Na ez vicces, a 33-as alfához, egy halom audihoz mindkettőt hozza. Szerintem ez csak valami túlzott marketing lehet. Mindig is cserélgettük ezeket, és mindig trabit raktunk mindenbe és soha nem volt baj velük.
ez a különbség, de rákérdeztem itt is és nem csereszabatos. Nem akarok szórakozni kicserélem mindet. Nincs szükség rá hogy mégegyszer szarakodni kelljen vele.
Hát egyenlőre nem sikerült megjavítani a mercit Ha hidegindítóval be indítjuk utána még be-be indul ,de hosszabb állás után már annyira belevegősödik,hogy nem lehet beindítani! Az átlátszó üzemanyagcsöveken lévő O-gyűrűket kicseréltük és a fejszelep ó gyűrűit is,izzító gyertyákat kicseréltük,olaj nem régg lett cserélve!
050 109 309 J a gyári száma, nagyon sok másik motor is ilyennel van szerelve AEH, AKL, APF, AQY, APK, AZH, AGP, AQM, AGM, ALH, AVF, ASV........szóval semmi extra, ez a széria hidrotőke, valamit befigyelsz.
Uraim! Meg tudnák mondani, hogy egy 2004-es Corsa C-n ( Nem twinport ) a kupplung munkahenger cseréjéhez le kell-e venni a váltót? A kupplung pedál besett, és egy kedves kollegámnak, akié az autó, azt mondták, hogy váltólevételes a művelet. Elképzelhető, hogy mindez 75000 km-nél előjön?
Udv. Ismet Hyundai Accent. Kigyulladt a check lampa menet kozben (zuhogo esoben), P1128 hibakod. 2 napja a regi gazdaja motort mosatott. Az eredmeny egy halom hibakod elraktarozva. Torolve lettek. Azota csak ez az eggy kerult elo. Hibakod szotaram nincs, de
Google szerint tul szegeny kevereket jelent ami lehet vakumszivargas vagy a keverekkel kapcsolatos elektromos kutyu kontakthiba.
Tudna errol valaki bovebben ertekezni, talalkozott mar valaki a problemaval?