Heló! Az ülés azért került oda, mert így a legkényelmesebb a kormány távolsága :) Ezelőtt egy deszka volt ugyanazon a helyen, ezért tettem ezt is oda. Olyan nagyon nagy súlyokat ritkán viszek vele, egyszer-kétszer vittem vele földet meg sódert, úgy hogy a kulló valamivel több mint félig volt megrakva, azt még viszonylag normálisan húzta. Lehet, hogy a gép bírna még kicsit többet is, de a kocsi kerekei szerintem nem nagyon. Egyszer régebben néztük a sebességét, ha jól emlékszem 12 km/h volt.
Hát a kinai motorokból a vízszintes tengelyű honda utánzat az fele annyiba kerül mint a függőleges tengelyű motor . Az 5,5 möller moci 26 ezer volt ugyanez függőleges tengellyel 42 ezer lett volna.
Köszi! Meggondolandó az igaz. Mindenesetre vannak olyan esetek, amikor a meghajtást így lenne könnyebb megcsinálni. Az mindenesetre érdekes, hogy a vízszintes tengelyű motorból van kevesebb. De ezért drágább, vagy más oka is van?
Nem rotálok olyan gyorsan, de gyors hatba feldobálja a földet. Te tudod, de jó nagy kavics kell, hogy a rota meg a sárvédő közé beszoruljon F600-ason. Majd hozok rotálós fotókat! De csak jövőhét fele. Majd megnézed őket!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy osszátok meg velem véleményeteket, mert felesleges munkába nem akarok fogni. Kérdés: át lehet-e alakítani aspera(tecumseh) függőleges tengekyű motort vízszintessé? A motor négyütemű. Előre is köszi!
Nekem van választék a Hondán sebességek terén! 6.-ba megy mint a golyó sárvédő nélkül nem lehet vele dolgozni. Amúgy meg az F600-ason amúgy is kicsi a sárvédő igazából semmibe sem akadájoz(persze csináltak hozzá toldás rotáláshoz, de nekem nincs). Az a kis darab meg kell ami megvan mert jól néz ki tőle meg rotálásnál hasznos is.
Kb így vagyok én is ,az az első hogy leszerelem és eldobom ,ezek a négyütemű gépek már lassúak alig forognak. A babetta motoros robit nem lehetett lemez nélkül üzemeltetni mert a tanra is hányta a földet ,a terrát se lehet anélkül üzemeltetni, mert kettesben felszórja a tetejére a földet.
Olvasd vissza é s látod, hogy már réges régen az első alkalommal 1,5 perc szenvedés után levettem. Itt a fő kérdés az, hogy valóban vissza kell-e rakni (mert nem hülyeségből találták ki) és hogyan!?
Üdv Mindenkinek! Keresnék Robi 55-ös hajtóművére felső kuplung felet, hogy a fűnyíró adapterére rá tudjam faragni az rk02 motorját. Esetleg lenne 55 hajtómű eladó kuplung tárcsa nélkül.