Szeretnem kerdezni hogy konnyu e kiszerelni az egesz elso lampat?tehat kompletan cak pakk az egesz burkolatot kikellene szednem.Valaki letudna irni nekem hogy mere hany csavar fogja?
Masik meg az lenne hogy hogyan lehet kicserelni az egyik izzot?megpedig a legkisebbet elol ami kozep talyt helyezkedik ell a burkolatban?
Szép napot!Boldog Xsara tulajdonos vagyok s nem rég a következő hibát tapasztaltam szeretett kocsimon.
Hozzátok fordulok,talán átélte már valaki ezt a hibát:
Menet közben üzemi hőmérsékleten,egyszer csak villogni kezdett a Motor diagnosztika lámpa,ezzel egyidejűleg az autó rángatni,fulladozni kezdett.Ezt csinálta 5-10 km en keresztül majd ,,megjavult,,!Elvittem szerelőhöz,aki gyertya cserét javasolt.Ez megtörtént,de a hiba továbbra is fenn áll.Kiolvastattam a kicsike agyát,azt irta a kompúter kettes hengernél alacsony befecskendezési érték!!Ilyenkor az injektorra panaszkodik?Vagy a trafó is lehet a bűnös?
sziasztok!
Sajnos ugy néz ki hogy ki kell cserélni a hütöradiátort a kocsiban mert már nagyon fogy a hütöviz.
akna nélküli garázsban neki merjek állni?
ahogy néztem 4 csövet kell levenni, meg kicsavarozni a radiátort a kivételhez.
kijön igy, vagy mást is ki kell még szerelni hogy ki lehessen venni?
milyen "buktatokra" kell figyelni?
2001, 1.4 benzin, xsara2.
köszönöm
Nekem mind2 Xsara tárcsás, és ugyanez volt a gond, nem nagyon fogott a kézifék. Mindegyiken ki kellett cserélni a "kötelet", ahogy a szerelő fogalmazott. Azaz bowden csere.
A következő a problémám, a beltérvilágítás izzóit lecseréltem can bus ledes izzókra, viszont ha becsukom az ajtót ugyanúgy folyamatosan világít, csak nem olyan erősen, mint amikor nyitva vannak az ajtók. Ha leveszem a gyújtást, bezárom, ugyanúgy világít, csak kézileg tudom lekapcsolni, de ez nem a legjobb megoldás. Valaki tud rá valamit mondani, hogy mit tegyek, hogy az ajtók becsukásakor lekapcsoljon automatikusan a belsőtér világítás?
Amit most hajtok, de szó szerint, havi 6-9e km... :( 1 éve jött be az országba, érdekes módon 273000 van most az órájában.
ne értsétek félre, nem dicsekvésből tettem föl a képeket, hanem inkább elszomorító, hogy itthon büntetlenül a pofádba vigyorogva verhetnek át.... ezt mennyire tekernék vissza? 134000 km ??????
Koszonom hogy kerestel nekem,de sajna nekem nem jo az otthoni (Angliaba vagyok)
Azert kell mert ami kijonn belole 2 csavar abbol az also csavar meg sem mozdul sajna tovig ben van a hazaba es sehogy sem akar kijonni.Probaltunk mar mindent csinalni vele de semmi...Jelenleg fog a fek is menet kozben sajna...Tegnap csereltunk fektarcsat + beteteket is...
Sziasztok!Éppen most szerelem vissza a kis Sárikám ECU-ját.Sajnos az akksija is lemerült ezért azt is újat kapott.Még nem teszem be amíg a többi dologgal nem végzek.Csak felmerült bennem a kérdés,h a kulcsot vajon kell-e újratanítanom?És ha igen akkor azt hogyan is kéne?2-es 2003-asról van szó ami 1.4-es.Köszi előre is!!!!!!!
Nekem egy Xsara kombim van Dieseles 1999-es evjaratu.Ez az alkatresz 2002-es xsarahoz valo.Kerdesem az lenne hogy ez az alkatresz jo e lenne az en automhoz?Vagy csak is kizarolag az evjaratnak megfelelo alkatresz jo e bele?Valaszotokat elore is Koszonom
Ma végre volt annyi időm, hogy megjavítsam az ülésmagasság állítót, valóban nem bonyolult ez sem. Csak az archívum kedvéért: Az ülést célszerű teljesen előre húzni, az oldalán lévő műanyag takaróelemet két torx csavar tartja, egy az ülés elején alul, és egy az ülés közepén oldalról. Ezután elforgatható az útból, és elénk tárul a takarítási szokásaink függvényében többé, vagy kevésbé piszkos valóság. Nálam az ülésmagasság állítót egyetlen csavar sem tartotta már, ezeket az ülés alatt sem találtam, gondolom valamelyik porszívózás alkalmával fel lettek szippantva. Ha másnak is lenne ilyen gondja, 2 db M5x25-ös csavarral pótolható. Én még egy-egy ellenanyát is tettem a belső oldalra, hátha tovább bírja kilazulás/leesés nélkül, ha lett volna otthon, tuti bekenem csavarrögzítővel is (más néven menetragasztó). Kis ügyességgel ezután már visszacsavarozható a kart tartó egység az ülés oldalára. Ég és föld a különbség, a korábbi "lötyögés" is megszűnt, az ülés stabilan áll a helyén.
Jobb első helyzetjelzőt is cseréltem, a szokásos kínok árán. A lapát kezem alig fért be az izzóhoz, pedig a jobb oldalihoz aránylag jól hozzá lehet férni a balhoz képest. Az ismerősöm off Ford Focusában mennyivel egyszerűbb volt, egy csavar kicsavarásával kijött az egész lámpatest. A fűtés panel világításának és az ajtóhatárolónak továbbra sem fogtam még neki, úgy érzem azok nem félórás melók lesznek.
Ez így igaz ebben teljesen igazat adok,én is hibáztam a szöveg olvasásakor úgy értelmeztem hogy mind a négyet olyanra cserélné.Egy fontos szót pedig kifelejtettem az általam írt szővegből 'A gyártó álltal meghatározott paraméterektől ne térjen el" mivel számos gyártó szereli az autóit tengelyenként eltérő méretű,szélességű és mintázatú gumival ezért a kresz-ben már nem szerepel ez a dolog ezért ezt sokan félreértik.:)