Most cseréltem kilométer óra egységet az autómba, mert nem volt ford. szám mérőm, és a benzin óra is szarakodot. 100km/h- nál a ford. szám mérőm kb 2400-2500-at mutat. Jó így, vagy csal? 1.8 16V
Nekem is B2 vectrám van. Megnéztem most a szervízkönyvben, a hátulját kiemeled és utána csavarhúzóval az elejét is kipattintod. Az tuti, hogy pattintós mindkét fele, mert körmös rögzítés tartja a helyén. Ha nem megy elküldöm a szervízkönyvet, hogy meg tudd nézni Te is!
Szia! Sajnos nem igazán jön ki az oldalvillogó.Mint írtad te már cserélted.Addig még oké hogy a hátulját kipattintod,de aztán az elejét is hozzá kell pattintani?Vagy mi a trükk,mert recseg -ropog de ki nem jön az istennek sem.Nem hiszem hogy számít,az enyém B2-es amúgy. Köszi
Sajnos most így nyár idején sokan előveszik az autójukat akik egyébként csak a garázsban nézegetik, aztán elmennek valahova nyaralni, ismeretlen környék...szokatlan vezetési stílusok...bámészkodás...így hamar összejön a baj...
Én havonta 4000 km.-t autózom Zala, és Vas megyében...sok mindent tapasztalok...a kint felejtett index, az ajtó alatt kilógó szoknya, hirtelen megállás az út közepén, parkolás az út közepén, stb.
Szerintem nekünk akik többet autózunk ilyenkor fokozottan ügyelni kell az ilyen kicsit "szerencsétlenkedő" autóstársunkra...
Mindenki valahol idegen...hamarosan úgyis itt a nyár vége, és vissza áll minden a szokásos "kerékvágásba".
Most megosztok veletek egy tanulságos dolgot: pár hónapja ( tudom nem illik ilyet venni) , de vettem egy Tesco-s dísztárcsa garnitúrát
nemsokára a hátsó kerék felöl olyan hangokat hallottam, mintha egy tanknak a lánctalpa zörögne...főleg letekert ablaknál lehetett hallani...már majdnem neki ugrottam a szilenteknek, stb. mikor rájöttem, hogy az egyik dísztárcsa adja ezt a hangot...most rögzítettem butil szallaggal, és nincs nyikorgás...
Segítséget szeretnék kérni a magas fogyasztás miatt. utángyári új légtömegmérő volt benne, ugyan az az, bontott lambdát ma rajktuk bele, tudom benne van a pakilban hogy ez is rossz, de fura hogy nem ír hibát, bár tisztábban jára motor néha kisebb torpanás szerűség, rándulás volt benne, ez most megszűnt de a magas fogyasztás maradt. Semmi hibát nem ír, nem jelez, op commal sem olvasható hiba. Olvastam, hogy NGK lambda nem jó, az amugy kb mennyi és mennyi az ami jó is hozzá?
Nem sorolom újra miket cseréltem eddig, de most már megpróbálom minél olcsóbban megúszni, mert bele fáradtam :(
Na rajta van a képeken az a szervó ami Téged érdekelne? mert valaki már írt egy szervóra,de még nem azonosítottam be mi is érdekli pontosan :D Héten igyekszem előkészíteni a csomagod !!!
Nem a 150Ft miatt nem cseréltem ki a kapcsolót! :)
Nem kaptam hozzá, mert itt villamossági boltba nem volt készleten, és azt mondták nem is szokott ilyen tipusú lenni.
TUDOM! ajánlottátok a Lomexet, de annak a lapján van 520féle kapcsoló és megmondom őszintén nem vágtam melyik lesz a jó. ( Ez van nem vagyok elektronikai műszerész, gépész vagyok! :) )
Én már megtanultam nem éri meg szopni 2x is szaros 150FT miatt. Én kicseréltem az összesben amikor megtudtam, hogy mi baja az 1ik záramnak. Nem sajnáltam az energiát és azt a kis pénzt, hogy utánna bármikor betudjam nyugodt szivvel zárni a verdát :D
Sziasztok! Ha már valaki cserélt oldalvillogót akkor segítsen ki,mert az enyém nem akar kijönni a helyéről.Tudom hogy a hátulját kell elöször kipattintani,ami megy is.De ezután se ki se be.Az elején is van egy m.láb ami még fogja talán amit ki kell feszíteni?De eltörni nem akarom,mert annyira passzos.
"Balaton parton élek, és minden nap megyek a 71-es úton. Tavasztól őszig halál."
Igen, a 71-es főút egyszerűen halál. De ugyanilyen volt régen a 7-es főút is a déli parton. Vagy még most is ilyen, nem tudom, mióta megvan a pálya, ha arra megyek, akkor nem sajnálom a pálya matricát, mert az ember megőrül, mire elér siófokig...
Hát jó is volt, csak egy centivel néztem el azt a r.hadt éles sarkot!(nézd a képet) Rögtön kihasadt az oldala, a felni nem kapott, de a gumi javíthatatlan. Nincs még ott ilyen gumi, ahol ez volt? Mert úgy látom ilyent elég nehéz találni errefelé...
Ez is igaz, nem beszélve a kontaktspréről. Aki kitalálta okos ember volt, csak azóta 50 évet fejlődött a világ. Nem beszélve, ha elektronikára fújod többet árt, mint használ...
Nos kikerültek a gátlók is.. Az ültető rugókra úgy néz ki van gazdi... De ahogy elnéztem a 4 gátló is megúszta! Van 2db gyári Sachs és 2db Ta technix ültető vihető... Van 2 gyári hátsó rugóm is! Plusz a klíma boxból minden szervó kikerült... vihető a klíma vezérlő is,meg az összes szervó is Fűtőventi is... 10w40max life olaj is van közel 4 liter. 1x bonttam meg egy picit utána tölteni... kupplung főmunkahenger is van féltengelyek.. stb stb...
Szerintem az a javítás nem lesz tartós. Jobb lett volna szétszedni azt a kapcsolót (mert szét lehet óvatosan) és az érintkező pogácsákat felpolírozni. Mellesleg a kapcsoló kb 150Ft pl: Lomex