Ma rendőrök akcióztak a Palotai úton, megállítgatták az összes kerékpárost az ideiglenes kocsiállások környezetében, és tájékoztatták őket a lezárásról és terelésről. Alapvetően mindkét fél korrekten viselkedett (a rendőrök és a kerékpárosok is), egyetlen nő nem állt meg a rendőri intés, majd a kétszeri utánakiabálás ellenére sem.
Utaspanaszból azóta sincs hiány, a legtöbb gondot a 9-es kocsiállás okozza. Az ugye nincs lezárva, így sokan még mindig nem értik, hogy az is át van helyezve. Még ma is voltak járatról lemaradók.
Visszatérve a régi képhez, az utóbbi ötletelés tetszik legjobban, nekem is hasonló a véleményem. Na meg az, hogy nem ártott volna több és jobb fotó, de majd keresgélek még. :)
Az egyetlen autóbusz, amit azonosítani vélek a felvételeken, az a Béke téren állomásozó EVL-960. ("32"-es főjáratokon közlekedett még azokban az időkben, mikor állandó feladatok voltak kiosztva.)
A mellette lévő szóló kocsi esetleg BPG-699 lehet, és ha az, akkor 1996-os gyártmányként már megkapta a fehérkékpiros színterv szerinti festést.
A szomszédságában álló, szintén már újszerű fényezésű Ikarus 280 kilétére nincsen közelebbi ötletem; a legerősebb tippem DUD-619 lenne, amely egyébként ugyancsak 1996-ban érkezett Ikarosszéria.
Kiss Z. Edward, a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense szerint az Alba Volán helyi járatos buszán előzetes szóváltást követően a férfi megütötte az 52 éves fehérvári buszsofőrt, aki meg is sérült.
A bántalmazó önként adta fel magát a rendőrségen, ahol a nyomozók gyanúsítottként hallgatták ki és büntetőeljárást indítottak ellene.
Ha nem bántok pár régi képet... A forrás: Juhászné Viniczai Ágnes: Székesfehérvár útjai és hídjai, Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság, 1997. Az Útügyi Napok alkalmából jelent meg a kiadvány, és bár a képek minősége olyan, amilyen, a kor hangulatát talán mégis jól tükrözi (mindegyik kép '97-es):
Szimplán nem tartanak igényt rá, mint a BAG esetében sztem. Elég a 3 csuklós tartalék. 1 hónapja még láttam Sárosdra menet, pedig már akkor azt hittem, h selejt.
Ja, azt én is néztem, hogy most, ahogy jöttem vissza Agárdra*, AOA-223 jön szembe...
Az AOA-243 a gárdonyi vasútállomás mellett szokott éjszakázni egy étterem mellett közvetlenül. Ha nem bámulsz be az étterem oldala mellett jó alaposan, nem látszik a főúton elhaladva. Fotózni ott a helyén csak nagyon rövid ideig lehet dél környékén - de csak hétvégén lehet ott megtalálni. Egyik nap Pettendnél jött szembe valami késő délután. Hogy azt figyeljem, van-e rajta utas, az volt a legutolsó - akkora oldalszél volt, hogy a robogót alig bírtam egyenesben tartani.
A 250-es csinálja a Fehérvár-Érd-Fehérvár kanyart is, mostanában többször jártam a 7-esen.
Igen, ezt én is észrevettem. Azt nem tudom, LAY-891* mit csinál ezelatt, reggel 8-tól este 6-ig. Martonból már csak elmegy reggel és visszajön este.
AOA-243 szerződéses járat táblával szokott császkálni. Az esti leparkoláshoz egyszer pont előttem foglalta el az egész úttestet, hogy betolasson a helyére, különben sose vettem volna észre, hol telephelyezik. :D
És hol van ez a helye? Martonban, vagy máshol?
Egyik este jött velem szembe valahol talán Pettend környékén egy átrendszámozott "kisdelfin" és egy 3tengelyes Alfa különjáratként - orral Martonvásár/Pest felé.
Az a nap lehetett, amikor a 673-ra számozott 432-est a jó öreg 560 pótolta.
Ma megint.
*Egyébként fordult a kocka: FLX-429 visszaállt a helyére, ugyanakkor AOA-223 beállt LAY-891 helyére.
Szóval a forgalomban lévő Ikarusok száma továbbra is maximalizálva.