Végülis logikus amit mond. Kérdés, hogy akkor mi jó a motornak? Ha be sem indítják? :) Mert hidegen pörgetni nem szabad, ezt mindenhol elmondják. Alacsony fordulaton terhelni sem jó, mert a nyomaték megöli. Meg alapjáraton melegíteni sem jó a motort. Hát akkor mi jó?
Ha nem a vezérlés hajtja, akkor nem kötelező cserélni. De érdemes ~10 ezer Ft-on spórolni, egy 60 ezres munka esetén, miközben bizonytalan hogy mennyit futott a vízpumpa? Szerintem nem.
Szeretnék vásárolni egy Opel Astra H 1.6 GTC Enjoy gépjárművet és általában a vezérlést ki szokták cserélni. Abban szeretnék segítséget kérni hogy az milyen árban van? Mennyire számíthatok?
Érdemes lenne a G Astra topicban tanácsot kérni erről. Ez ugyebár H Astra topic, valaki leírja abban hogy kell helyzetjelzo izzót cserélni, azzal nem leszel kisegitve.
2006-os, 1.6 XEP(105Le) motor. Mostanában menet közben, akár 15 km után elkezd világítani az olajszintet jelző sárga lámpa. Csak a gyújtás lekapcsolás után szűnik meg, de újabb 10-15km után megint világít.
Közbe megnéztem és hogy lehet cserélni ezt a jelzőizzót? Csatot leszedtem de az izzót már nem tudtam kiszedni hiába mozgattam a foglalatot. Vagy az egész lámpát ki kell szedni?
Akkor azt nagyon kiszámolták! :D Az már szép teljesítmény ilyen használat mellett. Ezeket meg bebűvészkedem aztán készítek képet mennyire fehérek a normál sárgához képest. Bár olvastam fészen erre a GE-re is olyan hsz-t ami nem dícséri a fehérfényét a sima W5W-hez képest...
Nekem épp ma égett ki a tompítottban a Night Breaker. Egyszerre a kettő felkapcsoláskor, jól méretezték az élettartamukat. :) Pár hónap híján 3 évet, illetve majdnem 100 ezer km-t mentek el a DRL mellett. Igy nem is drága az 5-6000 Ft / pár, ahhoz képest ahogy világítanak.
A kérdezett autó szintén egy CDTI H Astra, és 380 ezret futott. A kérdező szerint az ára gyanusan olcsó, a becsületesnepper szerint viszont reális. Namost ha ez igaz, akkor az 1,1 millió Ft-os vételár nekem kicsit soknak tűnik. Mitől ér majdnem kétszer annyit ez a német autó, mint egy magyar, aminek az előélete ugyanúgy ismert?
Igazából az a nem mindegy, hogy a drágább dolgok cseréjével mi újság. Volt-e kettőstömegű és kuplung csere, illetve a befecskendező rendszerrel mi újság. Ha ezek még eredetiek, akkor igencsak várható a cseréjük. Ami azért zsebbenyúlós történet. Ha nemrég voltak cserélve, akkor jó vétel lehet. Számomra a motor mechanikai dolgai is kérdésesek, 330 ezer km azért sok. És nekem hiába mondja bárki, hogy jók, és ezek bírják, én két 1,7-es Isuzu motort szaggattam el eddig. Állítólag azok is jók. Most van a harmadik. A régi 8 szelepes ami állítólag jó, és bírja. Nem az üzemanyag rendszere szállt el, hanem a hajtókar csapágyak. És nem futottak sokat, nem volt bennük 400 ezer km sem, a nálam lévő időszakban elég kíméletes használatban.
A 80 meg a 101 LE-s nem részecskeszűrős, a 110 és a 125 lovas viszont az. És a 131 LE-s verzió is. Euro 5-től felfelé már csak részecskeszűrővel lehet dolgozni.
Sziasztok, ezért még néha benézek ide annak ellenére, hogy eladtam az Astrát!
Ha személyes kérdése van valamelyikőtöknek, a nickemnél ott van az e-mail címem, azon mindig elérhető vagyok, ha tudok, segítek! Azért nem szóltam eddig, mert olyan kérdésekre, mint milyen motorral vegyek, stb nem akarok válaszolni!
Úgyis a benzinest ajánlanám:-)))
Amúgy azért cseréltem nagyobbra, mert az élet úgy hozta, hogy cipekednem kell sokat, ezért vettem egy Peugeot Partnert, persze szigorúan benzinest, 1.6/108Le, megy mint az ördög, mert ez erő egy rövid váltóval párosul (max170kmh) és könnyebb az astránál egy mázsával, pedig körbe üveges, 5 személyes személyautó:-)
Egy dologért kellett, ennek a raktere 3000Literre bővíthető, ami egy kombi Astra duplája!
Amúgy tényleg szerettem az Astrát, mint személyautó nagyon korrekt vas, de így már harmadik autóm lett volna, az meg azért nekem luxus lenne!
Hát jah. Annál max a márkakereskedés jegyezheti fel az óraállást, amit általában a tulaj (eladó) beleegyezésével lehet leinformálni. Ha nem együttműködő, akkor az egy jelzés lehet, hogy nem biztos ez az autó a megfelelő választás.