Mentem egy nagyobb szakaszt, és szeretném a véleményeteket kérni. A gyertyakép szerintetek milyen ? Nem látszik, de a kipufogó vége eléggé olajos, az mitől lehet ? Illetve ha meghallgatnátok, mi zöröghet a hengerben ? Csapszeg ??? https://youtu.be/L1cb92oOGRk A teljesítménye szerintem rendben van.
Igen azt sajnálom,hogy nem is beszélgetünk szinte semmit.
"Ha egyedül mész akkor nincs OFF, akkor csak motor van :)" igen igazad van,és valóban van olyan amikor solo motorozásra vágyik a motoros,de mostanában nem fogott el ez az érzés,inkább csoportos motorozáshoz van kedvem.
Elnézést ha off-oltam,nem akartam ezért is írtam röviden tömören,csak épp megemlítettem, hogy találkoztam veled.
Ha tartalmasabb lett volna a börze biztos többet tudtunk volna dumcsizni, lett is volna miről. igy elmentem a déli koppal és jó időben haza is értem. felismertem a srácot a képekről. egy kompon jöttek a kék polósokkal. Ha egyedül mész akkor nincs OFF, akkor csak motor van :)
Szia.
Nekem be vált eddig. Több mint három éve festettem ki a tankot. Eddig kutya baja. Pedig én csak a festéket vettem nem az egész szettet.
Jó munkát hozzá üdv
Szia Johny, igen tényleg meggyőző a gyorsulás és a végsebesség meg gondolom nyomaték is van bőven,ezt már a VTK-n tapasztaltam is a Szegedi Babettások ily módon alakították a motorokat és látványosan oda vertek minden téren,nem baj, nálam marad a blokk eredeti állapotban amire használom arra megfelel így,azért a külső alakított.
Jó volt látni a kettőszázhetes csapatot :-) "Forever"
Ercsiben : Lacibá örültem a találkozásnak,mindig jó látni a fórumosokat/márkatársakat,engem például egyáltalán nem zavart hogy off motorral jöttél,mivel én is :-) egyébként jó a motorod ,az már elmegy tőkőn babon át,elnézést,hogy nem mutattam be Bencét utána jutott eszembe a mulasztásom.
Jeszi bácsi megnézte Bence szép kettőszáztízesét, és el lett mesélve a motor story-ja...
Sima zsibvásár ahol elvétve van motoros cucc is. Olyan két kompos börze, egyikkel jössz a másikkal mész! Viszont a motorosok kedvenc találkozási helye, nyilván a gyönyörű helyszín miatt. Volt ott egy Madagaszkári Retro 2T társaság, egyenpoló, egyen láthatósági öltözetben és még jó nehány társaság, ismerős motoros!.
Egy régi motoros ismerős beköszönt reggel. Rögtön tudtam, hogy nem gatyában töltöm a napot. Gyors öltözés és irány Ercsi. Pont akkor értem a komphoz amikor visszajött. Rendesek voltak, egy VIP fuvarral átdobtak a túlpartra. Rengeteg motoros, árú és árús szinte semmi. Jeszi bá, Szilágyi Pisti azért dolgozott. Pacsi Zümivel, vettem pár fúvókát és egy jót motoroztam.
Ez soha nem volt Moped Rally. Ez egy Fichtl vagy Fifty Rally. Alkalmanként jó ha pár pedálos járgány indul, nem úgy mint a Töfflin ahol indulási feltétel a pedálos indíthatóság. Egy moped nincs pariban egy mokick (berúgós) váltós motorral.
Ezen gondolkodom én is.
Miért nem csinálják úgy, mint a mopedmetálosok? 1993 előtti 50 ccm motorokkal lehet csak nevezni és pont. Úgy lenne értelme ennek. Nem így. Valaki el indul egy 500ccm KTM-el és röhögve teljesíti a távot kisebb megeröltetés nélkül.
Csak aki mopeddel indul azokat sajnálom, heteket hónapokat is készítik fel a kis gépeiket, hogy minden rendben legyen. Az egész napos kinlódásról nem is beszélve.
De ez van. (Lehet, hogy van több kategória azt nem tudom.)