Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_nyunyuka Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3929
IWIS katalógusból kikerestem: 24B1, szabványos görgőslánc a megadott méretek alapján.
Előzmény: dutráslaci (3928)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3928
Sikerült beazonosítani a láncot,megegyezika régebbi típ. Claas kombájnéval pl.: Dominator 106. A táblázat jó,már le is mentettem,köszi:
Előzmény: dutrancs (3926)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3927
Nem tudom,hogy kivehető-e,látható-e?Hátha másnak is jól jön!
dutrancs Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3926
Ezeket a méreteket add meg.
Előzmény: dutráslaci (3925)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3925
Kiszereltem egy patentet mintának. A csapok távolsága 38mm a láncszem szélessége 25mm
Előzmény: dutrancs (3919)
dakaros Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3924
A barátomnál ,egy kéthengeres kisdutra motor foglalja a helyet.A dutrához volt ,de azt már elvitték.Lehet érdeklődni:harminc-389-ötvenhárom-40.
Előzmény: bobekTLF (3896)
pléhúsz Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3923

Nekem volt, elvittem egy tököli lakatoshoz, hogy a lógásokat tüntesse el, jó sokára megyek érte, azt mondja odaadta a vasgyűjtőknek. Kérdezem és? Ennyi, szerinte ez így normális.

Gizisanyi elkérte a gáz-oxigénem kocsistól puskástól. Fél év után már érdeklődtem, mi van. Azt mondja odaadta a fémgyűjtő gyerekeknek, mert nem magyar szabvány, hanem orosz volt. Anyám szerint nehogy üssem.

Előzmény: dutrancs (3922)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3922
Ide is beteszem! Más téma ,de lehet,hogy tudtok segíteni.Egy lelkes kis csapat újjá szeretné építeni a város volt hajómalmát.Ehhez a munkához kellene régi kézihajtásos triőr.Egy szelelőt tudnának érte adni.Amennyiben pénzért lenne írjátok meg mennyibe kerülne.Köszi.
pléhúsz Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3921
Mégegy Áj mágus tanácsát nézve. Egyébként őt a dutrások kinevezhetnék valami védőszentnek, vagy dutrafőeffendinek. Ragasztás heggesztés után nem összeszerelni, hanem feltölteni vízzel és lezárni. Én a vízleeresztőre szereltem egy kis légcsatlakozót és megnyomtam úgy 1-2 atmoszférával. Ha így nem gyöngyözik akkor a határban sem fogja a kipufogó köpködni a trutyit. Gondtalanul a következő hirtelen jött mínusz 6 fokig, amit a meteorológia nem jelzett előre.
Előzmény: pléhúsz (3920)
pléhúsz Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3920
2 hengeres csepel blokkokat már ragasztottam én is, több-kevesebb sikerrel. Egészen ajánlható, ha nem ér a hüvelyig a repedés, ebben az esetben mindíg szürke lesz a motorolaj ragaszgatás után. Az alu meg a vas egymásmellett?
dutrancs Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3919
Amennyiben kiderülnek a méretek írd meg nekem és én a katalógusba beírom,hogy legközelebb másnak tudjak segíteni.Üdv.
Előzmény: dutráslaci (3916)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3918
Kedves László barátom!!Ime a katalógus nézeti képe és a keresett alkatrészek rajzai.A bibi csak ott van,hohy ez csak cikkszánmokat ad meg méretet meg nem.Ez az FKA_421M
Előzmény: dutráslaci (3916)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3917
Az én blokkom is átrepedt,de annyira hogy a hüvely alsó rész fogadó furat palástján a körmömet végighúzva megakadt a repedésbe.Egy kicsit összecsiszoltam és a többit rábíztam a jól bevált Hódvulkános gumigyűrű-re. Azóta is jó.
Előzmény: dutrancs (3915)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3916
Kedves Dutrancs kolléga! A nemrégiben beszerzett Kladó katalógus kéznél van? Az lenne a kérdésem hogy a ferde felhordóban lévő láncnak mi a mérete+ a ferde felh. bal oldalán lévő külső lánchajtás alsó,felső lánckerekeinek a fogszáma? Előre is köszönöm.
Előzmény: dutrancs (3826)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3915
Amennyiben elég maradandó alakváltozás állt be a furat átmérőjének kőrkörösségében akkor nem ússzátok meg a gépmunkát.
Előzmény: bobekTLF (3913)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3914
Képzeljétek,a ragasztóval kapcsolatba jutott eszembe,hogy úgy 1997 -táján az egyik nagybátyánk azt mondta szétfagyasztotta valakinek a TL-30-asának a blokkját és segítsünk már neki abban ,hogy hogyan lehetne leggyorsabban,legolcsóbban megjavítani.Öcsémmel a ragasztás mellett döntöttünk.Felmentünk Pestre (mi parasztgyerekek) és vettünk jónagy tubus kétkomponenses fémragasztót gondolván,hogy csak kerüljön a kezeink közé az a motor majd"MI" megmutatjuk.Mint ahogy nálatok úgy nálunk se jelentkezett a bácsikánk.Teltek -múltak az évek és mikor tényleg kellett volna a ragasztó nagy mellénnyel felbontottuk és már használhatatlan volt az egyik komponense.Láttátok volna milyen képet vágtunk-egy kissé leesett az állunk!Ilyen is van abba a bizonyos pakliba.De volt olyan is ,hogy egyik télen-mikor máskor- szétfagyasztott egyik munkatársunk egy MAZ tgk által vontatott mixer Leyland motorját, illetve csak kifelé történt repedés.Jól kigyököltük megérdesítettűk és zsírtalanítottuk a felületet,vágtunk egy kis lemez darabkát bekentük ragasztóval ,feltapasztottuk és az adagolótól kiékeltük.Másnapra már jók voltunk az olympián ,mert máshol nem nyomta szét és mehetett dolgozni,nem folyt a vize.
Előzmény: rali (3912)
bobekTLF Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3913

