Keresés

Részletes keresés

Balázs1a Creative Commons License 2013.07.22 0 0 17118

AIJ-079 -> KPY-406 (Szeghalom). Eddig nem láttam egyik neves buszos honlapon sem ezt az új rendszámot, ezért írtam be ide.

D 20 Creative Commons License 2013.07.22 0 0 17117

Vicc, ahogy kinéz a 'Y-395...
Ha ennyire nincs tartalék kocsi Dújv-ban, akkor hadd ne értsük, hogy miért volt kötelező azonnal kihajítani a BAG-225-öt pl...

Aron_son Creative Commons License 2013.07.19 0 0 17116

Meg tudnátok mondani esetleg, hogy AIJ-229-et selejtezése után szétvágták-e?

Scatty29 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 17115

Az 543-as mindent visz.:D

Előzmény: Dr.V.ker. (17114)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2013.07.17 0 0 17114

Üdv!

Talán nem veszítek rossz néven ezt a  posztot, szinte csak ON téma! :)

 

http://karpatbusz.blogspot.hu/2013/07/szekesfehervar-mor.html

CLY-802 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 17113
Vezo228 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 17112

Eléggé meghökkentő látvány. Még reggel is ott volt, úgy fél hét körül. Gondolom, hogy nem egyszerű műszaki szempontból sem a a mentés.

Előzmény: htibor (17111)
htibor Creative Commons License 2013.07.14 0 0 17111
Előzmény: Vezo228 (17109)
D 20 Creative Commons License 2013.07.13 0 0 17110

DUDIK-ra ingyé járnak a buszok...
Végülis...
Legalább a DUD-765 lenne a fix autó a 455 helyett/mellett...

Vezo228 Creative Commons License 2013.07.13 0 0 17109

A Pozsonyin kora délelőtt óta áll egy 24-es viszonylatban kölekedő Volvo csuklós, aminek a bal hátsó kereke egyszerűen kiesett, vagy nem tudom, hogy mi történt vele, de a kasztni alól kb 25 cm-t kilóg.

 

Terramoto Creative Commons License 2013.07.12 0 0 17108

DUD-813 is kapott ebből a fajtából, rögtön hármat is.

Előzmény: Balázs1a (17107)
Balázs1a Creative Commons License 2013.07.12 0 0 17107

Talán még nem szerepelt itt, de a LUX-475 kijelzőt kapott. Szerintem az egyik DAB-ból szerelték ki, legalábbis a megjelenése ugyanolyan.

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 17106

Uhhh... Jól le vagyok maradva... Köszi! 

Előzmény: Mihál (17105)
Mihál Creative Commons License 2013.07.12 0 0 17105

Marton helyit az Önkorm. adja kisbusszal, már jó ideje.

Előzmény: Törölt nick (17104)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 17104

Ma délelőtt mentem föl Pestre a 7-esen, Martonban állt a központban a kistérségis nemtulipános kisbusz. Ahogy megláttam még messziről: "na, csak a szokásos", viszont amikor majdnem leestem a robogóról: megláttam a menetrend szerinti feliratos táblát a szélvédő mögött. Most akkor ezmiez? Beviszlósodott, az önk. beszállt helyibe vagy csak a nap poénját láttam?

htibor Creative Commons License 2013.07.11 0 0 17103

Gemenc topic után ugyanígy:
http://ujmenetrend.cdata.hu/uj_menetrend/volan/

 

Vagy dégi Ik256/C56 vagy VT-Transman Ik263/C56.

Előzmény: bpi-119 (17100)
htibor Creative Commons License 2013.07.11 0 0 17102

Visszakapcsolták Fehérváron az állomási kijelzőket és az automatikus bemondást is.

 

Úgy tűnik nem lehet küldön vezérelni a kocsiállásokat, de talán a helyzetből kihozták a Volános kollégák amit ki lehetett, igaz 1,5 hét késlekedés után.

A nem aktív kocsiállások kijelzőin a fényerősséget/kontrasztot lecsökkentették, így csak halványan látszik és csak közelről, hogy mutatja a célállomást és indulást az 1-9 kocsiállás.Pozitívnak tartom, hogy sikerült változtatni, egy következő alkalommal reméljük azonnal tudnak majd reagálni.

Annyit esetleg még lehetne segíteni egy következő alkalommal, hogy a nem működő állásoknál a kocsiállás szám "leragasztásra" kerül vagy lefedik valamivel.

DUD-554 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 17101

HIV-247 másodszor is felújítva.

bpi-119 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 17100

Üdv,

 

Milyen busz megy Lajoskomáromból-Siófokra?

És mikor?

köszi

GRY-569 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 17099

Üdv!

2 tegnapi fotóm Kisbérről.

HPR-515

FAL-252

kovecses_a Creative Commons License 2013.07.08 0 0 17098

Off-hoz:

Csak egy kis megjegyzés a pályaudvar állapotához. Már amikor elkezdték építeni, akkor lehetett tudni, hogy a térkő burkolata a lehető legrosszabb megoláds, bár tény, hogy olcsó alapból. A térkövet is meg lehet jól csinálnlni, megfelelő alappal és megfelelő kiékeléssel...de itt nem ez volt, úgyanúgy, mint általában az összes magyar út/vasútépítésnél. A lényeg, hogy olcsó legyen.

