Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vaze29 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57913

Sziasztok!

Szeretnem kerdezni hogy konnyu e kiszerelni az egesz elso lampat?tehat kompletan cak pakk az egesz burkolatot kikellene szednem.Valaki letudna irni nekem hogy mere hany csavar fogja?

Masik meg az lenne hogy hogyan lehet kicserelni az egyik izzot?megpedig a legkisebbet elol ami kozep talyt helyezkedik ell a burkolatban?

toji76 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57912

A radiátorhoz két cső megy azt kell csak levenni

Előzmény: Adammer (57909)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57911

Feszültség szabályzó csere volt a Műszaki szerint,megjavította azóta működik a gép.

Előzmény: Palkó Dávid (55699)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57910

Szép napot!Boldog Xsara tulajdonos vagyok s nem rég a következő hibát tapasztaltam szeretett kocsimon.

 

Hozzátok fordulok,talán átélte már valaki ezt a hibát:

 

Menet közben üzemi hőmérsékleten,egyszer csak villogni kezdett a Motor diagnosztika lámpa,ezzel egyidejűleg az autó rángatni,fulladozni kezdett.Ezt csinálta 5-10 km en keresztül majd ,,megjavult,,!Elvittem szerelőhöz,aki gyertya cserét javasolt.Ez megtörtént,de a hiba továbbra is fenn áll.Kiolvastattam a kicsike agyát,azt irta a kompúter kettes hengernél alacsony befecskendezési érték!!Ilyenkor az injektorra panaszkodik?Vagy a trafó is lehet a bűnös?

Segítségeteket előre köszönöm.Tisztelettel Palkó.

Adammer Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57909
De a kiegyenlitö tartályhoz is megy kettö vékonyabb, nem?
Előzmény: toji76 (57908)
toji76 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57908

sak 2-t kéne levenni, bemenő-kijövő cső, a klíma elpár külön van...gondolom.

Előzmény: Adammer (57906)
toji76 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 57907

Én előtte megnézném hogy lehet-e még után állítani a kötelet...

Előzmény: BallyS16 (57905)
Adammer Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57906
sziasztok!
Sajnos ugy néz ki hogy ki kell cserélni a hütöradiátort a kocsiban mert már nagyon fogy a hütöviz.
akna nélküli garázsban neki merjek állni?
ahogy néztem 4 csövet kell levenni, meg kicsavarozni a radiátort a kivételhez.
kijön igy, vagy mást is ki kell még szerelni hogy ki lehessen venni?
milyen "buktatokra" kell figyelni?
2001, 1.4 benzin, xsara2.
köszönöm
BallyS16 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57905

Nekem mind2 Xsara tárcsás, és ugyanez volt a gond, nem nagyon fogott a kézifék. Mindegyiken ki kellett cserélni a "kötelet", ahogy a szerelő fogalmazott. Azaz bowden csere.

Előzmény: Vaze29 (57896)
BXtwelve Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57904

Nekem ugyan csak nagyon halványan világítottak, de engem is zavart. 1 kiloohmos ellenállás párhuzamosan a leddel megoldotta a problémát.

Előzmény: cube55667788 (57902)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57903

Köszönöm szépen mindenkinek a hasznos tanácsokat,segítséget!

A kocsit sikerült helyre hozni több mint 1 hónap után!(hosszú pihi volt)  :)

Szóval köszönöm szépen még1szer!

 

cube55667788 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57902

Sziasztok!

A következő a problémám, a beltérvilágítás izzóit lecseréltem can bus ledes izzókra, viszont ha becsukom az ajtót ugyanúgy folyamatosan világít, csak nem olyan erősen, mint amikor nyitva vannak az ajtók. Ha leveszem a gyújtást, bezárom, ugyanúgy világít, csak kézileg tudom lekapcsolni, de ez nem a legjobb megoldás. Valaki tud rá valamit mondani, hogy mit tegyek, hogy az ajtók becsukásakor lekapcsoljon automatikusan a belsőtér világítás?

Ztn74 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57901

Amit most hajtok, de szó szerint, havi 6-9e km... :( 1 éve jött be az országba, érdekes módon 273000 van most az órájában. 

 

ne értsétek félre, nem dicsekvésből tettem föl a képeket, hanem inkább elszomorító, hogy itthon büntetlenül a pofádba vigyorogva verhetnek át.... ezt mennyire tekernék vissza? 134000 km ??????

Előzmény: FeZ_ (57890)
Vaze29 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57900

Koszonom hogy kerestel nekem,de sajna nekem nem jo az otthoni (Angliaba vagyok)

Azert kell mert ami kijonn belole 2 csavar abbol az also csavar meg sem mozdul sajna tovig ben van a hazaba es sehogy sem akar kijonni.Probaltunk mar mindent csinalni vele de semmi...Jelenleg fog a fek is menet kozben sajna...Tegnap csereltunk fektarcsat + beteteket is...

Előzmény: BXtwelve (57898)
BXtwelve Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57899

Amennyiben tárcsa, hajlamos berohadni.

Előzmény: Vaze29 (57896)
BXtwelve Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57898
Előzmény: Vaze29 (57897)
Vaze29 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57897

Sajnos csak ezt a feknyerget talaltam, http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-XSARA-2-0-HDI-02-ESTATE-N-S-PASS-SIDE-FRONT-BRAKE-CALIPER-CARRIER-/321167729540?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac716a384 az auto ugyan az vegulis,csak az evjarata 2002-es az enyem 1999-es szerintetek nem lenne jo az en automhoz?