Tiszteletem!

 

Érdekes módon arra semmi nyoma fagyásnak, 2x is megnéztem...

Amúgy a repedés végett az egyik fészeknek már alapból elnyomódott a furata...csak azt kell megnézni, hogy megfogja e ott a vizet a ragasztó.

Bár majd a tulaj eldönti hogy mit is akar.

Kecskemét túl messze van...

Előzmény: dutrancs (3908)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3912
Diamant Metallkleber.
Előzmény: dutrancs (3908)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3911
Jó megoldásnak tartom.
Előzmény: dutrancs (3909)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3910
Kecskeméten.
Előzmény: bobekTLF (3907)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3909
Ezzel nem azt mondom ,hogy nem lehet meghegeszteni ,csak a hegesztés meg a gépmunka hosszasabb is drágább is.Volt olyan motorblokk amit úgy meghegesztettek,hogy ovális lett a hüvely fészke és felfúrták,beleragasztottak egy fémperselyt és az fogta a vizet,a gumi gyűrű ott tömített.
Előzmény: dutrancs (3908)
dutrancs Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3908
Én is megragasztanám.Mint írtátok, jól kitisztítani és kigyökölni-fém tiszta és zsír mentes legyen.Keresni kell egy jó fajta, mondjuk Araldit fémragasztót, bekenni vele és áldás -békesség.( a fém ragasztó kategórián belül alumínium ragasztóra gondolok.).A vigyázás pedig a szét fagyás elleni védelmet jelenti.A vízszivattyú mögött nem repedt el? Azt szereti legjobban ott a legvékonyabb.
Előzmény: rali (3906)
bobekTLF Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3907

És ez a "nálunk" merre van ha kérdezhetem?

Előzmény: rali (3906)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3906
Nálunk van egy nagyon jókezű fickó.
Előzmény: bobekTLF (3903)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3905
Ha elég vastag a maró, akkor nem kell.
Előzmény: _nyunyuka (3904)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3904
A repedés végeit meg ki kell fúrni! (Hogy ne terjedjen tovább.)
Előzmény: rali (3900)
bobekTLF Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3903

Hát én is amellett vagyok hogy javítás, csak ahogy Laci is írta, kapásból arra gondoltam hogy hogyan férnek oda a pisztollyal...

Lehet marad valami fémragasztó...

Tényleg a cég ahol csináltattam már nem vállal, nincs valakinek valami jó bejáratott helye ahol precízen hegesztenek???

Amúgy köszi a válaszokat...esetleg hidraulika cső ügyben valaki???

Előzmény: dutráslaci (3902)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3902
Azt elfelejtettem megírni,hogy én is hegesztetni akartam,de nem fért oda az AWI pisztoj. Csak úgy tudták volna +hegeszteni,hogy az oldalát kivágja,belül készrehegeszti,utána meg visszahegeszti az oldalát. Ezt meg én nem akartam.
Előzmény: dutráslaci (3901)
dutráslaci Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3901
Az enyém ugyan így volt elrepedve. Két komponensű ragasztóval megkentem,és rányomtam egy alu lemezt,amit elötte beszabtam arra a helyre.(persze alapossan megtisztítottam elötte rotormaróval).2 éve fagyálló van benne és abszolút nem folyik le a karterba.
Előzmény: bobekTLF (3896)
rali Creative Commons License 2008.10.07 0 0 3900
Szármaróval szét kell kapni a repedést, becsületesen átvarrni, precíz gépmunkát neki és örök élet.
Előzmény: B-csabi (3898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!