Valaki belement már klíma javításba? Nekem olyan probléma van, hogy gyakorlatilag az összes klíma szenzor már rossz értéket mutat, de legfőképpen az elpárologtatóba. A szerelő szerint 3 db van benne és abból még a rádió kijelzője mellett lépvő belső hőmérséklet jeladó tartja magát. Fel lett ívva a citroen márkakereskedés és ott azt mondták, hogy már ilyet nem lehet kapni. Létezik ilyen? Honnan tudnék ilyen jeladókat beszerezni? Nagyon fontos lenne, mert már teljesen meg van bolondulva a fűtésem is.
Ja bocs..fűtés radiátort olvastam először, igen az összes csövet le kell venni, majd a tartó csavarok kiszedése után ki lehet billenteni elvileg és felhúzod, alul tüskék vannak.
Érdekes, az én tragacsomnak a hütöje egybe van épitve a kiegyenlitötartállyal.
Bár az enyém egyes xsara. Biztos nem vált be s a kettesen ezért modositották.
Üdv. Mindenkinek.
Megint elkezdett szorakozni velem a kilincs. Nem engedett be . :) Aztán egy, két nap alatt ráuntam s elövettem a szerszámos ládát hogy akkor nekiveselkedek, megjavitom. Szegényke ugy megilyedt hogy hirtelen megjavult s azota (4 napja) megint tökéletesen müködik.
Nincs véletlenül valakinek jó állapotú (értsd: nem matt, közel gyári kinézetű) első lámpái? Mindkét oldali kéne, és normális áron. Az enyéim totál bemattultak (volt már polírozva is, de nem lett sokkal jobb), és házi taknyolás tartja már a tompított izzókat... :(
Szeretnem kerdezni hogy konnyu e kiszerelni az egesz elso lampat?tehat kompletan cak pakk az egesz burkolatot kikellene szednem.Valaki letudna irni nekem hogy mere hany csavar fogja?
Masik meg az lenne hogy hogyan lehet kicserelni az egyik izzot?megpedig a legkisebbet elol ami kozep talyt helyezkedik ell a burkolatban?
Szép napot!Boldog Xsara tulajdonos vagyok s nem rég a következő hibát tapasztaltam szeretett kocsimon.
Hozzátok fordulok,talán átélte már valaki ezt a hibát:
Menet közben üzemi hőmérsékleten,egyszer csak villogni kezdett a Motor diagnosztika lámpa,ezzel egyidejűleg az autó rángatni,fulladozni kezdett.Ezt csinálta 5-10 km en keresztül majd ,,megjavult,,!Elvittem szerelőhöz,aki gyertya cserét javasolt.Ez megtörtént,de a hiba továbbra is fenn áll.Kiolvastattam a kicsike agyát,azt irta a kompúter kettes hengernél alacsony befecskendezési érték!!Ilyenkor az injektorra panaszkodik?Vagy a trafó is lehet a bűnös?
sziasztok!
Sajnos ugy néz ki hogy ki kell cserélni a hütöradiátort a kocsiban mert már nagyon fogy a hütöviz.
akna nélküli garázsban neki merjek állni?
ahogy néztem 4 csövet kell levenni, meg kicsavarozni a radiátort a kivételhez.
kijön igy, vagy mást is ki kell még szerelni hogy ki lehessen venni?
milyen "buktatokra" kell figyelni?
2001, 1.4 benzin, xsara2.
köszönöm
Nekem mind2 Xsara tárcsás, és ugyanez volt a gond, nem nagyon fogott a kézifék. Mindegyiken ki kellett cserélni a "kötelet", ahogy a szerelő fogalmazott. Azaz bowden csere.
A következő a problémám, a beltérvilágítás izzóit lecseréltem can bus ledes izzókra, viszont ha becsukom az ajtót ugyanúgy folyamatosan világít, csak nem olyan erősen, mint amikor nyitva vannak az ajtók. Ha leveszem a gyújtást, bezárom, ugyanúgy világít, csak kézileg tudom lekapcsolni, de ez nem a legjobb megoldás. Valaki tud rá valamit mondani, hogy mit tegyek, hogy az ajtók becsukásakor lekapcsoljon automatikusan a belsőtér világítás?
Amit most hajtok, de szó szerint, havi 6-9e km... :( 1 éve jött be az országba, érdekes módon 273000 van most az órájában.
ne értsétek félre, nem dicsekvésből tettem föl a képeket, hanem inkább elszomorító, hogy itthon büntetlenül a pofádba vigyorogva verhetnek át.... ezt mennyire tekernék vissza? 134000 km ??????
Koszonom hogy kerestel nekem,de sajna nekem nem jo az otthoni (Angliaba vagyok)
Azert kell mert ami kijonn belole 2 csavar abbol az also csavar meg sem mozdul sajna tovig ben van a hazaba es sehogy sem akar kijonni.Probaltunk mar mindent csinalni vele de semmi...Jelenleg fog a fek is menet kozben sajna...Tegnap csereltunk fektarcsat + beteteket is...