetejére a földet.
Olvasd vissza é s látod, hogy már réges régen az első alkalommal 1,5 perc szenvedés után levettem. Itt a fő kérdés az, hogy valóban vissza kell-e rakni (mert nem hülyeségből találták ki) és hogyan!?
Üdv Mindenkinek! Keresnék Robi 55-ös hajtóművére felső kuplung felet, hogy a fűnyíró adapterére rá tudjam faragni az rk02 motorját. Esetleg lenne 55 hajtómű eladó kuplung tárcsa nélkül.
Persze értem a lényeget! Azért felénk van többféle föld is. Vagy agyagos, fekete, és homok. Én álltalába fekete földbe dolgozok, de néha van hogy homokba. Amúgy nem olyan puha a föld, Ahol egy kicsit meg volt taposva ott az F600as Honda szeletelte a földet szárasságba! Szó szerint szeletelte és még tett a szárasság is rá egy lapáttal össze se bírta verni a földet. Idáig az esőt vártam, hogy lehessen valamit csinálni.
Ezek szerint te is az Alföldön laksz, vagy maximum olyan helyen, ahol hant van :) . Röviden eleve köves a talaj, és ez ellen nem tudok mit tenni, állandóan "percenként kétszer" beakadtak a sárvédő és a kapák közé.
Okés ! Az a kérésem, hogy mérd le, mekkora súlyú a lendkerék ! Meg légyszi irj összeget is.csejkei@t-online.hu az elérhetőségem. Ha megegyezünk, akkor számlaszám is kéne az utaláshoz. Előre is köszi a jelzést,
Igazából ha jól össze van rakva a gép akkor nem szabad, hogy tönkremenjen előbb a csapágy! De a sárvédőnek mikor neki csapódik a föld akkor az is üt rajta és hamarabb porhanyósodig a föld. Amúgy meg mit rotálsz, hogy kövek verik a gépet?
üdv!Ez gyári kefés vetőgép,csak nem tudom hogy vetni lehet-e vele!?Mert volt már nekem gyári toli vetőgépem többféle vetőtárcsával,de azzal is lehetett mindent csinálni csak vetni nem!Énmeg 40-60ezer Ft-ot soha nem fogok adni egy vetőelemért mikor már 100ezer Ft-ért 4soros kukorica vetőgépet veszel az Mtz után!
Én nem gondolom, a felső csapágy az lehet előbb tönkremegy,de nálam ez nem jelentkezett,(porvédős a csapágy felülröl) pedig több mint 10éves, és a kerten kívül még minden évben 6000 illetve 10000 m2 simítózás után végigrotált. A csigahajtásnak alig van holtjátéka. Kf04 gcv160, eddig csak szimeringcsere volt a kihajtásnál.
Most beszélgettem a szerelő ismerősömmel délután, tényleg gáz az, hogy a kőbeakadás miatt le kellett vennem a sárvédőt a gépről?
Mármint a retek "állítólag" bemegy a motor és a váltó (bronzkerék és csapágy) közé és tönkre teszi. Azt aláírom, hogy a retek tönkre vágja de, hogy így több megy be azt jelen esetben nem tudom elképzelni....