Előzmény: Hf1968 (57894)
Vaze29 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57896

Kezi fek mikor behuzom alig fog valamit,ebben az esetben mit tudnok vele csinalni?

Vaze29 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57895

koszonom Szepen

Előzmény: Hf1968 (57894)
Hf1968 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57894

Hello.

A neve:féknyereg. Ajánlatos az évjárathoz megfelelő alkatrészt vásárolni! Szerintem.

Előzmény: Vaze29 (57891)
Hf1968 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57893

Hello

Én is párszor kivettem az akksit huzamosabb ideig,de egyszer sem kellett újra tanítani a kulcsokat.(2003 1.4B)

Előzmény: slaci 1.4 sx (57892)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57892

Sziasztok!Éppen most szerelem vissza a kis Sárikám ECU-ját.Sajnos az akksija is lemerült ezért azt is újat kapott.Még nem teszem be amíg a többi dologgal nem végzek.Csak felmerült bennem a kérdés,h a kulcsot vajon kell-e újratanítanom?És ha igen akkor azt hogyan is kéne?2-es 2003-asról van szó ami 1.4-es.Köszi előre is!!!!!!!

 

Vaze29 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57891

Sziasztok!

Keresek egy alkatreszt,sajna a nevet nem igazan tudom.Fektarcsara megy ra de nem a munka hengere gondolok.Itt a konkret alkatresz ami kellene (nagy nehezen megtalaltam) http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-XSARA-2-0-HDI-02-ESTATE-N-S-PASS-SIDE-FRONT-BRAKE-CALIPER-CARRIER-/321167729540?_trksid=p2054897.l4275 

Nekem egy Xsara kombim van Dieseles 1999-es evjaratu.Ez az alkatresz 2002-es xsarahoz valo.Kerdesem az lenne hogy ez az alkatresz jo e lenne az en automhoz?Vagy csak is kizarolag az evjaratnak megfelelo alkatresz jo e bele?Valaszotokat elore is Koszonom

FeZ_ Creative Commons License 2014.11.23 0 0 57890

Na, de milyen "szép" példányok vannak ennyiért (a honosítást is beleszámítva) itthon !! :-(

 

Előzmény: Törölt nick (57888)
Ztn74 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57889

tudsz 180 ropiért klímásat , ami honosítható?

 

ne kímélj!

 

hz.ax1.hz@gmail.hu

Előzmény: Törölt nick (57888)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57888

Ennyiért van itthon is...

Előzmény: Ztn74 (57884)
TrOn Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57887

Ma végre volt annyi időm, hogy megjavítsam az ülésmagasság állítót, valóban nem bonyolult ez sem. Csak az archívum kedvéért: Az ülést célszerű teljesen előre húzni, az oldalán lévő műanyag takaróelemet két torx csavar tartja, egy az ülés elején alul, és egy az ülés közepén oldalról. Ezután elforgatható az útból, és elénk tárul a takarítási szokásaink függvényében többé, vagy kevésbé piszkos valóság. Nálam az ülésmagasság állítót egyetlen csavar sem tartotta már, ezeket az ülés alatt sem találtam, gondolom valamelyik porszívózás alkalmával fel lettek szippantva. Ha másnak is lenne ilyen gondja, 2 db M5x25-ös csavarral pótolható. Én még egy-egy ellenanyát is tettem a belső oldalra, hátha tovább bírja kilazulás/leesés nélkül, ha lett volna otthon, tuti bekenem csavarrögzítővel is (más néven menetragasztó). Kis ügyességgel ezután már visszacsavarozható a kart tartó egység az ülés oldalára. Ég és föld a különbség, a korábbi "lötyögés" is megszűnt, az ülés stabilan áll a helyén.

Jobb első helyzetjelzőt is cseréltem, a szokásos kínok árán. A lapát kezem alig fért be az izzóhoz, pedig a jobb oldalihoz aránylag jól hozzá lehet férni a balhoz képest. Az ismerősöm off Ford Focusában mennyivel egyszerűbb volt, egy csavar kicsavarásával kijött az egész lámpatest. A fűtés panel világításának és az ajtóhatárolónak továbbra sem fogtam még neki, úgy érzem azok nem félórás melók lesznek.

Előzmény: francecoupe (57825)
kiskunos01 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57886

Ez így igaz ebben teljesen igazat adok,én is hibáztam a szöveg olvasásakor úgy értelmeztem hogy mind a négyet olyanra cserélné.Egy fontos szót pedig kifelejtettem az általam írt szővegből 'A gyártó álltal meghatározott paraméterektől ne térjen el" mivel számos gyártó szereli az autóit tengelyenként eltérő méretű,szélességű és mintázatú gumival ezért a kresz-ben már nem szerepel ez a dolog ezért ezt sokan félreértik.:)

Előzmény: BallyS16 (57882)
toji76 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57885

Tengelyenként azonos típusú gyártmányú gumi kell, a négy guminak pedig azonos méretűnek kell lenni.

 

Vagyis tehetsz előre 2 ilyet hátra két olyat, de a 4 guminak azonos mérettel kell rendelkeznie.

Előzmény: kiskunos01 (57880)
Ztn74 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 57884
Előzmény: BXtwelve (57879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!