Akkoriban már alap volt pl. Pesten és más nagyvárosokban is, hogy a buszmegállók, vagy a kimondottan nagy igénybevétellel járó útfelületeken, burkolatokon beton/bazaltbeton burkolat épül (CP 4/3) Lásd: Hatvan buszpu, nagyon sok pesti buszmegálló...stb.

 

Nem az volt a lényeg a buszpunál, hogy hosszó távon jó legyen a burkolat, hanem hogy olcsó, hiszen, amikor készült a pályaudvar átépítés, már akkor tervezték a pályaudvar áthelyezését a vasúthoz. Szóval így nézve, nem is gond, ez így van rendben .... :)

Előzmény: htibor (17089)
htibor Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17097

Választ már Gemencesben megírtam, csak átszállással.

Előzmény: geri2005 (17096)
geri2005 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17096

sziasztok,

 

segítséget szeretnék kérni,hogy:

- Lajoskomárom és Tamási között van vmilyen közvetlen járat ( a Gemenc volános járaton ) kívűl?

 

(régen volt vmilyen vonatpotló járat is)

 

köszi

 

BENczúr utca Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17095
Igen, van olyan is, de az egy másik verda lehet. :)
Előzmény: D 20 (17094)
D 20 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17094

Valami exSzfv helyis csuklóspót rémlik nekem fényképről egy magánháznál valahol...

("ZBO''still alive, vagy mi... :)

Előzmény: BENczúr utca (17092)
htibor Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17093

Egy részüket társ Volán vállalatok és magánvállalkozók vették meg, másik részük meg már konzervdoboz.

Előzmény: BX 59-76 (17091)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17092
328 elkerült egy bontóba, ahol tudtommal vágták.
Előzmény: BX 59-76 (17091)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 17091

Tiszteletem!

Az AOA-328-ról és a 2010-2012 között selejtezett ikarus 260 és 280-asok további sorsáról érdeklődnék, hogy el lettek esetleg adva, vagy bontásra/vágásra lettek ítélve?

LMB-706 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 17090

OFF Közben utánaolvastam Esztergomnak, hogy a vasútállomást át se építik a mostani felújításnál, csak P+R parkolók épülnek. De elvileg lesz ott valami buszforduló is... Igen, bizonyos szempontból rosszabb helyen lesz, ez is igaz. ON 

Előzmény: htibor (17089)
htibor Creative Commons License 2013.07.06 0 0 17089

Egy OFF választ, ha megengedi a topic közössége:

 

Nem találtam meg a poént a vicces esethez abban sem amit én írtam, abban sem amit te írtál.

Az, hogy szükséges 6 évvel a megépítés után hozzányúlni egy új autóbusz-állomáshoz, nincs itt a fórumon olyasvalaki, aki azt meg tudja ítélni, hogy az anyagot spórolták ki, nem megfelelően lett elvégezve, vagy az állomás alatti alap nem bírja annyira a terhelést, mint kellene.

 

A térkő fel lesz szedve nagy részén az állomás autóbuszok által használt sávjain, mert ha nem, akkor a buszok fogják megsínyleni és komolyabb károsodások fordulhatnak elő majd később. Ha szükséges valamilyen összeget fordítani erre, akkor tegyék meg ne hagyják, hogy néhány év alatt jelentős állagromáls következzen be.

Az hogy lefestenek ezt-azt és helyre hoznak időközben tönkre tett, megrongált dolgokat, pozitív hozzállásnak tartom. (Egyébként mindez garanciában történik)

 

Esztergom nem kicsit más tészta. A forráshiányt, városvezetési harcokat nagyon megsínyli a város.

Az állomás maga szinte a legjobb helyen van, azonban élő ember nincsen most, aki megmondja, hogy marad-e ott az állomás, a Tesco mellé kerül, vagy a vasút mellé. Nincs élő ember, aki nyilatkozni tud arról mikor lesz és milyen helyi közlekedése Esztergomnak - főleg miből? - , mert ha kikerül a város központból az állomás, akkor az minden csak nem megoldás. Dél felől érkeznek be a buszjáratok nagyrésze, a vasút szintúgy, nagy "okos" dolog lenne, hogy megálljanak a város déli szélén, az utasok meg 2-3 km-t sétáljanak.

A jelenlegi állomás sok követelménynek nem vagy csak alig felel meg, és főleg városvezetési döntés szükséges a hogyan tovább meséhez.

Vagy egy nagyságrendekkel nagyobb összeggel lehetne csak érezhető változást hozni az állomás állagában és komfortjában -  a pént meg majd leakasztják egy amerikai nagybácsitól -, vagy marad az életbe vágó szükséggel toldozás-foltozás.

 

Mellesleg Dunaújváros 47-48 ezer lakossal rendelkezik, nincsenek kijelzők, hangos ut. rendszer és fedett kocsiállások sem és 1982 óta mióta a jelenlegi helyén van szinte változatlan az egész :)

 

Ha van egy jó minőségű és állapotú szolgáltatás, akkor ne hagyják leromlani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!